تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816876847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز هفته هشتم ليگ برتر فوتبال ايران شروع كريمي با پرسپوليس جدال فولادها در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: آغاز هفته هشتم ليگ برتر فوتبال ايران شروع كريمي با پرسپوليس جدال فولادها در اصفهان
هفته هشتم ليگ برتر فوتبال امشب با برگزاري هفت ديدار در شهرهاي مختلف برگزار مي شود.
به گزارش ايسنا، هشتمين هفته مسابقات ليگ برتر، با برگزاري هفت ديدار در شهرهاي مختلف آغاز مي شود كه در يكي از مهمترين اين بازي هاي پرسپوليس در ورزشگاه آزادي ميزبان پگاه گيلان است.
پرسپوليسي ها در بازي گذشته خود موفق شدند با نتيجه دو بر يك از سد پيام مشهد بگذرند و اكنون با يازده امتياز در رده پنجم جدول قرار دارند; نكته قابل اهميت براي پرسپوليس امكان بازي علي كريمي و پائولو دي كارمو است كه مي توانند از عناصر اصلي اين تيم در ارايه يك بازي هجومي باشند; گفته مي شود افشين قطبي به دليل حضور كريمي و خصايص منحصر به فردي كه دارد، سيستم بازي تيمش را تغيير داده اما تا پيش از بازي نمي توان اظهار نظر قطعي در اين باره داشت.
در تيم پرسپوليس عليرضا نيكبخت واحدي به دليل سه كارته بودن نمي تواند تيمش را همراهي كند و كريم باقري نيز دواخطاره است كه با توجه به اهميت دربي در هفته نهم، احتمال حضور كمترش در اين بازي وجود دارد; همچنين مصدوميت ابراهيم توره و سپهر حيدري به تازه گي برطرف شده كه تكليف قرار گرفتن آنها در تركيب اصلي تيم نيز هنوز نامشخص است.
در مقابل تيم پگاه هم هفته گذشته در خانه خود برابر راه آهن شهرري متوقف شد و در حال حاضر با هفت امتياز در جايگاه دهم جدول ايستاده است.

برق شيراز - مس كرمان

ديگر ديدار حساس اين هفته را دو تيم برق شيراز و مس كرمان در ورزشگاه حافظيه اين شهر برگزار مي كنند; مس در ديدار قبل با دو گل پاس همدان را شكست داد تا روند پيروزي هاي اين تيم با پرويز مظلومي همچنان ادامه داشته باشد; آنها با دوازده امتياز دوم هستند و در برابر برق شيراز كه با يك امتياز و يك بازي كمتر نسبت به آنها در رده سوم ايستاده است، قرار مي گيرند; بازي هفته گذشته برق قرار بود مقابل سايپا باشد كه به دليل حضور اين تيم در ليگ قهرمانان آسيا، اين ديدار به تعويق افتاد.

سپاهان اصفهان - فولاد خوزستان

همچنين در فولادشهر اصفهان سپاهان ميزبان فولاد خوزستان است; سپاهاني ها با شكستي كه هفته پيش در دربي اصفهان از تيم ذوب آهن متقبل شدند، وضعيت خوبي چه در جدول و چه در ثبات كادر فني شان ندارند، به طوري كه هواداران اين تيم پس از بازي برابر ذوب آهن با شعارهاي خود خواستار بركناري «فيرات» و جايگزيني يك مربي ايراني شدند; سپاهان با 6 امتياز و يك بازي كمتر نسبت به سايرين در جايگاه دوازدهم جدول قرار دارد كه ظاهرا سرمربي آنها براي بقا در اين تيم راهي جز پيروزي مقابل شاگردان مجيد جلالي و تيم فولاد ندارد.
در مقابل فولاد نيز با هشت امتياز و تعداد بازي مشابه سپاهان، ششم است; آنها نيز به گفته جلالي دوران آماده سازي شان به اتمام رسيده و از اين پس با شرايط كاملتري به مصاف حريفان مي روند.

صباي قم - پيام مشهد

به گزارش ايسنا، در ساير ديدارهاي اين هفته صباي قم كه با شش امتياز، سيزدهم جدول است پذيراي پيام مشهد خواهد بود; صبا در ديدار قبل از مقاومت در شيراز يك امتياز گرفت و در سوي ديگر پيام كه با تك امتياز خود قعرنشين جدول است، هفته پيش را هم با شكست سپري كرد اما اين بار مقابل پرسپوليس.

پاس همدان - ذوب آهن اصفهان

در ديگر بازي امروز ذوب آهن صدرنشين، اين هفته ميهمان پاس همدان است كه با هفت امتياز جايگاه يازدهم را در اختيار دارد. شاگردان بگوويچ پس از شكست هفته پيش مقابل مس، ظاهرا با انگيزه بيشتري در اين بازي به ميدان مي روند; به گفته سرمربي آنها ضعف گلزني، مهمترين علت ناكامي هاي اين تيم بوده است.

استقلال اهواز - پيكان قزوين

همچنين در اهواز استقلال اين شهر كه در بازي قبل با نتيجه عجيب شش بر صفر مغلوب ديگر استقلال ليگ شد، برابر پيكان قزوين صف آرايي مي كند. استقلالي ها با شش امتياز، پانزدهم هستند و در مقابل پيكان با يازده امتياز در مكان چهارم جدول قرار دارد. پيكان هفته پيش توانست ملوان را با حساب سه بر يك شكست دهد.

ابومسلم خراسان - مقاومت سپاسي

آخرين بازي امشب را دو تيم ابومسلم خراسان و مقاومت سپاسي شيراز در مشهد برگزار مي كنند. هر دو تيم پيش از اين بازي شرايط نسبتا مشابهي دارند; آنها با هفت امتياز به ترتيب در رده هشتم و نهم جدول ايستاده اند. ابومسلم هفته پيش يك امتياز حساس و سخت را در اهواز از تيم فولاد گرفت و در طرف ديگر مقاومت همين وضعيت را برابر صباي قم داشت.
دو ديدار باقي مانده اين هفته در روز هاي شنبه و يك شنبه آينده برگزار مي شود كه طي آن استقلال تهران ميزبان راه آهن شهرري است و سايپا كرج نيز بايد در انزلي به مصاف ملوان اين شهر رود.
تمام ديدارهاي اين هفته به جز بازي برق مس، در ساعت 20 انجام مي شود و تنها اين بازي از ساعت 30:19آغاز خواهد شد.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن