تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816707781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فروش موسيقي بر روي كارت حافظه


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: فروش موسيقي بر روي كارت حافظه
شركت سن‌ديسك (SanDisk) از طرحي براي فروش موسيقي بر روي كارت هاي حافظه كوچكي خبر داده است كه مي توان از آنها در تلفن هاي همراه و پخش كننده هاي موسيقي استفاده كرد.
شركت سن‌ديسك (SanDisk) از طرحي براي فروش موسيقي بر روي كارت هاي حافظه كوچكي خبر داده است كه مي توان از آنها در تلفن هاي همراه و پخش كننده هاي موسيقي استفاده كرد.
اين شركت مستقر در كاليفورنيا كه بزرگترين توليد كننده حافظه موسوم به Flash محسوب مي شود براي فراهم كردن شرايط اين اقدام، با شركتهاي عمده توليد موسيقي سوني، بي ام جي، ئي ام آي، يونيورسال و وارنر قرارداد همكاري امضاء كرده است تا موسيقي توليد شده توسط آنها را بر روي كارتهاي حافظه فورمت مايكرو اس دي (microSD) به فروش برساند.
اينگونه آلبوم ها اسلات ميوزيك (slotMusic) نام گرفته اند زيرا كارت هاي پر شده از موسيقي در "اسلات" يا شكاف مخصوص قرار دادن كارت حافظه دستگاه هاي الكترونيكي قرار مي گيرد.
فروش موسيقي بر روي اين كارت ها، كه يك گيگابايت ظرفيت خواهند داشت، از ماه آينده ميلادي در آمريكا آغاز خواهد شد و قرار است هر آلبوم با قيمتي نزديك به 15 دلار، تقريبا برابر قيمت يك سي دي موسيقي در فروشگاه هاي زنجيره اي عمده آمريكا همچون وال-مارت به فروش برسد.
نكته قابل توجه درباره توافق حاصل شده بين شركتهاي توليد كننده موسيقي و شركت سن‌ديسك اين است كه بر خلاف موسيقي دانلود شده از فروشگاه هاي اينترنتي موسيقي همچون iTunes، موسيقي به فروش رسيده بر روي اين كارتها از كدهاي "مديريت حقوق ديجيتال" (DRM) برخوردار نيستند و مي توان بدون هيچ مانعي موسيقي ذخيره شده بر روي آنها را بر روي كامپيوترها يا دستگاه هاي ذخيره ديگر منتقل كرد.
قرار است از فرمت MP3 براي ضبط موسيقي بر روي اين كارت ها استفاده شود و از آنجا كه همراه با كارت ها مبدل يو اس بي (USB) نيز فروخته مي شود، مي توان به سادگي آنها را در دستگاه هاي مجهز به اين پورت از جمله كامپيوتر، تلويزيون، يا دستگاه هاي پخش صوت در اتومبيل ها نيز بكار گرفت.
همچنين مصرف كنندگان مي توانند در صورت وجود فضاي خالي اضافه بر روي كارت ها، از آن براي مصارف شخصي خود استفاده كنند.
دانيل شرايبر، يكي از معاونان ارشد رياست شركت سن‌ديسك ياد آور شد كه به جز آي‌پاد، بسياري از پخش كننده هاي موسيقي مي توانند از كارتهاي حافظه خارجي استفده كنند و گفت: "در سال حدود 750 هزار دستگاه تلفن همراه به فروش مي رسد كه مجهز به چنين شكاف هايي هستند."
دانيل لويتاس تحليلگر امور رسانه هاي جديد در شركت IDC نيز از اين خبر استقبال كرد و گفت: "اسلات ميوزيك يك جايگزين غيرديجيتال و با كيفتي بالا براي سي دي و موسيقي ديجيتال به مصرف كنندگان مي دهد."
با اين حال با توجه به روند رو به كاهش فروش موسيقي بر روي سي دي و افزايش خريد موسيقي از طريق اينترنت، ترديدهايي نيز درباره موفقيت اين طرح وجود دارد.
آمار فروش موسيقي بر روي سي دي در سال گذشته ميلادي كاهشي 19 درصدي را نشان مي دهد، اما آقاي شرايبر تاكيد مي كند كه قابل هاي فيزيكي و قابل لمس موسيقي هنوز محبوب هستند.
بر اساس تحقيقات موسسه نيلسن، يكي از معتبرترين موسسات پژوهشي در امور رسانه اي جهان، در سال 2007 حدود 449 ميليون آلبوم موسيقي در جهان بر روي سي دي فروخته شد، اما شمار آلبوم هاي فروخته شده بر روي اينترنت و به طريق ديجيتالي از 50 ميليون عدد فراتر نرفت.
قرار است اين شكل جديد فروش موسيقي در آمريكا به گونه اي آغاز شود كه مصرف كنندگان بتوانند براي تعطيلات كريسمس و سال نوي ميلادي محصولات موسيقي را از فروشگاه ها خريداري كنند.
شركتهاي عمده توليد موسيقي اميدوارند اين شكل جديد ارائه موسيقي، در زماني كه دانلود غيرقانوني موسيقي از درآمد آنها كاسته، منبع درآمد جديد براي آنها ايجاد كند.
با اين حال به نظر نمي رسد كه حتي شركتهاي موسيقي هم انتظار داشته باشند قالب جدي سي دي را از بازار خارج كند.
ريو كارائف، معاون بخش موسيقي ديجيتال گروه موسيقي يونيورسال در واكنش به برنامه اعلام شده گفت: "مسلم است كه ما اميدواريم قالب جديد جاي سي دي را بگيرد، اما بر روي چنين احتمالي حساب باز نمي كنيم. "
يك سخنگوي شركت سن‌ديسك همچنين از طرح اين شركت براي آغاز فروش موسيقي به اين شكل در اروپا خبر داد و گفت اين طرح پس از آمريكا آغاز خواهد شد.
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 335]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن