تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813163546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داورزني در گفتگو با مهر:ايران و كره فيناليست AVC كاپ مي شوند / به واليبال ضربه نزنيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: داورزني در گفتگو با مهر:ايران و كره فيناليست AVC كاپ مي شوند / به واليبال ضربه نزنيد
رئيس فدراسيون واليبال با انتقاد از اظهار نظرهاي انجام شده در مورد حضور تيم هاي جوانان در مسابقات AVC كاپ آسيا گفت: اين گونه اظهار نظرهاي غيرمنطقي نتيجه اي غير از ضربه زدن به تيم ملي ندارد.

محمدرضا داورزني كه براي نظارت بر عملكرد تيم ملي واليبال به تايلند سفر كرده است در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: اگرچه رقابت هاي AVC كاپ آسيا نخستين دوره خود را تجربه مي كند اما به هرحال حضور 8 تيم برتر آسيا سطح اين مسابقات را نسبت به هر رقابت ديگري حتي جام ملت هاي آسيا بيشتر كرده است.

وي افزود: به طور حتم تمام تيم ها براي نمايش قدرت واقعي خود آنهم در مقابل برترين هاي آسيا راهي اين رقابت ها شده اند. هيچ تيمي نمي خواهد زنگ تفريح حريفانش شود به همين دليل با تركيب اصلي خود به ميدان مي آيند. پس منطقي نيست كه مدعي حضور تيم ها با تركيب جوانانشان شويم.

رئيس فدراسيون واليبال در ادامه تصريح كرد: مربيان تمام تيم هاي شركت كننده مانند ايران جوانگرايي محسوسي در تركيب تيمشان ايجاد كرده اند اما اين به منزله اعزام تيم جوانانشان به تايلند نيست. نكند توقع داشتيد بازيكنان 6 سال پيش چين، كره، ژاپن و ساير تيم ها دراين مسابقات شركت مي كردند؟

وي با بيان اينكه بسياري از بازيكنان شركت كننده در بازي هاي جاكارتاي اندونزي (جام ملت هاي آسيا) در اين دوره از مسابقات AVC كاپ آسيا حضور دارند، تاكيد كرد: چين و چين تايپه كه تيم ملي موفق به شكست آنها شد با تركيب اصلي خود در اين رقابت ها شركت كرده اند. با گفتن اينكه تيم جوانان اين دو تيم به تايلند آمده اند، ارزش كار ملي پوشان را كم نكنيد. اين گونه اظهارنظرهاي غيرمنطقي نتيجه اي غير از ضربه زدن به تيم ملي ندارد.

داورزني در ادامه با ابراز رضايت از عملكرد تيم ملي در اين دوره از مسابقات خاطرنشان كرد: ملي پوشان بازي به بازي بهتر شدند. آنها در بازي ديروز و امروز مقابل چين و چين تايپه ارائه گر نمايش قابل قبولي بودند. از نظر من حضور تيم ملي در ديدار نهايي رقابت ها حتمي است. ضمن اينكه فكر مي كنم كره جنوبي حريف ما در فينال خواهد بود.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن