تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817119808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خط ارتباطي اطلاعات با مردم


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: خط ارتباطي اطلاعات با مردم
ضرورت راه‌اندازي اتوبوسراني شركت واحد در فرودگاه امام خميني(ره)

آژانس فرودگاه امام خميني(ره) براي رساندن ما از خانه‌مان در غرب تهران به فرودگاه يادشده 18 هزار تومان دريافت كرد، كه اين كرايه سنگين در مسير بارگشت از فرودگاه نيز وجود دارد. از اينرو ضروري است شركت واحد از مسير فرودگاه امام خميني(ره) تا ايستگاه متروي حرم مطهر، كه مسير چندان طولاني هم نيست، خط اتوبوسراني تاسيس كند تا مسافران فرودگاه با استفاده از مترو و بدون تحمل هزينه‌هاي سنگين، بتوانند به مقصد برسند.

منصوري‌

نتيجه ثبت نام از متقاضيان كتاب‌هاي درسي‌

با اين كه كتابفروشي‌هاي سطح شهر از 2 ماه قبل ثبت نام كتاب‌هاي درسي را آغاز كرده‌اند و بابت آن پولي هم دريافت مي‌دارند، آموزش و پرورش به تازگي اعلام كرده است كتابفروشي‌ها حق ثبت‌نام براي كتاب‌هاي درسي را ندارند! در مراجعه به كتابفروشي‌ها هم آن‌ها از دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش اظهار بي‌اطلاعي مي‌كنند.

تلفن به خط ارتباطي‌

تبليغ دستفروشي در سطح شهر

عليرغم ممنوعيت دستفروشي در شهر، شركتي در و ديوار خيابان جمهوري، نرسيده به ميدان بهارستان را با اطلاعيه‌هايش پركرده و اعلام كرده است كه تعدادي دستفروش با روزانه 30 هزار تومان دستمزد استخدام مي‌كند. از آنجا كه دستفروشان به صورت غيرقانوني در سطح شهر فعاليت خواهند داشت، معلوم نيست چرا شهرداري در مورد ترويج غيرقانوني دستفروشي سكوت كرده است و براي مقابله با آن، اقدام نمي‌كند؟

خواننده روزنامه‌

صف‌هاي طويل در فروشگاه سپه زمرد

در بيرون فروشگاه سپه خيابان زمرد يك صف طولاني براي تحويل اجناس كالابرگ‌هاي قند و شكر و روغن و صف طولاني ديگري در داخل فروشگاه براي اين منظور تشكيل مي‌شود كه فروشگاه سپه با استخدام كارمندان جديد، مي‌تواند به مشكلات مراجعان براي دريافت اجناس كوپني، پايان دهد.

رضايي‌

زندگي با حقوق 60 هزار تومان در ماه‌

با 60 هزار تومان حقوقيكه سازمان تامين اجتماعي به بازنشستگان بالاي 60 سال و 10 سال سابقه مي‌پردازد، نمي‌توان نان خالي هم خريد و سير شد. آيا تامين اجتماعي براي افزايش حقوق ناچيز ما، برنامه‌اي دارد؟

خانم بازنشسته‌

يك ساعت و نيم انتظار بي‌حاصل در ايستگاه شركت واحد

روز 20/6/87 از ساعت 8 و 30 دقيقه تا 10 صبح منتظر اتوبوس‌هاي فلكه صادقيه - فياض‌بخش بوديم كه نيامد و اكثر اتوبوس‌هايي كه از راه مي‌رسيدند، عازم ميدان هفتم‌تير مي‌شدند.

اتوبوس مسير فياض‌بخش آنقدر نيامد، كه من و برخي از مسافران عطاي آن را به لقايش بخشيديم و با وسايل نقليه ديگري عازم مقصد شديم.‌

جليلي‌

به جاي سهام عدالت دلار بدهند!

مسئولان امر به اين بهانه كه پرداخت پول نقد بابت حقوق معوقه بازنشستگان تورم ايجاد مي‌كند، قصد دارند سهام عدالت واگذار كنند كه به نظر من بهتر است به جاي آن ارزهاي خارجي مانند دلار بپردازند. چرا كه دلار خاصيت تورمي ندارد و دريافت آن موجب خوشحالي بازنشستگان مي‌شود.

بازنشسته‌

كسرماليات از حقوق جانبازان شاغل‌

جانبازي شاغل در يك شركت پيمانكاري هستم كه عليرغم مصوبه هيات دولت در خصوص جانبازان، از من ماليات حقوق كسر مي‌شود. از مسئولان امر تقاضا دارد در مورد دفاع از حقوق جانبازان، اقدام‌هاي بيشتر انجام دهند.

كاظمي‌

راه حل مشكل بيكاري در كشور!

به نظر مشكل بيكاري در ايران حل نمي‌شود، مگر اين كه به وسيله دستگاه‌هاي آب شيرين‌كن، آب درياچه خزر و خليج فارس را قابل مصرف و به اراضي باير داخل كشور منتقل كنند، تا بيكاران در آنجا مشغول كشاورزي شوند و درآمد كسب كنند!

تلفن به خط ارتباطي‌

گوشت هر هفته گران‌تر مي‌شود

زني خانه‌دار هستم. هر هفته مي‌روم كه مقداري گوشت در حد بضاعت خريداري كنم بخصوص در هفته‌هاي اخير 200 تومان روي هر يك كيلو گوشت كه قوت يك خانواده براي چند روز است، اضافه شده است. مگر مي‌شود چنين وضعي براي خانواده‌ي كم بضاعت ادامه پيدا كند؟ باور كنيد اگر قيمت گوشت كه اساسي‌ترين ماده خوراكيست تثبيت نشود آنهم از سر سفره فقرا بكلي حذف مي‌شود دعاهاي ما هم در اين ماه مبارك براي ارزاني و رفاه مسلمين متاسفانه به‌جائي نرسيده است.‌

خانم خانه‌دار

اسخ مسئولان‌

پاسخ دانشگاه علوم پزشكي ايران درباره امكانات بيمارستاني‌

احتراما عطف به مطلب مندرج مورخ 19/5/87 تحت عنوان بدينوسيله به استحضار مي‌رساند:

مجتمع آموزشي و درماني حضرت رسول اكرم(ص) به عنوان بزرگترين مركز آموزشي و درماني دانشگاه علوم پزشكي ايران معين اورژانس تهران مي‌باشد كه مناطق شمالغرب، غرب و جنوب غرب تهران بزرگ را تحت پوشش دارد كه روزانه بيش از سي نفر بيمار قلبي به اين مركز مراجعه مي‌نمايند با عنايت به اينكه بخش مراقبت‌هاي ويژه قلبي ‌‌‌‌(CCU) اين مجتمع داراي ده تخت بستري مي‌باشد، بديهي است اين بيمارستان توان پاسخگوئي با توجه به ظرفيت و پتانسيل فوق را خواهد داشت. ان‌شاءا... با بهره‌برداري از طرحهاي در دست اقدام و افزايش ظرفيتهاي مراكز درماني شرايط منطقي در زمينه عرضه و تقاضا در بخش درماني مهيا گردد.

خواهشمند است جهت تنوير افكار عمومي مراتب فوق به نحو مقتضي منعكس گردد.‌

عبدالناصر نوروززاده - سرپرست دفتر رياست، روابط عمومي و امور بين‌الملل دانشگاه‌

پاسخ شركت فاضلاب تهران درخصوص تخليه فاضلاب‌

احتراما، پيرو درج مطلبي در ستون مورخ 13/6/87، جوابيه زير به حضور ارسال مي‌شود، خواهشمند است نسبت به درج اين جوابيه در ستون مذكور دستور مقتضي را صادر فرماييد.

جوابيه:

فمانفرمائي‌

مدير روابط عمومي و آموزش همگاني‌

و سرپرست دفتر تحقيقات و بهره‌وري‌

پاسخ دانشگاه علوم پزشكي و درماني شهيد بهشتي‌

در مورد مدخل ورودي بيمارستان مدرس‌

احتراما، در پاسخ به مطلب مندرج در صفحه 13 آن روزنامه وزين مورخ 15/5/87 با عنوان: براساس گزارش رياست مركز پزشكي، آموزشي و درماني شهيد مدرس به استحضار مي‌رساند:

دسترسي به اورژانس در مركز فوق طي ساليان گذشته از مدخل ورودي براي بيماران اورژانسي با آمبولانس و خودرو شخصي حداقل در 7 دقيقه و بدون وسيله نقليه حداقل 10 دقيقه و نيز طي يك مسير پيچيده و عبور از راه پله يك طبقه‌اي ميسر بود و اين معضل موجب نارضايتي تمامي مراجعين و بيماران به مركز ياد شده بود. از ابتداي سال جاري در يك اقدام بي‌نظير مدخل ورودي به اورژانس تغيير يافت و دسترسي بيمار به واحد اورژانس بدون فوت وقت امكانپذير شده است، ايجاد مسير اختصاصي جهت تردد آمبولانس و خودروهاي حامل بيماران از جمله ساير اقدامات انجام شده بوده است كه در جهت رضايتمندي بيشتر بيماران انجام شده است. در عين حال اين مركز آمادگي خود را جهت مذاكره و دلجويي از بيمار محترم كه مطلب مذكور را ابراز داشته است اعلام مي‌دارد.

مژگان جزي‌زاده كريمي‌

مدير روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي و درماني شهيد بهشتي‌




 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن