تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821168324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محدوديتهاي ترافيكي امروز و فردا اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: محدوديتهاي ترافيكي امروز و فردا اعلام شد
پليس راه ناجا روز يكشنبه با صدور اطلاعيه اي محدوديتهاي ترافيكي امروز و فردا اول مهر ماه را دربرخي از جاده هاي كشور اعلام كرد.


بر اساس اين گزارش ، تردد موتور سيكلت در ايام تعطيلات از روز يكشنبه 31شهريور لغايت ساعت 24روز دوشنبه اول مهر از محور كندوان (كرج - چالوس ) ، هراز ، فيروزكوه ، قزوين ،رشت ،ساوه -همدان و محور تهران -سمنان -مشهد و بالعكس ممنوع است .
همچنين تردد انواع تريلر و كاميونها از محور كرج -چالوس كماكان ممنوع است ، از ساعت 16الي 22 روز دوشنبه اول مهر تردد تمامي وسايل نقليه از محور كندوان از كرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 19الي 22 روز دوشنبه اول مهر تردد وسايل نقليه از مرزن آباد(دزدبن ) به سمت كرج يكطرفه است .
تردد تريلرها از محور هراز كماكان ممنوع اعلام شده ، از ساعت 12روز يكشنبه 31شهريور و از ساعت 15لغايت 24 روز دوشنبه اول مهر نيز تردد كاميونها به استثناي كاميونهاي حامل مواد سوختني و فاسد شدني از محور هراز ممنوع است .
علاوه براين تردد تريلرها به استثناي تريلرهاي حامل مواد سوختني و فاسد شدني از ساعت هفت روز دوشنبه اول مهر الي ساعت 12 روز دوشنبه اول مهر از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است .
پليس راه ناجا همچنين تردد تريلرها و كاميونها به استثناي تريلرها و كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني را از ساعت 15 الي 22 امروز و از ساعت هفت الي 22 روز دوشنبه اول مهر تردد تريلرها و كاميونها را به استثناي تريلرها و كاميونهاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساوه به همدان (از ساوه تا دو راهي قزوين -همدان ) و بالعكس ممنوع اعلام كرده است .
"هر گونه تغيير در كاهش و يا افزايش ساعات محدوديت با كسب مجوز از پليس راه ناجا انجام مي شود."
اين گزارش مي افزايد: رانندگان وسايل نقليه اي كه در طول مسير محدوديت در حركت هستند موظفند به گونه اي برنامه ريزي و تردد كنند، كه قبل از ساعت اجراي محدوديت از جاده عبور كنند در غير اين صورت از حركت آنان جلوگيري به عمل مي آيد.
رانندگان وسايل نقليه باربري و حمل مواد سوختي و فاسد شدني هنگاميكه فاقد بار هستند در محروهايي كه محدوديت تردد كاميون و كاميونت و تريلر اعمال مي شود مجاز به تردد نيستند.
براين اساس مركز كنترل ترافيك پليس راه ناجا با شماره تلفن 88255555(10خط) به طور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي كشور و امداد رساني احتمالي به هموطنان است .
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن