تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819992796




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رضوي به مهر خبر داد :ميران و مير اسماعيلي گزينه مدير فني/ اختلاف در فدراسيون جودو كذب است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رضوي به مهر خبر داد :ميران و مير اسماعيلي گزينه مدير فني/ اختلاف در فدراسيون جودو كذب است
رئيس فدراسيون جودو از قبول استعفاي مدير فني تيم هاي ملي و معرفي مسئول جديد و همچنين دبير فدراسيون در آينده اي نزديك خبر داد.

سيد عبدالجليل رضوي در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بيان مطلب فوق افزود: عليرضا اميني قبل از بازيهاي المپيك به دليل حجم بالاي كار در حوزه نايب رئيسي علاقمند بود كه از شخص ديگري در سمت مدير تيم هاي ملي استفاده شود كه بنده قبول نكرده و گفتگو در اين مورد را به بعد از بازيهاي المپيك موكول كردم كه در نهايت با استعفاي ايشان موافقت كردم.

وي ادامه داد: حجم كاري بالا در حوزه نايب رئيسي و همچنين خستگي سالها حضور در سمت مدير تيم هاي ملي دليل استعفاي اميني بود و از اين پس نيز در غياب من ايشان به عنوان نايب رئيس فدراسيون مسئوليت رسيدگي به امور فني تيم ملي وساير امور فدراسيون را عهده دار خواهد بود.

رئيس فدراسيون با رد هرگونه دسته بندي در فدراسيون جودو گفت: اينكه گفته مي شود دو جناح در فدراسيون تشكيل شده را بشدت تكذيب و اعلام مي كنم كه اين موضوع ساخته ذهن افراد ناگاه است. مجموعه فدراسيون يكدل و همراه در جهت تعالي اين رشته فعاليت مي كنند.

رضوي با بيان اينكه اين برداشت ها ناشي از برخي اظهارنظرهاي متفاوت بعد از المپيك مي باشد اظهارداشت: ساليان سال است كه در پست هاي مختلف در فدراسيون جودو خدمت به اين رشته المپيكي را هدف اصلي خود قرار داده ام و به جرات مي گويم كه اكنون مطلوب ترين شرايط در فدراسيون جودو حاكم است و بخش هاي مختلف فدراسيون از مسئولان گرفته تا كميته هاي مختلف با همدلي و برادري در كنار يكديگر كار مي كنند.

وي در مورد انتخاب دبيرفدراسيون گفت: گزينه هاي مختلفي را مد نظر داريم كه پس از بررسي و رسيدن به جمع بندي نهايي به زودي يك نفر را انتخاب كرده و معرفي خواهيم كرد.

رئيس فدراسيون جودو در رابطه معرفي مدير فني تيم ملي و شايعه حضور محمود ميران و آرش ميراسماعيلي در تيم هاي ملي گفت: يكي از اولويت هاي كاري ما در فدراسيون تعيين مدير تيم هاي ملي است كه محمود ميران و آرش ميراسماعيلي هم به عنوان گزينه هاي اصلي ورود به كادر فني در پست هاي مختلف مورد نظر ما هستند و در صورت به نتيجه رسيدن بررسي ها به اطلاع خواهد رسيد.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن