تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812645890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فردا مردم‌ استان فارس حقوق مظلومان فلسطين را بازمي‌ستانند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فردا مردم‌ استان فارس حقوق مظلومان فلسطين را بازمي‌ستانند
خبرگزاري فارس: در آستانه روز جهاني قدس و آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان، دستگاه‌ها، نهادها و احزاب مختلف با صدور بيانيه‌هاي جداگانه‌اي مردم را براي حضور در راهپيمايي اين روز فراخواندند.


به گزارش خبرگزاري فارس، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، سپاه فجر استان فارس، بسيج، دانشگاه شيراز، دانشگاه علوم‌ پزشكي، شركت توزيع برق استان فارس، فرمانداري شيراز و حزب موتلفه اسلامي در استان فارس با ارسال بيانيه‌هاي جداگانه‌اي بر لزوم حضور يكپارچه در راهپيمايي روز جهاني قدس تاكيد كردند.
اين بيانيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان فارس، آخرين جمعه ماه بزرگ خدا را بهانه‌اي براي عمل به عهد بعد از تزكيه دروني انسان‌ها برشمرد و بيان داشت: روز قدس ميراث گرانبهاي بنياگذار فقيد جمهوري اسلامي ايران و نشان دهنده عمق دورانديشي و هوشمندي آن پير فرزانه بود.
سپاه فجر استان فارس نيز در بيانيه خود تاكيد كرده است: برگزاري روز قدس نشان‌دهنده آن است كه مسلمانان هيچ‌گاه غصب فلسطين و قدس شريف را از ياد نمي‌برند و هميشه فرياد اعتراضشان بر اندام غاصبان جنايت‌پيشه لرزه مي‌افكند.
‌اين بيانيه يادآور شد: تلاش براي آزادي قدس شريف بيش‌ از آنكه حركت و تظاهراتي در يك مقطع زماني خاص باشد، تداوم سرنوشت‌ساز و تعيين كننده براي يك اعتقاد الهي است.
حزب موتلفه اسلامي استان فارس نيز در بيانيه خود با تصريح اينكه انقلاب اسلامي فتح‌الفتوح قرن بود كه با فتح سنگر به سنگر توانست استراتژي اردوگاه ليبرال دموكراسي را در دژي مستحكم به تسخير خود درآورد، آورده است: ملت‌هاي فهيم در پرتو فهم اسلام‌ روز به روز به حقانيت پيام انقلاب آگاه و آگاه‌تر مي‌شوند.
در بيانيه دو صفحه‌اي اين حزب تصريح شده است: بيداري ملت فلسطين و لبنان كه آخرين سيلي بر گوش صهيونيسم‌ بود، ‌با رشادت جوانان غيور فلسطيني و لبناني و از سرمشق‌هاي انقلاب اسلامي بوده و هست.
اين بيانيه اضافه كرد: در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان امسال ‌در حالي به استقبال روز جهاني قدس مي‌رويم كه صداي كودكان تشنه و گرسنه فلسطيني از محاصره ناجوانمردانه اسرائيل در غزه و ناله و سوداي كودكان دست و پا قطع شده بر مين در افغانستان و سرپناه از دست داده بي‌خانمانان در لبنان و از همه مهم‌تر آتش انفجارهاي كور استكبار و اسرائيل در قتل عام مليت بي‌دفاع در عراق، گوش سازمان‌هاي به اصطلاح حقوق بشري را كر كرده است.
به گزارش فارس بيانيه جبهه پيروان خط امام و رهبري استان فارس نيز حضور در راهپيمايي روز قدس را بر هر انسان آزاده‌اي واجب دانسته و اين عمل را به تاختن بر ظلم و دفاع از مظلوم تشبيه كرده است.
بسيج ورزشكاران استان فارس نيز با اشاره به اينكه فردا در روز جهاني قدس ديگر بار نداي هل من ناصر ينصرني را نجوا خواهيم كرد، افزوده است: در آخرين جمعه از ماه مبارك رمضان با مشت‌هاي گره كرده لبيك گويان به دل مويه‌هاي حيدر زمانه سيد علي خامنه‌اي و در تداوم ارزش‌هاي ماندگار خميني كبير و اصل لايتغير جمهوري اسلامي، هم‌پاي آحاد ملت با شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس فرياد نابودي رژيم غاصب صهيونيست را به گوش جهانيان خواهيم رساند.
همچنين بيانيه‌هاي شهرداري شيراز، دانشگاه شيراز، دانشگاه علوم پزشكي شيراز و شركت توزيع برق استان فارس نيز با تاكيد بر لزوم حضور گسترده در راهپيمايي روز قدس براي يادآوري حق مردم مظلوم فلسطين و ديگر ملل مظلوم جهان از مسلمان و غير مسلمان‌ تاكيد شده است.
به گزارش خبرگزاري فارس، فرمانداري‌ها و ساير دستگاه‌ها و نهادهاي دولتي و نيمه دولتي در شهرستان‌هاي استان فارس، با ارسال نمابرهايي به دفتر اين خبرگزاري در شيراز، ضمن اعلام حمايت و حضور در راهپيمايي روز قدس، از مردم شريف و روزه‌دار ايران اسلامي در استان فارس و شهرستان‌هاي مختلف براي حضوري باشكوه و خلق حماسه‌اي ديگر دعوت كردند.
گزارش خبرگزاري فارس از شيراز حاكي است راهپيمايي روز قدس در شهر شيراز ساعت 9:30 صبح فردا (جمعه) از ميدان امام حسين(ع) و در ساير شهرستان‌هاي استان فارس به ‌دليل كوتاه بودن مسير از ساعت 10:30 دقيقه آغاز و به محل مصلاي نماز جمعه در تمام نقاط اين استان ختم مي‌شود.
انتهاي پيام/ص
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن