تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توكل بر خداوند، مايه نجات از هر بدى و محفوظ بودن از هر دشمنى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815402844




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه هاي مراسم آغاز سال تحصيلي/ وزير كشور: شبي كه قراربود فردا مدرسه بروم،لباس و كفشهايم راداخل رختخوابم گذاشتم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حاشيه هاي مراسم آغاز سال تحصيلي/ وزير كشور: شبي كه قراربود فردا مدرسه بروم،لباس و كفشهايم راداخل رختخوابم گذاشتم
**امروز دبستان "سلمان فارسي" براي مراسم آغاز سال تحصيلي جديد ميزبان "علي كردان" وزير كشور بود، دانش آموزان كوچك در حياط مشغول بازي و شيطنت بودند و تعدادي از والدين نيز در حال تصوير برداري از روز اول حضور كودك خود در دبستان.


**مشاهده كودكان در مدرسه افكار هر بيننده اي را به دوران خوش كودكي و روز نخستين مدرسه پرواز مي داد.

**هنگامي كه وزير كشور شروع به سخنراني كرد، خطاب به دانش آموزان دبستان سلمان فارسي يافت آباد (منطقه 18 شهرداري تهران) گفت: "با ديدن شما به ياد دوران كودكي خود افتادم، كلاس اول ابتدايي و روز اول مدرسه استرس داشتم و شبي كه قرار بود فردايش به مدرسه بروم، لباس و كفشم را تقريبا داخل رختخواب خود گذاشتم تا مبادا كسي از اعضاي خانواده لباس و كفش را از من دريغ كند.

**وزير كشور با بيان اين كه معدلش در دوران تحصيل زير هجده و نيم نبود، گفت: "دليل اين امر استعداد من نبود، بلكه من به لطف الهي مسير درست را تشخيص داده و محور و الگوي كار خود را معلم قرار داده بودم."

**دانش آموزان براي صلوات فرستادن تمام قواي خود را به كار مي گرفتند، بطوري كه صورتشان از فشار قرمز مي شد، يكي از كودكان كه دير به مدرسه آمده بود، از من پرسيد، خانم معلم در كدام صف بايستم؟

**هنگامي كه برنامه تمام شد، خارج از مدرسه يك زن سراسيمه و ملتمسانه به سمت من كه در حال نوشتن خبر خود بودم آمد و گفت: "تو را به خدا يك نامه براي من بنويس، مي خواهم آن را به وزير كشور بدهم"، پاسخ دادم وزير كشور رفت، او نيز با نااميدي مرا ترك كرد.

**قبل از آغاز مراسم سال تحصيلي 88-87 وزير كشور در جلسه اي كه با شركت رييس آموزش پرورش منطقه 18، معاونين منطقه، مدير و رييس انجمن اولياء و مربيان دبستان سلمان فارسي تشكيل شد، از نزديك در جريان مسايل و مشكلات آموزشي اين مدرسه قرار گرفت و وعده داد كه نسبت به حل اين مشكلات و تهيه شرايط مناسب آموزشي پيگيري و اقدام لازم صورت پذيرد.
سيام**9130
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن