تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816450668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ريز و درشت از فوتبال ايران


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ريز و درشت از فوتبال ايران
رأي مرفاوي و ورمزيار صادر شد
راي كميته انضباطي براي صمدمرفاوي و صادق ورمزيار صادر شد.صمدمرفاوي مربي تيم فوتبال استقلال به دليل به كار بردن الفاظ ناشايست در مسابقه استقلال- صباي قم به توبيخ و درج در پرونده و پرداخت 5 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.صادق ورمزيار، مربي صباي قم نيز كه در آن مسابقه الفاظ ناشايست به كار برده بود به دليل شدت كمتر الفاظ ناشايست تنها به توبيخ و درج در پرونده محكوم شد.

بادامكي بعد از شهرآورد در تمرينات
حسين بادامكي هافبك مياني پرسپوليس كه به دليل مصدوميت از ناحيه زانو و كشيدگي رباط، چند هفته اي است در تمرينات اين تيم شركت نمي كند بعد از بازي شهرآورد اجازه انجام تمرينات سنگين و گروهي را پيدا مي كند. عليرغم تلاش براي رسيدن بادامكي به دربي اين بازيكن فعلاً نمي تواند در تمرينات گروهي شركت و بايد تا پايان هفته نهم صبر كند.دكتر فريد زرينه، پزشك پرسپوليس در اين باره گفت: ترجيح داديم كه در خصوص وضعيت بادامكي ريسك نكنيم و او فعلاً در تمرينات گروهي شركت نكند.

معرفي كمك داوران شهرآورد شب قبل از بازي
بعد از قضاوت ساندرو پول مجاري به همراه دو كمك داور ايراني اين بار هم كميته داوران در نظر دارد براي شهرآورد 65 از دو كمك داور ايراني استفاده كند.
البته براي كمتر كردن حواشي قبل از بازي كميته داوران تصميم دارد تا شب قبل از شهرآورد نام اين دو كمك را اعلام نكند، اما بدون ترديد اين دو كمك داور جزو داوران بين المللي خواهند بود.

واعظي: 3 امتياز بازي با پگاه را مي گيريم
مهدي واعظي دروازه بان تيم فوتبال پرسپوليس تهران گفت: بازي با پگاه براي ما بازي مهمي است و ما به سه امتياز اين بازي نياز داريم.وي درباره فرشيد كريمي كه براي اولين بار در مقابل تيم سابق خود درون دروازه قرار مي گيرد گفت: فرشيد دوست من است و من براي او در اين بازي آرزوي موفقيت مي كنم. او بازيكن با اخلاقي است و در پرسپوليس دوران خوبي را داشت.دروازه بان پرسپوليس حضور علي كريمي دراين بازي را امتياز مثبتي براي پرسپوليس در بازيهاي ليگ و جام باشگاههاي آسيا دانست و ادامه داد: او با تجربيات زيادي به تيم ما پيوسته و من اميدوارم اين بازي شروع خوبي براي علي كريمي باشد.

حيدري: با عصا در دربي بازي مي كنم!
سپهر حيدري، مدافع پرسپوليس گفت: متأسفانه با وجود پيروزي شيرين مقابل پيام، از ناحيه زانو دچار مشكل شدم. دوست دارم با پيگيري و مداواي دكتر زرينه هرچه سريعتر به ميادين رسمي برگردم.
وي افزود: به هيچ عنوان از لحاظ روحي در شرايط بدي نيستم. سعي مي كنم از تمرينات عقب نمانم.
حيدري عنوان كرد: اميدوارم شرايط طوري باشد كه مقابل پگاه به ميدان بروم، در غير اين صورت خود را آماده دربي مي كنم. با توجه به حساسيت بالا بين هواداران، دوست ندارم اين ديدار را از دست بدهم. در صورت لزوم، در اين بازي با عصا به ميدان مي روم.

استقلال و پگاه جريمه شدند
به دليل فحاشي هواداران تيمهاي فوتبال استقلال تهران و پگاه گيلان به داور مسابقه در هفته دوم رقابتهاي ليگ برتر ازطرف كميته انضباطي محكوم شدند.
رأي كميته انضباطي براي اين باشگاهها صادر شد و براساس آن هر دو باشگاه به توبيخ كتبي و درج در پرونده و پرداخت 50 ميليون ريال محكوم شدند.
گفتني است، باشگاه پگاه به دليل دو دقيقه تأخير در ورود به زمين مسابقه جريمه نقدي شده و براساس قانون محكوم به پرداخت 600 هزار ريال شد.

تغييرات عمده در تركيب پرسپوليس
تمام مصدومان پرسپوليس كه هفته گذشته غايب بودند براي ديدار مقابل پگاه آماده شده اند و مشكل خاصي براي اين بازي ندارند، اما چون به طور كامل در تمرينات گروهي حضور نداشتند قطبي براي اين ديدار از آن بازيكنان استفاده نخواهد كرد.
ابراهيم توره و سپهرحيدري دو بازيكن مصدوم اين تيم بودند كه البته به نظر دكتر زرينه مشكل خاصي براي حضور در ديدار مقابل پگاه ندارند، ولي به دليل در پيش بودن ديدار حساس شهرآورد، قطبي تصميم گرفته به اين بازيكنان استراحت دهد تا از هر نظر براي اين ديدار آماده باشند.
پرسپوليس در واقع براي ديدار مقابل پگاه هيچ بازيكن مصدومي به جز بادامكي در اختيار ندارد و تنها غايب اين تيم عليرضا نيكبخت واحدي است كه 3 اخطاره است.
 پنجشنبه 4 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن