تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817160077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حامي مالي خوبي نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: حامي مالي خوبي نداريم
قاسمي

متاسفانه حاميان مالي خوبي نداريم و نمي دانم به چه دليل آن ها تمايلي به همكاري با هيئت ها ندارند؟

تكواندو نام هنر رزمي است كه اكنون به عنوان يك ورزش مدرن در جهان شناخته شده و در سال هاي متمادي سير تكاملي خود را طي كرده است.

در استان ما نيز تكواندوي همين سير را پيموده و به جايگاه مناسبي دست يافته است.

رئيس هيئت تكواندو استان با بيان مطلب فوق در خصوص وضعيت تكواندوكاران در خراسان جنوبي به خبرنگار ما گفت: تكواندوي استان در سطح بسيار خوبي كار مي شود و خوشبختانه طرفداران زيادي نيز دارد و مي توان گفت وضعيت كنوني تكواندو نسبت به سال هاي گذشته بسيار بهتر و رو به پيشرفت است.

محمودي اضافه كرد: هم اكنون تكواندو در بسياري از شهرهاي استان مانند نهبندان، سربيشه، مود، درميان، اسديه، قاين، سرايان، فردوس، بشرويه و خوسف به صورت فعال دنبال مي شود در حالي كه در سال گذشته تكواندو تنها در سرايان، فردوس و بشرويه فعال بوده است و به عنوان يك ورزش رزمي افراد آن را دنبال مي كردند.

وي ادامه داد: از لحاظ كمي گسترش تكواندو و توسعه فعاليت هاي هيئت بسيار عالي بوده است و از لحاظ كيفي نيز نسبت به سال هاي گذشته در جايگاه بهتري هستيم ولي هنوز جا براي كار كردن و اميدواري وجود دارد.وي در خصوص توضيح طرح استعداديابي اين هيئت اظهار داشت: اين طرح از سال گذشته در رده سني نونهالان و در بخش دختران و پسران آغاز شد. مربيان تكواندو و يك كارشناس تربيت بدني با مراجعه به مدارس شهر، دانش آموزان را از لحاظ جسمي و قدرتي ارزيابي كردند و نفرات برتر پس از انجام يك سري تست هاي فني زير نظر مربيان مجرب تكواندو آموزش تخصصي اين رشته را فرا گرفتند.

محمودي اضافه كرد: در بخش پسران طرح با موفقيت بيشتري همراه بوده است و در بخش دختران هدفي كه مدنظر بود، محقق نشد، در كل مي توان گفت تاكنون 20 درصد طرح مذكور انجام شده است و با شروع مدارس در مهر ماه، ادامه طرح استعداديابي تكواندو مجدد آغاز خواهد شد.وي در بيان تعداد داوران و مربيان رسمي هيئت گفت: 40 داور و مربي رسمي در استان مشغول به فعاليت هستند كه البته بعضي از آن ها به دليل پايين بودن دان آن ها، حكم مربي گري يا داوري شان صادر نشده است.

وي در تشريح وضعيت داوري در استان نيز افزود: داوري در وضعيت نسبتا خوبي است اما چون داوران استان اغلب جوان هستند، نياز به كسب تجارب و آموزش هاي جديد دارند و هيئت با برگزاري مسابقات متعدد و كارگاه هاي آموزشي داوران، آن ها را در اين زمينه ياري مي كند.

رئيس هيئت تكواندوي استان تصريح كرد: سال گذشته بر اساس آمار بيمه پزشكي ورزشي، 1500 نفر تكواندوكار استان داشتيم و در سال جاري تاكنون هزار تكواندوكار داراي كارت بيمه ورزشي به صورت تفريحي تكواندو كار مي كنند كه آن ها جزو ورزشكاران سازمان يافته محسوب نمي شوند.وي در خصوص بحث هاي آموزشي در هيئت تكواندو اظهار داشت: زمينه ساز رشد و توسعه هر هيئتي آموزش دقيق و صحيح است و هيئت تكواندو از بحث آموزش هيچ گاه غافل نشده است.

ما در زمان هاي مختلف اقدام به برگزاري كارگاه ها و كلاس هاي آموزشي متعدد كرده ايم، به عنوان مثال چند وقت پيش كارگاه پومسه و مبارزه برگزار كرديم كه از لحاظ آموزش تكنيك هاي مختلف بسيار مفيد بود. اما متاسفانه به دليل اين كه مجبور به هماهنگي با فدراسيون بوديم، اين دوره كمي ديرتر برگزار شد.

وي در خصوص عملكرد هيئت در دومين المپياد ايرانيان افزود: عملكرد هيئت نسبت به سال گذشته بسيار قابل تحسين است و مي توان به كسب مقام هاي بيشتري در مسابقات آينده اميدوار بود.

در بخش بانوان يك مقام سوم داشتيم و در بخش آقايان هم با وجودي كه مقام نداشتيم اما اكثر اعضاي تيم تا مراحل نهايي پيش رفتند و انتظار ما هم از آن ها صرفا كسب مقام نبود بلكه هدف، شركت در مسابقات و كسب تجربيات و آمادگي بيشتر براي حضور در مسابقات بعدي بود.

محمودي در بيان فعاليت هاي 6 ماهه گذشته هيئت تكواندو گفت: برگزاري كلاس هاي آموزشي مخصوص تيم اعزامي به المپياد، اعزام تيم ها به مسابقات كشوري و المپياد در تمام رده هاي سني، برگزاري كلاس هاي هماهنگي داوران و مربيان، برگزاري دوره هاي آموزشي با مدرسي استادان فدراسيون و برگزاري جلسات هماهنگي مسئولان هيئت ها و كميته هاي شهرستان ها از مهم ترين فعاليت هاي انجام شده در 6 ماهه گذشته سال جاري بوده است.

وي اضافه كرد: برگزاري مسابقات جام رمضان، جام باشگاه هاي استان، جام فجر به ميزباني يكي از شهرستان هاي استان، اعزام به مسابقات پومسه، هان مادانگ و... در كشور، اعزام مربيان و داوران استان به دوره هاي آموزشي ارتقاي مربي گري و داوري، برگزاري دوره هاي مربي گري و داوري درجه 3 و كلاس هاي آموزشي مربيان در استان از برنامه هاي هيئت در 6 ماهه دوم سال جاري است.

رئيس هيئت، كمبود فضا و سالن اختصاصي را مهم ترين مشكل هيئت دانست و تصريح كرد: با وجود خانه تكواندو، هيئت هنوز با كمبود سالن و فضاي اختصاصي مواجه است و اين مشكل در شهرستان بسيار آزاردهنده است.

با وجود علاقه مندان زياد اين رشته، نياز به فضاهاي اختصاصي و استاندارد بيشتري چه در شهرستان ها و چه در بيرجند مي باشد.

وي افزود: كمبود بودجه براي هيئت هاي شهرستاني از ديگر مشكلات و دغدغه هاي هيئت استاني است و ما چشم انتظار حمايت مالي مدير كل تربيت بدني از هيئت هاي شهرستاني هستيم.

البته كمبود مربي در شهرستان ها نيز از مشكلات اساسي است، گاهي در بعضي از روستاها با توجه به زياد بودن تعداد علاقه مندان به اين رشته درخواست مربي شده است، اما به دليل نبود فضاي استاندارد و مربي بومي در آن منطقه موفق به برگزاري كلاس تكواندو در آن روستاها نشده ايم.وي ادامه داد: خانه تكواندو فضاي استاندارد و مناسبي است و تنها مشكل آن نبود رختكن است كه به زودي با هماهنگي معاون امور بانوان اين مشكل رفع خواهد شد.

محمودي در بيان تعداد باشگاه هاي فعال استان اظهار داشت: در هر شهرستان يك يا دو باشگاه به صورت فعال عمل مي كنند و در بيرجند هم 10 باشگاه باهيئت همكاري دارند اما متاسفانه بعضي از باشگاه ها داراي فضاي استاندارد نيستند و به دليل ستون هاي متعدد قادر به پهن كردن تشك مخصوص نيستند (مانند فدك و وحدت)وي در بيان مهم ترين مشكل باشگاه داران افزود: متاسفانه اجاره بالا باشگاه سبب بالا رفتن شهريه ها مي شود و بيشتر اوقات مربيان باشگاهي ما از بالا بودن اجاره ها و نداشتن درآمد مناسب گله مند هستند.

در صورتي كه فضاي اختصاصي و استاندارد داشته باشيم، ديگر با اين مشكلات مواجه نخواهيم بود.

وي در خصوص وضعيت حاميان مالي گفت: متاسفانه حاميان مالي خوبي نداريم و نمي دانم به چه دلايلي آن ها تمايلي به همكاري با هيئت ها ندارند؟ قبلا كاشي نيلوشرق براي شركت تيم ها در مسابقات ليگ حامي مالي مي شد، اما متاسفانه در حال حاضر همكاري اش با هيئت كم شده است البته ما درصدد همكاري با حامي ديگر براي مسابقات برون مرزي هستيم.

وي در پايان خاطر نشان كرد: سايت هيئت تكواندو در حال طراحي و بررسي است و به زودي قابل استفاده علاقه مندان به اين رشته خواهد بود.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن