تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رمضان ماه خدا و شعبان ماه رسول خدا و رجب ماه من است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816456018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 6 تهران ؛ اين متهمان را شناسايي كنيد


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: درخواست بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 6 تهران ؛ اين متهمان را شناسايي كنيد
گروه حوادث: با اعلام خبر دستگيري متهمان باند بزرگ جاعلان و كلاهبرداران حرفه اي در جرايد كثيرالانتشار و شناسايي تعداد ديگري از شكات، مقام قضايي دوباره دستور چاپ عكس متهمان را در جرايد صادر كرد.

به گزارش خبرنگار ما، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ در خصوص دستگيري اين باند گفت: از فروردين ماه سال 86 گزارشهايي درباره سرقت خودروهاي مدل بالا از كساني كه از طريق درج آگهي در روزنامه ها اقدام به فروش خودرو نموده بودند به اداره سيزدهم پليس آگاهي واصل گرديد.
سرهنگ عباسعلي محمديان افزود: كارآگاهان با بررسيهاي اوليه، خود را در مقابل يك باند حرفه اي مي ديدند كه طعمه هاي خود را از ميان آگهي روزنامه ها شناسايي مي كردند و ضمن تماس با فروشنده و حضور در محل تعيين شده و توافق روي قيمت خودرو، در مراجعه بعدي در ساعات غيراداري همان روز يك فقره چك تضمين شده بين بانكي را در قبال دريافت خودرو تحويل مي دادند.
سرهنگ محمديان در ادامه افزود: صبح روز بعد وقتي فروشندگان براي نقد كردن چكها به بانك مي رفتند متوجه جعلي بودن چك مي شدند. با اعلام شكايت اين افراد از طريق پليس آگاهي و ساير پليس هاي تخصصي نسبت به توقيف خودرو مربوط اقدامهاي لازم به

عمل مي آمد. چند روز بعد، خودرو توسط پليس توقيف و با دلالت سرنشين به مقر انتظامي مشخص مي شد افراد باند خودرو را به عناوين مختلف و با قيمت كمتر از عرف بازار به فروش رسانده اند. متهمان با مشخصات و آدرس جعلي اقدام به خريد و فروش اين خودروها مي كردند و كارآگاهان اطمينان داشتند با يك باند حرفه اي مواجه هستند ، اما با چهره نگاريهاي به عمل آمده مشخص شد اين افراد هيچ گونه سابقه اتهامي ندارند، بنابراين با بررسي سوابق افرادي كه تازه از زندان آزاد شده بودند و تحت نظر قرار دادن آنان كارآگاهان دريافتند اين افراد اعمال مجرمانه خود را ادامه مي دهند.

از دي ماه سال گذشته با تكميل اطلاعات، عمليات دستگيري اين افراد در شهرهاي كرج، تهران، قم، رباط كريم و حسن آباد آغاز و متهمان به اسامي علي اصغر، علي - ص، عليرضا - ت، عليرضا - ب، علي - ك، شاهين، شاهرخ، مجيد، محسن، سعيد -ج و سعيد - ب پس از دستگيري و مواجهه با شكات به اعمال مجرمانه خود اعتراف كردند.
تعداد شكات تا قبل از چاپ خبر دستگيري متهمان در جرايد حدود 40 نفر و ارزش خودروها و اموال مسروقه بيش از 500 ميليون تومان و تعداد شكات شناسايي شده پس از اعلام خبر در جرايد نزديك به 20نفر ديگر و ارزش اموال بيش از 200 ميليون تومان شامل فروش خودرو، لوازم خانگي، فرش و... مي باشد.
رئيس پليس آگاهي پايتخت خاطرنشان كرد: افراد اصلي باند همگي داراي سابقه جعل، سرقت و كلاهبرداري بوده و ضمن آشنايي با يكديگر در زندان، پس از آزادي اقدام به تشكيل اين باند نموده و جهت خريد و فروش خودرو از افراد فاقد سابقه اتهامي در تشكيلات خود استفاده مي كردند.

به دستور صفوي بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 6 تهران مبني بر چاپ عكس بدون پوشش متهمان از شهرونداني كه از آنان شكايت دارند خواست براي پيگيري پرونده به اداره سيزدهم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در خيابان وحدت اسلامي مراجعه و يا با شماره تلفن 51055434 تماس بگيرند.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1036]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن