تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821260752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با برگزاري مراسم شامگاه؛ از سربازان نمونه نيروهاي سه گانه ارتش تجليل شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: با برگزاري مراسم شامگاه؛ از سربازان نمونه نيروهاي سه گانه ارتش تجليل شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

همزمان با سومين روز از هفته دفاع مقدس و روز سرباز، طي يك مراسم شامگاه از سربازان نمونه ارتش جمهوري اسلامي ايران تجليل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فرمانده كل دژبان ارتش در اين مراسم با تبريك روز سرباز، درباره معناي كلمه سرباز گفت: سرباز يعني فداكار، از جان گذشته و ايثارگر.

امير سرتيپ دوم رمضان‌زاده با بيان اين كه امنيت و آرامشي كه امروز در كشور وجود دارد، مديون شهدا و جانبازان است،‌ يادآور شد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي، ضد انقلاب به پشتيباني استكبار جهاني به ترور شخصيت‌هاي كشوري و لشگري دست زد و سعي در ايجاد رعب و وحشت بين مردم داشت؛ حتي به همين هم بسنده نكرد و گستره جنگ را به بسياري از شهرها كشاند، و وقتي ديد ارتش تحت رهبري و فرماندهي كل قوا و بنيان‌گذار انقلاب اسلامي در مقابل استكبار جهاني مي‌ايستد، زمزمه انحلال ارتش را سر داد، اما اين پيام امام عزيزمان كه فرمودند ارتش بايد بماند و مردم بايد از آن حمايت كنند جان ديگري به ارتش بخشيد.

وي با اشاره به 148000 مجروح و جانباز و 48000 شهيد ارتش در دوران جنگ تحميلي تصريح كرد: ما توانستيم بعد از هشت سال سيلي محكمي به دشمن بزنيم و ثابت كنيم ايراني هستيم و نخواهيم گذاشت به يك وجب از خاك كشورمان تجاوز شود.

فرمانده كل دژبان ارتش تاكيد كرد: امروز افتخار مي‌كنيم هشت سال با دست خالي جنگيديم و جلو دشمن ايستاديم و اجازه نداديم دشمن و در راس آن‌ها آمريكاي جنايتكار حتي يك وجب از خاك كشور را تصاحب كند.

رمضانزاده سربازان ايراني را متفاوت از سربازان كشورهاي ديگر دانست و گفت: همه كشورها از جمله عراق و آمريكا سرباز دارند، ولي آن‌ها براي چه مي‌جنگند؟ آن‌ها براي كشورگشايي و استفاده سردمدارانشان مي‌جنگيدند و مي‌جنگند، ولي ما براي دين و امام خود ‌جنگيديم و چون هدف و آرمان داشتيم، پيروز شديم.

وي در ادامه تصريح كرد: امروز در هيچ جاي دنيا اين همه امنيت و آرامش كه در كشور ما حكم فرماست را نمي‌بينيم و همه اين‌ها به ايثار و فداكاري سربازان ما برمي‌گردد.

رمضانزاده هم‌چنين تهديدات دشمن را جنگ رواني دانست و تاكيد كرد: ما نبايد آمادگي نيروهاي مسلح خود را دست كم بگيريم. وقتي يك سرباز در ميدان نبردي مي‌جنگد بايد سه سرباز او را پشتيباني كنند. ما بايد اين اقتدار را حفظ كنيم كه در حال حاضر اين آمادگي را بيش از گذشته داريم.

به گزارش ايسنا، در اين مراسم در ستاد فرماندهي و دژبان ارتش كه با هدف ارتقاي منزلت اجتماعي سربازان و به پاس تلاش‌ها، ايثارگري‌ها و خدمات ارزنده آن‌ها در طول دوره خدمت سربازي برگزار شده بود، از 20 نفر از سربازان نمونه نيروهاي سه گانه ارتش جمهوري اسلامي ايران تجليل شد.

اين مراسم با اهداي حلقه گل و هدايايي به سربازان نمونه و رژه يگان‌هاي مختلف نيروهاي سه گانه ارتش از مقابل جايگاه پايان يافت.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن