تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816620416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم سران كشورهاي اسلامي به آينده جهان اسلام بنگرند


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: نايب رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم سران كشورهاي اسلامي به آينده جهان اسلام بنگرند


تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: رژيم اشغالگر فلسطين در سراشيبي سقوط است و اگر سران كشورهاي اسلامي به آينده جهان اسلام بنگرند و نه به حكومت محدود خود، قطعا مردم فلسطين از اين وضعيت رهايي مي يابند.

به گزارش روز پنجشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" آيت الله حسيني بوشهري افزود: اگر اين سران دست روي دست بگذارند و از اين سمينار به آن سمينار بروند و مورد بازيچه سران قدرت هاي بزرگ قرار بگيرند، نه تنها دستاوردي نخواهند داشت، بلكه شرايط موجود را نيز بدتر خواهند كرد.
وي ادامه داد: چون يك وحدت و اتحاد در مقابل رژيم صهيونيستي وجود ندارد، آنها همچنان به خوي وحشي گري خود ادامه مي دهند.
دبير دوم شوراي عالي حوزه علميه قم، روز قدس را نشانه بينش و درايت امام خميني (ره) ذكر كرد و گفت: ايشان قبل از پيروزي انقلاب اسلامي علاوه بر نشانه گرفتن دستگاه سلطنت پهلوي، خطر صهيونيست را نيز به مسلمانان گوشزد مي كردند.
وي افزود: پس از انقلاب نيز شرايط كاملا فراهم شد و امام خميني (ره) آخر ماه مبارك رمضان را به عنوان روز قدس اعلام كرد.
عضو مجلس خبرگان رهبري، علت اين اقدام را از سوي امام خميني (ره) حمايت از مظلوم و مبارزه با ظالم عنوان كرد و گفت: اساساً روز جهاني قدس و آمادگي براي راهپيمايي طبق دستورات الهي، اسلامي و قرآني است.
آيت الله حسيني بوشهري با اشاره به غيرتمندي و شجاعت مردم ايران در مقابله با ظلم، گفت: عزم پولادي ملت ايران تنها براي دفاع از سرزمين خود نيست و اين ملت تنها آرمانهاي خود را در يك سرزمين خاص به عنوان ايران خلاصه نمي كند، گرچه براي او داراي اهميت ويژه اي است. وي افزود: ملت ايران اسلامي، در حقيقت فراتر از مرزهاي محدود جغرافيايي مي انديشد و براساس آرمان هاي ديني، تمام آنچه كه متعلق به مسلمانان است را متعلق به خود مي داند.
نايب رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم اظهار داشت: دفاع از سرزمين فلسطين تنها مربوط به مردم آن نيست، بلكه دفاع از اين سرزمين وظيفه همه امت اسلامي است.
وي افزود: مردم ما در عين حالي كه از سرزمين خود دفاع مي كند، فلسطين را هم به عنوان يك سرزمين اسلامي مي دادند كه بايد از آن هم دفاع كنند و براين اساس همواره در صحنه حاضر است.
آيت الله حسيني بوشهري گفت: اعلام حضور مردم در صحنه براي دشمنان آزار دهنده و مايوس كننده خواهد بود، زيرا دشمنان دل بسته اند كه جامعه اسلامي به سمت بي تفاوتي كشيده شود.
عضو مجلس خبرگان افزود: وقتي كه ملت ما حضوري آگاهانه در صحنه پيدا مي كند، از يك سو تضمين كننده امنيت خود كشور و از سوي ديگر اعلام حمايت و همبستگي با ملت فلسطين براي جلوگيري از زياده خواهي هاي دشمنان است.
آيت الله حسيني بوشهري تصريح كرد: حضور مردم در راهپيمايي روزقدس براي اشغالگران روشن خواهد كرد كه ستم و ظلم به ملت فلسطين تنها ستم و ظلم به يك ملت نيست.
نايب رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم به نقش سران كشورهاي اسلامي در احقاق حق ملت مظلوم فلسطين اشاره كرد و گفت: متاسفانه درگذشته سران كشورهاي اسلامي به ويژه كشورهاي عربي كارنامه درخشاني از خود نشان نداده اند و دچار يك نوع خودباختگي در برابر تجاوزهاي دشمنان اسلام بوده اند و هميشه بحث سازش با دشمن را اصل قرار داده اند.
وي افزود: اينها نمي دانند كه دامنه سازشان شايد به جايي برسد كه به كشورهاي آنها هم كشيده شود، البته اين چنين اتفاقاتي در طول تاريخ اتفاق افتاده است.
عضو مجلس خبرگان رهبري به حمله اسرائيل به مصر و شكست اعراب اشاره كرد و گفت: اگر اعراب با هم متحد مي شدند و تمام امكانات را بسيج مي كردند، قطعا چنين شكستي متحمل نمي شدند.
آيت الله حسيني بوشهري افزود: سران كشورهاي اسلامي وظيفه سترگ و سنگيني را برعهده دارند، زيرا چشم ملت فلسطين و ساير ملت هاي اسلامي به آنها دوخته شده است كه چه طرحي براي رهايي آنها از بند ظلم دارند.
وي با بيان اين مطلب كه امروز شريان حياتي نفت در اختيار كشورهاي اسلامي است، اظهار داشت: آيا سران كشورهاي اسلامي از اين پتانسيل در مقابل رژيم صهيونيستي استفاده كرده اند؟
آيت الله حسيني بوشهري به تغيير شعارهاي مردم فلسطين از محوريت عربيت به اسلاميت اشاره كرد و گفت: آنان متوجه شدند كه شعار ناسيوناليستي عربي جاذبه ندارد به همين منظور، شعار اسلاميت را با جاذبه فراوان انتخاب كردند و البته از آن پس نيز موفقيت فراواني به دست آوردند.
استاد برجسته حوزه علميه قم به نقش حماس و جهاد اسلامي در ساماندهي جوانان فلسطيني و شكل دادن به مبارزات آنها اشاره كرد و گفت: امروز در فلسطين، فرهنگ شهادت، نهادينه شده است، از يك سوي شعار اسلام خواهي وجود دارد و از سوي ديگر مقوله شهادت، لذا آينده فلسطين را آينده روشني مي بينيم.
دبير دوم شوراي عالي حوزه با اشاره به وضعيت متزلزل رژيم اشغالگر فلسطين، گفت: به خاطر شكست هاي پي در پي در مقابل مجاهدان و مبارزان مسلمان، اين رژيم دچار تزلزل بسياري شده و استعفاي سران اين رژيم نشان از اين امر دارد.
آيت الله حسيني بوشهري به سخنان نخست وزير مستعفي رژيم اشغالگر فلسطين اشاره كرد و گفت: آرمان اسرائيل بزرگ به يك رويا تبديل شده است و همه اينها نشان از سراشيبي سقوط براي اين رژيم غاصب دارد./د/184/110
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن