تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چيزى از حقّ برادر مسلمان خود را نگه دارد [و به او ندهد]، خداوند، بركت روزى ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820437501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديرزندان هاي كهگيلويه وبويراحمد خواستارمشاركت خيرين براي آزادي زندانيان بدهكار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديرزندان هاي كهگيلويه وبويراحمد خواستارمشاركت خيرين براي آزادي زندانيان بدهكار شد
مدير كل زندان هاي كهگيلويه و بويراحمد گفت: خيرين،مسوولان، مردم و افراد تاثير گذار اجتماعي با مشاركتي باشكوه و گسترده در جشن گل ريزان به ياري زندانيان بدهكار بشتابند.


اسدالله گرجي زاده چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: لازمه زندگي با سعادت و همراه با خوشبختي مشاركت در كارهاي خير و باز كردن گرهي از مشكلات ديگر افراد نيازمند در جامعه است.
وي بيان كرد: هم اكنون 150 زنداني با بدهي 33 ميليارد ريال به دليل جرائم غير عمد در زندان هاي اين استان به سر مي برند كه چشم انتظار حمايت مردم هستند.
گرجي زاده اظهار داشت: از اين تعداد 74 نفر با بدهي 10 ميليارد و 780 ميليون ريال بدهكار ديه، 56 نفر با بدهي پنج ميليارد و 347 ميليون ريال بدهكار مالي و 20 نفر با بدهي ميليارد و 960 ميليون ريال بدهكار مهريه هستند.
وي بيان كرد: ميزان بدهي 15 نفر از زندانيان معسر و نيازمند زندانهاي كهگيلويه و بويراحمد زير 100 ميليون ريال و ميزان بدهي 27 نفر نيز زير 50 ميليون ريال است.
گرجي زاده اظهار داشت: از زمان راه اندازي ستاد ديه از سال 78 تاكنون در اين استان 400 زنداني معسر و نيازمند كه بدهي آنها بيش از 16 ميليارد ريال بود آزاد شده اند.
وي عنوان كرد: از اين تعداد 261 نفر بدهكار ديه و 139 نفر بدهكار مالي بودند.
گرجي زاده اظهار داشت: در سال جاري تاكنون 36 نفر از زندانيان نيازمند استان كهگيلويه و بويراحمد آزاد شده اند كه البته اميدواريم با مساعد شدن شرايط و مقدمات لازم اين رقم افزايش يابد.
جشن گل ريزان در كهگيلويه و بويراحمد قراراست عصر چهاشنبه 23 رمضان در در ياسوج برگزار شود.
ك/3 2755/563/675 شماره 666 ساعت 15:06 تمام
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن