تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818936103




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فريدون اصفهانيان:كميته داوران فدراسيون فوتبال به داوران شهرستاني بها نمي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فريدون اصفهانيان:كميته داوران فدراسيون فوتبال به داوران شهرستاني بها نمي دهد
زنجان - خبرگزاري مهر: داور بين‌المللي فوتبال گفت: در كميته داوران فدراسيون فوتبال ايران بايد از حضور شهرستاني‌ها نيز استفاده شود،‌ اما متأسفانه به داوران شهرستاني به هيچ وجه بها داده نمي‌شود.

فريدون اصفهانيان در گفتگو با خبرنگار مهر در زنجان، ضمن ابراز نارضايتي از نبود داوران شهرستاني در رأس كميته داوران، افزود: متأسفانه اكثر اعضاي كميته داوران را تهراني‌ها تشكيل مي‌دهند و از وجود افراد شهرستاني در اين بخش كمتر استفاده شده است كه همين امر مي‌تواند دليل محكمي بر اهميت ندادن به امر داوري فوتبال در سطح شهرستان‌ها باشد.

وي از نظارت نامحسوس رئيس كميته داوران فدراسيون فوتبال بر امر داوري خبر داد و يادآور شد: مسعود عنايت اكثر مواقع در سفرهاي برون مرزي به سر مي‌برد و آن‌طور كه بايد و شايد نمي‌تواند نظارت كافي بر عملكرد اعضاي كميته داوران داشته باشد، هرچند معتقدم اين سفرها در راستاي ارتقاي سطح داوري ايران بسيار مفيد و موثر است.

اصفهانيان در خصوص قضاوت‌هاي اخير داوران در ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور ادامه داد: داوران ايراني از نظر قضاوت و فنون داوري در سطح قابل قبولي قرار دارند.

داور بين‌المللي فوتبال اذعان داشت: متاسفانه تنها عاملي كه باعث تنش در قضاوت آنان مي‌شود اين است كه به هيچ وجه از شم مديريت در بازي برخوردار نبوده و حساسيت رقابت‌هاي بزرگ را لمس نمي‌كنند و اين در حالي است كه بايد با تمرينات ذهني بتوانند درك كافي از مسابقه‌اي كه قصد قضاوت آن را دارند،‌ داشته باشند.

فريدون اصفهانيان تاكنون دو بار در سال‌هاي 1374 و 1375 به عنوان بهترين داور فوتبال در كشور شناخته شده است.

.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 161]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن