تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816160665




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاصي ايرنا/ ميرتاج الديني: ماموريت اسرائيل ايجاد شكاف و اختلاف درجهان اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: اختصاصي ايرنا/ ميرتاج الديني: ماموريت اسرائيل ايجاد شكاف و اختلاف درجهان اسلام است
عضو هيات رييسه مجلس شوراي اسلامي گفت: رژيم مجعول و نامشروع اسراييل به عنوان يك غده سرطاني به وسيله استعمارگران و با هدف ايجاد اختلاف و تفرقه ميان مسلمانان در منطقه ايجاد شده است.


سيدمحمدرضا مير تاج الديني روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا افزود: رژيم مجعول و نامشروع اسراييل به عنوان يك غده سرطاني به وسيله استعمار انگليس و با پشتيباني آمريكا در منطقه كاشته شد.
وي گفت: ايجاد اختلاف و تفرقه ميان مسلمانان و انجام تجاوزهاي وحشيانه و تهاجم به اراضي فلسطين از پيامدهاي زيانبار حضوراين رژيم در منطقه است.
عضو هيئت امناي دبيرخانه كنفرانس بين المللي فلسطين اظهار داشت: اشغال همراه با تهاجم بخشي از اراضي فلسطين در سال 1948 و بخشي ديگر از اين سرزمين در سال 1968 و تجميع فلسطينيان در دو منطقه بسيار محدود در نوار غزه و كرانه باختري بخشي از جنايات وحشيانه اين رژيم غاصب است. اشغال گران بخش عظيمي از مردم فلسطين را از خانه و كاشانه خود اخراج و آواره كردند.
وي با اشاره به شرايط سخت زندگي عده محدودي از فلسطينيان كه در مناطق غزه و كرانه باختري و تحت فشار رژيم صهيونيستي زندگي مي كنند، گفت: حقوق اين عده محدود نيز همواره به وسيله فشارهاي رژيم صهيونيستي تضييع مي شود، چنانچه در همين يك سال گذشته شاهد حملات وحشيانه و حصر غزه بوده ا يم.
نماينده ناظر مجلس در كميته حمايت از انقلاب اسلامي فلسطين ديوار حايل در داخل اراضي اشغال شده را مظهر نژادپرستي صهيونيست ها عنوان كرد و افزود: اين ديوار كه از اراضي مركزي تا قدس شريف امتداد دارد، با هدف تفكيك و جدا كردن فلسطينيان و صهيونيست هاي غاصب كشيده شده است و از سوي سازمان ملل هم كشيدن ديوار حايل محكوم شده است.
وي خاطر نشان كرد: ديوار حايل موجب شده است كه فلسطينيان از خانه و كاشانه، مزارع و اراضي خود دور شوند به نحوي كه اين اراضي آن سوي ديوار مانده و از دست شان خارج شده است.
مير تاج الديني زد و بند رژيم صهيونيستي با برخي دولت هاي خائن و سازشكار را از ديگر آثار زيانبار حضور رژيم اشغالگر اسراييل بيان كرد و گفت: يكي از ترفندهاي اشغالگران زد و بند با بعضي از دولت هاي خائن و سازشكار در ميان كشورهاي اسلامي و ايجاد اختلاف در بين مسلمانان با انگيزه پيشبرد اهداف خود در منطقه است.
وي با بيان اين كه رژيم صهيونيستي براي تثبيت خود در منطقه از هيچ تلاشي فروگذار نمي كند، به عنوان نمونه به تلاش براي يهودي سازي قدس اشاره كرد و گفت: يهودي سازي قدس از ديگر توطئه هاي صهيونيست ها در داخل اراضي اشغالي بوده است. آنها حتي تلاش مي كنند هويت و تاريخ قدس و فلسطين را تغيير بدهند.
عضو هيئت امناي دبيرخانه كنفرانس بين المللي فلسطين، گفت: صهيونيست هاي افراطي كه مورد حمايت مستقيم و غيرمستقيم دولت صهيونيستي هم هستند طي سال هاي اخير با تشكيل ده ها گروه افراطي در فلسطين اشغالي تلاش مي كنند تا با رفتاري نژادپرستانه موجب تضعيف هرچه بيشتر فلسطينيان شوند.
وي افزود: اين عده هر از گاهي به مسجدالقصي حمله مي كنند و اقداماتي نظير آتش سوزي مسجد الاقصي و كشتار مسلمانان را در اين گونه حوادث انجام مي دهند.
اين نماينده مجلس گفت: آنها در تلاش هستند تا تاريخ و پيشينيه مسجد الاقصي را كه يكي از مساجد مهم جهان اسلام است، تغيير دهند.بر همين اساس ادعاي دروغين وجود نقشه مجعول هيكل سليمان در زير مسجد الاقصي را مطرح مي كنند.
عضو هيئت امناي دبيرخانه كنفرانس بين المللي فلسطين با ياداوري قطعنامه هاي صادر شده به وسيله سازمان ملل مبني درباره ضرورت بازگشت آوارگان فلسطيني به سرزمين مادري گفت: از اولين قطعنامه اي كه سازمان ملل صادر كرده است بر بازگشت آوارگان فلسطيني به اراضي خود تاكيد شده است. ديگر كنوانسيون هاي بين المللي و حقوق بشر نيز بر بازگشت آوارگان به اراضي و وطن آبا و اجدادي خود تاكيد دارد.
وي تصريح كرد: هيچ قدرت و قانوني نمي تواند اين حق قانوني و مسلم را كه مورد پذيرش همه كشورهاي سازمان ملل نيز هست، از ملتي سلب كند. بر اين اساس، فلسطينيان هم از اين حق استثنا نيستند.
وي تاكيد كرد: مقاومت رژيم اشغالگر قدس در برابر بازگشت فلسطينيان به اين دليل است كه بازگشت آنها موازنه را در درون اراضي اشغالي به هم مي زند و بافت جمعيتي را به نفع فلسطيني ها تغيير مي دهد. رژيم صهيونيستي به اين بهانه تا كنون از عمل به اين حق قانوني فلسطينيان سر باز زده و امتناع كرده است.
ميرتاج الديني خاطر نشان كرد: در كنفرانس آناپوليس در پاييز سال گذشته و برخي ديگر از مجامع بين المللي، صهيونيست ها به دنبال اين بودند كه بحث بازگشت آوارگان فلسطيني را به بوته فراموشي بسپارند. در پيش نويس طرح كه براي امضا به رييس هيئت دولت خودگردان آماده كرده بودند اين موضوع را به آينده بسيار دور و نامشخصي واگذار كرده بودند.
وي افزود: البته با هوشياري مسلمانان و اعتراضي كه در جهان اسلام پيش آمد و مقاومت دولت اسلامي حماس اين فرصت از سازشكاران گرفته شد كه نتوانند درباره حقوق مسلم و حقه فلسطينيان معامله و سازش كنند.

*خواب آلودگي وجدان جهاني
نماينده ناظر مجلس در كميته حمايت از انقلاب اسلامي فلسطين در ادامه گفت و گو با خبرنگار سياسي ايرنا به جنايات رژيم اشغال گر قدس در غزه اشاره كرد و گفت:يكي از جنايت هايي كه در حال اتفاق است و متاسفانه وجدان هاي بشر در همه دنيا به خصوص در مجامع بين المللي و مجامع حقوق بشر درقبال آن سكوت اختيار كرده است، بحث محاصره نوار غزه است.
وي افزود: انتظار اين است كه مجامع حقوق بشر بيش از اين در برابر غزه سكوت نكنند و با يك عزم جهاني براي برداشتن حصار و شكستن محاصره غزه اقدام كنند. از دولت هاي اسلامي نيز انتظار مي رود كه بيش از بقيه در قبال اين موضوع حساس باشند و قاطعانه اقدام كنند.
ميرتاج الديني تاكيد كرد: اگر كشورهاي اسلامي در كنفرانس سران كشورهاي اسلامي يا وزراي خارجه يك تصميم جدي بگيرند كه آمريكا و اسراييل بايد انحصار نوار غزه را بردارند در غير اين صورت به يك سري تصميمات ديپلماسي يا تجاري دست خواهند زد، قطعا نتيجه اش اين است كه محاصره غزه شكسته مي شود.
وي گفت: متاسفانه برخي از كشورهاي مسلمان همگرايي و همراهي با ملل اسلامي ندارند. كشوري مثل مصر كه همسايه فلسطين هم هست با مسلمانان حامي فلسطين همراه و هم صدا نمي شود. گشودن گذرگاه رفح كه به نوعي تنها راه شكستن حصر غزه است، هنوز به وسيله مصر انجام نشده است و همه اينها بسي جاي تاسف دارد.
عضو هيئت امناي دبيرخانه كنفرانس بين المللي فلسطين سكوت و بي تفاوتي را ضعف جهان اسلام برشمرد و گفت: بعضي از اين كشورها نه تنها اقدامي به نفع و در حمايت از فلسطينيان انجام نمي دهند بلكه با اسراييل مناسبات مخفي دارند و به آرمان فلسطين خيانت مي كنند .
وي با تاكيد بر نقش مقاومت اسلامي براي خنثي ساختن نيرنگ ها افزود: مردم فلسطين با انتخاب دولت حماس اين اصل را به اثبات رساند كه حامي مقاومت اسلامي هستند. علاوه بر اين پيروزي حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه شاهد ديگري بر پيروزي مقاومت اسلامي در برابر صهيونيست ها است و براي مردم فلسطين اين پيام را داشت كه اگر مقاومت كنند، شاهد پيروزي خواهند بود.
نماينده ناظر مجلس در كميته حمايت از انقلاب اسلامي فلسطين به خبرنگار سياسي ايرنا گفت: انتظار داريم كه ملت بزرگ ايران كه پرچمدار حمايت از فلسطين در 30 سال گذشته بوده اند ، با حضور ميليوني خود در راه پيمايي روز قدس ، همراهي خود با مقاومت اسلامي فلسطين را به نمايش بگذارند.
سيام*1862 - 1535
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن