تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على دانشمند سه نشانه دارد: راستگويى، حرام‏گريزى و فروتنى در برابر همه مردم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804768312




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عضو هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش منصوب شد
طي مراسمي با حضور مشاور رئيس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، "عليرضا سمسارزاده" به عنوان عضو هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش منصوب شد.


با حضور محمود صلاحي مشاور رييس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، عليرضا سمسار زاده به جاي مهرداد كارگري به عنوان عضو جديد هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش منصوب شد.
به گزارش روز شنبه روابط عمومي دبيرخانه حوزه مشاورت رييس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي، صلاحي در اين مراسم كه روز شنبه در سالن اجتماعات اين دبيرخانه برگزار شد، با اشاره به فرا رسيدن شبهاي قدر و نيز ايام ضربت خوردن و شهادت امير مومنان علي(ع) گفت:
اين شبها فرصت مناسبي است تا با بازنگري در اعمال و كردارمان از خداوند بزرگ براي عفو بخشش خود و همه مومنان و بندگان خداوند دعا كنيم و با انجام مناسك و عبادات خاص اين شب ها و تفكر و تدبر در آيات خداوند زنگار از جسم و جان بزدائيم.
مشاور رييس جمهور در امور مناطق آزاد و ويژه اقتصادي سپس با اشاره به مراتب و مناقب امام
علي (ع) و توصيف ها و تمجيدهايي كه بزرگترين نويسندگان مسيحي دنياي عرب از مقام و منش و رفتار آن بزرگوار داشته اند، پيرو و شيعه علي بودن را افتخاري بزرگ ذكر كرد و گفت: نه تنها شيعه بلكه هر آن كس كه نسبت به اين امام بزرگوار اندك شناخت و معرفتي پيدا كرده است دوستي و احترام او را در دل خود دارد.
وي ادامه داد: ايران امروز به بركت انقلاب اسلامي كانون جوشش و اجراي احكام اسلامي در جهان است و به همين دليل نگاه هاي بسياري در سطح دنيا به اين كشور دوخته شده و اخبار آن در صدر اخبار جهان قرار دارد.
صلاحي، نظام جمهوري اسلامي را نيز نتيجه جانفشاني هاي شهدا و جانبازان و ايثارگران و نيز حاصل باور و ارادت مردم ايران به معصومين و عشق آنها به مولاي متقيان و عدالت علي(ع) دانست و گفت: خدمت كردن در اين نظام بزرگترين افتخار است و برداشتن بار و پذيرفتن مسئوليت
در اين نظام علاوه بر انجام وظيفه ملي وظيفه اي ديني نيز بوده و اجر و ثواب اخروي دارد، البته دقت در انجام صحيح وظيفه از پذيرفتن مسئوليت نيز مهمتر است.
وي با اشاره به حمايت هاي مكرر و كم نظير مقام معظم رهبري از اقدام ها و فعاليت هاي دولت نهم براي توسعه كشور گفت: دولت نهم در بسياري از زمينه ها موفقيت آميز عمل كرده و پاسخ همه ما چه در قوه مجريه و چه ساير قوا و بويژه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي به اين حمايت و اعتماد بايد كار و كوشش افزونتر و جديت و دقت در انجام بهتر امور و توسعه و آباداني كشور و مناطق آزاد و ويژه باشد.
وي كار و كوشش براي توليد و نيز سرمايه گذاري كه منجر به توليد و اشتغال شود را در ايران امروز جهادي بزرگ ناميد و افزود: آباداني و توسعه عبادت است و تلاش براي ساختن ايراني آباد وظيفه ديني و ملي همه ما است.
بنابه همين گزارش، صلاحي سپس با اشاره به توانمندي ها و امكانات مناطق آزاد براي تبديل شدن به الگو و پايلوت در كشور و حتي منطقه، گفت: بايد با كار و كوشش زياد و جذب سرمايه گذاري، اين مناطق به مناطقي توسعه يافته و مدرن و شايسته نام و موقعيت ايران اسلامي تبديل شوند كه يكي از راه هاي رسيدن به اين هدف نيز بهره گرفتن از مديران با تجربه، موفق و لايق است.
وي تلاش هاي مديران قبلي سازمان منطقه آزاد كيش را نيز قابل تقدير دانست و اظهار داشت: زحمات بسياري براي آباداني و توسعه كيش كشيده شده با اين همه بيش از دو سوم اين جزيره كه امروز پيشاني نظام و مناطق آزاد است هنوز بارگذاري نشده و بايد با همت مديران منطقه و نيز همه سازمان ها و نهادهاي ديگر زمينه براي جلب و جذب سرمايه گذاري بيشتر و آباداني كل جزيره فراهم شود.
در ادامه اين جلسه مددي مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش نيز در سخناني انقلاب اسلامي
ايران را عصاره زحمات، مجاهدت ها و تلاش هاي همه انبياء، معصومين و شهدا در طول تاريخ دانست و گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران تنها نظامي است كه در دنيا براي اعتلاء كلمه الله گام بر مي دارد و ما موظف هستيم در راه خدمت به اين نظام گرانقدر همه تلاش خود را به كار بنديم و در اين راه از منافع و آمال و آرزوهاي شخصي چشم پوشي كنيم.
گفتني است، سمسار زاده فارغ التحصيل رشته مهندسي مكانيك جامدات بوده و سابقه عضويت در هيات مديره شركت كربن ايران، عضو رياست هيات مديره شركت صنايع آلومينيوم دورال و مديريت توليد كارخانه I.RP را در سابقه خدمتي خود دارد و انتصاب او به عنوان عضو هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش به جاي مهرداد كارگري عضو سابق اين هيات مديره كه اوايل سال 1386به عنوان رييس دفتر فنآوري اطلاعات نهاد رياست جمهوري منصوب و از عضويت در هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش استعفاء داده بود، منصوب شده است.
اقتصام** 1556 ** 1558
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 351]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن