تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189750




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

داوودي در جمع خبرنگاران:لايحه دولت براي حل مشكلات رفاهي فرهنگيان به زودي به مجلس مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: داوودي در جمع خبرنگاران:لايحه دولت براي حل مشكلات رفاهي فرهنگيان به زودي به مجلس مي‌رود
معاون اول رئيس جمهور مشكلات رفاهي را مهمترين مشكل معلمان خواند و خبر داد كه براي رفع اين مشكلات دولت به زودي لايحه اي به مجلس خواهد فرستاد.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم آغاز سال تحصيلي جديد با حضور پرويز داوودي معاون اول رئيس جمهور صبح امروز در آموزشگاه شهيد سيد كاظم موسوي واقع در منطقه 12 تهران همزمان با افتتاح ساختمان شماره 2 اين آموزشگاه برگزار شد.

داوودي در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالي مبني بر توانايي آموزش و پرورش ايران نسبت به ساير كشورها اظهار داشت: اكنون در مقطعي قرار داريم كه جمهوري اسلامي ايران روز به روز در دنيا بيشتر مطرح مي شود.

وي با بيان اينكه امروز نگاههاي بسياري به سمت ايران است افزود : پيامهاي ايران روز به روز خريداران بيشتري پيدا كرده است و همين مسئله باعث سرگرداني نظامهاي سياسي مختلف دنيا شده است.

معاون اول رئيس جمهور ادامه داد: قطعا براي ماندگاري اين پيامها بايد به سوي دانش، فرهنگ و بالاخره محتواي والا حركت كنيم.

داوودي همچنين گفت: تحرك نظام رسانه اي و اطلاعاتي دنيا نشان داده كه آنان به نوعي مجبور شده اند پيامهاي ايران را مطرح كنند البته شايد اين مسئله موقتي باشد اما به منظور ماندگاري پيامهاي كشورمان بايد به تقويت محتوا بپردازيم.

وي خاطرنشان كرد: بهترين مكان براي تقويت محتواي پيامهاي ايران آموزش و پرورش است.

معاون اول رئيس جمهوري در ادامه با اشاره به فرمايش رهبر معظم انقلاب مبني بر اينكه دهه آتي، دهه پيشرفت و عدالت است تصريح كرد: بيشترين بار مسئوليت در اين زمينه بر عهده عزيزان ما در آموزش و پرورش قرار دارد و دوستان ما در اين نهاد نقش اساسي عهده دار هستند كه انشاء الله اين امر زمينه ساز ظهور حضرت ولي عصر (عج) باشد.

داوودي ادامه داد: مديران و مسئولان كشورمان بايد اين تلاشها را قدر بدانند. امروز دولت نهم هم قدر اين تلاشها را مي داند و به خدمات ارزشمند خود ادامه خواهد داد. وي ركن اصلي آموزش و پرورش را معلمان دانست و اظهار داشت: مسائل بعدي فرع قضيه هستند.

معاون اول رئيس جمهوراضافه كرد: اكنون نيروي با تجربه و كارآمد دربدنه آموزش و پرورش وجود دارد و تا كنون اگر سربازان ما در جبهه ها و عرصه هاي علمي شگفتي آفريده اند به خاطر وجود اين عزيزان بوده است.

داوودي دراداه تاكيد كرد: اگر جوانان ما از لحاظ علمي در جهان شگفتي آفريدند به خاطر زحمات بي شائبه و شبانه روزي معلمان بوده است كه اين تلاشها در آينده نيز ادامه خواهد يافت.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه دولت براي رفع مشكلات فرهنگيان چه اقداماتي انجام خواهد داد تصريح كرد: مشكلات رفاهي مهمترين مشكل معلمان است كه دولت جلسات متعددي را براي رفع آنها داشته است.

معاون اول رئيس جمهوري افزود: بودجه آموزش و پرورش در دولت نهم نسبت به گذشته افزايش يافته و ما نيز جلساتي را با علي احمدي وزير آموزش و پرورش و دوستان ديگر در اين وزارتخانه داشته ايم و در صدديم لايحه اي را به مجلس تقديم كنيم.

داوودي گفت: مجلس آماده همكاري با دولت براي حل مشكلات آموزش و پرورش را دارد.

وي خاطرنشان كرد : در كنار مسائل مالي مشكلات عمراني يكي ديگر از مسائل مطرح در آموزش و پرورش است كه اخيرا تحولات عظيمي در اين رابطه صورت گرفته و كارهاي عمراني زيادي در اين بخش شده است.

معاون اول رئيس جمهوري اقدام مهم ديگر را در زمينه آموزش و پرورش برنامه ريزي به منظور دستيابي به اهداف والا شمرد و تصريح كرد: بايد با برنامه ريزي جوانان ما در دنيا و در رشته هاي مختلف مطرح شوند و نمود پيدا كنند.

داوودي همچنين خاطرنشان كرد: استفاده از فناوريهاي نو و نظامهاي اطلاعاتي سريعتر و قويتر بايد در برنامه هاي آموزش و پرورش قرار گيرد.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن