تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816993253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از فوتبال جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: كوتاه از فوتبال جهان
اميدهاى آنچلوتى براى بازگشت گتوزو

كارلو آنچلوتى سرمربى ميلان اميدوار است گنارو گتوزو در ديدار امشب مقابل لاتزيو به ميدان بيايد تا بتواند اين تيم را براى كسب نخستين امتياز اين فصل خود در سرى A بازى كند. احتمال مى رود اين هافبك ارزنده كه در رويارويى روسونرى و FC زوريخ در جام يوفا كه با نتيجه ۳ - يك به سود شاگردان آنچلوتى به پايان رسيد نيز نيمكت نشين با بستن مچ آسيب ديده اش در تركيب تيم قرار گيرد.
در حالى كه الساندرو نستا، آندره پيرلو و فيليپو اينزاگى هر سه در اين ديدار حاشيه نشين خواهند بود، به نظر مى رسد فيليپه سندروس مدافع سوييسى اين تيم با پشت سر گذاشتن مصدوميتش، بتواند پس از ترك آرسنال امشب نخستين ديدار رسمى خود را در سرى A تجربه كند. اما در سوى ديگر لاتزيو كه تا كنون در هر دو بازى خود به پيروزى رسيده، در مصاف با ميلان، تومازو روكى مهاجم، اوسمان دابو و فابيو فرمانى مدافعان مصدوم خود را در اختيار نخواهد داشت.

سمتى ديگر براى رييس فدراسيون فوتبال استراليا
لووى در كميته برگزارى جام جهانى

فرانك لووى رييس فدراسيون فوتبال استراليا به عضويت كميته برگزار كننده جام جهانى درآمد. به گزارش رسانه ها، لووى ۷۷ ساله با عضويت چهار ساله در اين كميته، با بررسى جزييات برگزارى ديدارهاى جام جهانى ،۲۰۱۰ مى تواند زمينه ساز ميزبانى تورنمنت ۲۰۱۸ يا ۲۰۲۲ استراليا نيز باشد. اين ميلياردر استراليايى در بيانه اى اظهار داشت: «در سطح جهانى هيچ رقابتى برتر از جام جهانى وجود ندارد. زيرا هيچ ورزشى تا به اين حد هواداران را از سراسر جهان به خود جذب نمى كند.»
على رغم اعلام سپ بلاتر براى احتمال ميزبانى اروپا در جام جهانى ،۲۰۱۸ لووى از مدت ها پيش در حال مذاكره با مسوولان فيفا براى كسب اين افتخار براى استراليا است. قدرت هاى بزرگى چون انگليس، اسپانيا، روسيه، هلند و بلژيك به طور مشترك از اروپا و چين، ژاپن، قطر، امريكا و مكزيك از ديگر نقاط جهان براى ميزبانى تورنمنت جهانى ۲۰۱۸ درخواست رسمى كرده اند. با اين حال لووى افزود: «افتخار بزرگى است كه در هيات برگزارى بزرگترين رقابت جهانى شركت دارم اما مهمتر از آن با حضورم در اينجا خواهم توانست قدرت استراليا را در ميان ديگر كشورها براى ميزبانى به اثبات برسانم.»

ترزگه دست كم ۲ ماه خانه نشين شد

ديويد ترزگه مهاجم يوونتوس به دليل آسيب ديدگى زانو به زودى تحت عمل جراحى قرار خواهد گرفت.
ملى پوش سابق فرانسه كه از ابتداى اين فصل با مصدوميت خود دست و پنجه نرم مى كرد، با انجام اين عمل دست كم دو ماه از ميادين فوتبال دور خواهد ماند.
به اين ترتيب اين مهاجم در ديدار امشب بيانكونرى مقابل كاليارى حاضر نخواهد شد.ترزگه در سال ۲۰۰۰ از موناكو به يووه آمد و توانست فصل گذشته در ۳۶ بازى خود در سرى A، ۲۰ گل به ثمر برساند.وى در سن ۳۰ سالگى پس از ابقاى ريمون دومنش در راس تيم ملى كشورش از فوتبال ملى خداحافظى كرد.

دورى دو ماهه پيرلو از ميادين فوتبال

آندره پيرلو هافبك ميلان به دليل مصدوميت ران پايش حداقل دو ماه از حضور در تركيب تيم باز خواهد ماند.پيرلو ۲۹ ساله كه در جريان تمرينات تيم دچار آسيب ديدگى شد در مقابل FC زوريخ نيز قادر به بازى نبود.
در بيانيه باشگاه ميلان چنين آمده «معاينات انجام شده بر روى آندره پيرلو نشان از مصدوميت شديد ماهيچه هاى ران پاى او دارد و بنا به نظر پزشكان او براى بهبودى كامل ۴۵ تا ۶۰ روز بايد استراحت كند.»
به اين ترتيب او يكى از غايبان حتمى در ديدارهاى ماه آينده لاجوردى پوشان در مقابل بلغارستان و مونتنگرو از مرحله مقدماتى جام جهانى نيز خواهد بود.

حمايت كميته داوران از هكت

كيت هكت، رييس كميته داوران ليگ برتر كه به خاطر لغو محروميت جان ترى، كاپيتان چلسى مورد سرزنش سرالكس فرگوسن قرار گرفته بود، توسط اين نهاد مورد حمايت قرار گرفت.
بخشش كارت قرمز ترى كه آن را در بازى مقابل منچستر سيتى دريافت كرد بدان معنى است كه مانعى براى حضور مدافع ميانى تيم ملى انگليس مقابل منچستر يونايتد در اين هفته وجود نخواهد داشت.
فرگوسن، مربى تيم منچستر پيش از اين گفته بود پس از آن كه داور اين ديدار، مارك هالسى نپذيرفت در تصميم خود تغييرى ايجاد كند، هكت، رييس كميته داوران ليگ برتر به طور شخصى در اين موضوع مداخله كرده و محروميت اجبارى ترى از ۳ بازى را لغو كرد.اما به گفته سخنگوى اين كميته همه مسائل انضباطى توسط اتحاديه فوتبال بررسى شده و در اين تصميم كسى دخالت نداشته است.
فرگوسن بر اين باور است كه چلسى هم همانند منچستر يونايتد كه در بازى با ليورپول شاهد اخراج نمانيا ويديچ بوده است بدون بازيكن اصلى خود در استمفوردبريج حضور خواهد يافت. اما لغو كارت قرمز ترى باعث عصبانيت او شد: «هكت به هالسى گفت اين كارت قرمز را باطل اعلام كند ولى او نمى خواست اين كار را انجام دهد. مى خواهم بدانم اگر به جاى ترى بازيكن منچستريونايتد اخراج شده بود، هكت باز هم اين كار را مى كرد

مورينيو:
بازى بهترى از تيمم مى خواهم

اينتر قهرمان سرى A امشب در حالى به مصاف تورينو خواهد رفت كه سولى مونتارى هافبك غنايى اش را به دليل محروميتى سه جلسه اى در جريان ديدار مقابل كاتانيا به همراه نخواهد داشت. از سوى ديگر احتمال مى رود كريستين چيوو مدافع رومانيايى اين تيم نيز با بهبودى از مصدوميت شانه يكى از مهره هاى مورد استفاده مورينيو در اين ديدار باشد.
ژوزه مورينيو سرمربى اين تيم على رغم پيروزى شاگردانش مقابل كاتانيا و برترى ۲- صفر بر پاناتينايكوس در ليگ قهرمانان، از عملكرد بازيكنانش ابراز نارضاتى كرد. اين سرمربى پرتغالى اظهار داشت: «من بازى بهترى را از تيمم توقع دارم. در اين فصل ما يك بازى در ليگ قهرمانان را با پيروزى پشت سر گذاشتيم و در سرى A نيز تا كنون چهار امتياز كسب كرده ايم. اما باز هم تجربه چند ساله ام به من حكم مى كند كه در هر ديدار بازيكنانم را به بازى بهترى ترغيب كنم.»

صعود لوركوزن به رده دوم بوندس ليگا

باير لوركوزن در ديدارى خانگى با هت تريك پاتريك هلمس مقابل هانوفر به پيروزى قاطع ۴ - صفر دست يافت و توانست در جايگاه دوم جدول بوندس ليگا جاى گيرد.
در اين ديدار هلمس ملى پوش اين تيم در دقيقه پنجم زمينه ساز گل سيمون رولفز شد، وى پس از آن در دقايقى بعد گل دوم تيم را به ثمر رساند و در پايان نيمه اول تيم را ۲ - صفر به برترى رساند. در نيمه دوم اين بازيكن ۲۴ ساله دوبار براى تيم گلزنى كرد تا بتواند علاوه بر پيروزى ۴ - صفر تيمش به ششمين گل اين فصل خود در ۵ ديدار گذشته دست يابد. تيم هامبورگ پس از چهار ديدار با ۱۰ امتياز يك پله از لوركوزن ۹ امتيازى پيش بوده و صدرنشين جدول بوندس ليگا است.

برنامه ليگ هاى اروپايى

يكشنبه ۳۱ شهريور

ليگ برتر
وست بروم - آستون ويلا ۱۴:30
چلسى - منچستريونايتد ۱۶:30
هال سيتى - اورتون ۱۷:30
منچسترسيتى - پورتس موث ۱۷:30
تاتنهام - ويگان ۱۷:30
لاليگا
اتلتيك بيلبائو - رئال وايادوليد ۱۸:30
دپورتيوو - رئال مايوركا ۱۸:30
نومانسيا - ويارئال ۱۸:30
رئال بتيس - سويا ۱۸:30
آلمريا - مالاگا ۱۸:30
والنسيا - اوساسونا ۱۸:30
راسينگ سانتاندر - رئال مادريد ۲۰:30
اسپورتينگ گيخون - بارسلونا ۲۲:30
سرى A
كاليارى - يوونتوس ۱۶:30
فيورنتينا - بولونيا ۱۶:30
لچه - سيه نا ۱۶:30
پالرمو - جنوا ۱۶:30
سمپدوريا - كيوو ۱۶:30
تورينو - اينتر ۱۶:30
اودينزه - ناپولى ۱۶:30
ميلان - لاتزيو ۲۲:00
بوندس ليگا
هوفنهايم - بوروسيا دورتموند ۱۸:30
اشتوتگارت - كارلسروهه ۱۸:30
ولفسبورگ - هامبورگ ۱۸:30
لوشامپيونا
نانسى - رن ۱۸:30
سن اتين - پارى سن ژرمن ۱۸:30
مارسى - موناكو ۲۲:30
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن