تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خود را ملزم به سکوت طولانی کن، چرا که این کار موجب طرد شیطان بوده و در کار دین،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815164543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست مجمع عمومي سازمان ملل فرصتي براي سارا پلين تازه كار


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نشست مجمع عمومي سازمان ملل فرصتي براي سارا پلين تازه كار
تهران / واحد مركزي خبر / سياسي 1387/07/01
روزنامه لوفيگارو نوشت : سارا پالين معاون جان مك كين نامزد رياست جمهوري امريكا كه فاقد تجارب بين المللي است اين هفته در ديدار با رهبران خارجي در سازمان ملل دوره اموزشي فشرده اي پشت سر مي گذارد.
اين روزنامه در شماره امروز خود در اينترنت به قلم فيليپ ژلي افزود : جان مك كين رفع مشكل بي تجربگي سياسي معاون خود را به همراه بردن او به مجمع عمومي سازمان ملل تشخيص داده است. در مدت يك هفته برگزاري مجمع عمومي سازمان ملل با حضور رهبران صد و نود و دو كشور عضو ، سارا پالين قصد دارد در ديدارهاي خود اموزشهاي لازم در زمينه سياست خارجي ببيند. يكي از مشاوران نامزد جمهوري خواه مي گويد : اين فرصتي فوق العاده براي اوست تا با برخي مسئولان جهان بعنوان معاون رئيس جمهور ديدار و گفتگو كند.او در اين ديدارها درباره مسائل جهان بحث خواهد كرد.
يك ديپلمات سازمان ملل با طعنه به سارا پالين مي گويد : اين فرصتي است كه او به صفحات گذرنامه خود مقصدهاي ديگري اضافه كند.پالين تنها سال گذشته براي ديدار با سربازان امريكايي به المان و كويت سفركرده بود.
هم اكنون برنامه ديدارهاي معاون مك كين شامل ديدار با حامد كرزاي رئيس جمهور افغانستان و الوارو اوريبه رئيس جمهور كلمبياست.او در اين ديدارها براي رفع هرگونه شبهه از وابستگي به مك كين به تنهايي حضور پيدا مي كند.
اوريبه روز جمعه در كاخ سفيد با جرج بوش ديدار كرد.او در ماه ژوئيه نيز دركشور خود با مك كين ديدار كرده بود.كرزاي در روز جمعه اينده در كاخ سفيد پذيرفته مي شود.جلال طالباني رئيس جمهور عراق نيز قرار است در روز سه شنبه با بوش ديدار كند. هنري كيسينجر وزير سابق امور خارجه امريكا نيز پذيرفته در حاشيه مجمع عمومي سازمان ملل با سارا پالين ديدار كند.
معاون مك كين كه فاقد اطلاعات عميق است قرار است امروز اعتقادات خود را با شركت در تظاهراتي عليه محمود احمدي نژاد رئيس جمهور ايران كه از سوي يك سازمان يهودي امروز صبح در برابر سازمان ملل برگزار مي شود به نمايش بگذارد. هيلاري كلينتون سناتور نيويورك نيز كه پيش از اين در اين مراسم دعوت شده بود تا فرصتي براي بدست اوردن اراي زنان باشد اعلام كرد در اين مراسم شركت نمي كند و ان را دامي سياسي توصيف كرد.بدبنال ان برگزار كنندگان مراسم دعوت خود را از پالين پس گرفتند.حزب جمهوري خواه ضمن اعتراض به اعمال فشارهاي دموكراتها اعلام كرد اين موضوعي است كه بايد ما را در برابر تلاش ايران براي دستيابي به بمب اتمي متحد كند.
جو بايدن معاون باراك اوباما نيز اين هفته بدون برانگيختن كنجكاوي ها به نيويورك سفر مي كند.رئيس كميسيون امور خارجي مجلس سنا قرار است با يكي از نادر رهبران بين المللي كه هنوز شناختي از او ندارد ، اصف علي زرداري رئيس جمهور جديد پاكستان ديدن كند.زرداري اعلام كرده حاضر است با سارا پالين درصورت موافقت وي ديدار كند.يكي از سخنگويان دموكراتها گفت : چند ديدار در سازمان ملل چيزي را تغيير نمي دهد و اين در حالي است كه جان مك كين وعده چهار سال ديگر ديپلماسي كابوي به ما مي دهد.
يكي از موضع گيري هاي معاون نامزد جمهوري خواهان اين است: او تمايل به پيوستن گرجستان به ناتو دارد هر چند كه اين امر شايد به همراه جنگ با روسيه باشد.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 134]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن