تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819752749




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز: توجه به هشت اصل اصولگرايي از نگاه رهبري، امنيت سياسي و رواني را به همراه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: سخنگوي جامعه روحانيت مبارز: توجه به هشت اصل اصولگرايي از نگاه رهبري، امنيت سياسي و رواني را به همراه دارد
تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: مهمترين عاملي كه با كمك آن مي توان به امنيت سياسي و رواني در كشور رسيد، توجه به هشت اصل اصولگرايي از نگاه رهبري است.
احمد سالك روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، در خصوص سخنان رهبري كه فرمودند "برخي انتقادات از دولت موجب التهاب در جامعه شده"، اظهار داشت: براي جلوگيري از هر گونه تشنج و رسيدن به آرامش سياسي و اجتماعي توجه به خواسته ها و دستورات رهبري حائز اهميت است.
وي تصريح كرد: اگر انتقادي نسبت به دولت وجود دارد بايد منصفانه باشد كه انتقاد منصفانه موجب كمال است.
سالك خاطر نشان كرد: مهمترين عامل در پيروزي انقلاب اسلامي ايران وحدت بوده پس تلاش براي حفظ اين وحدت با بيان اينكه انتقاد منصفانه از دولت ميسر مي شود با توجه به اين كه وحدت جامعه اسلامي همواره مورد هجوم دشمنان بوده است.

**به جاي بزرگتر كردن نقاط ضعف دولت راه حل هاي اصلاحي ارائه دهند
وي تصريح كرد: نكته قابل توجه در بيانات رهبري تخريب دولت در مسائل اجتماعي و سياسي كشور است كه رهبري فرمودند در حال حاضر كارهاي خوبي از جانب دولت صورت گرفته ولي برخي نقاط ضعف دولت را بزرگ مي كنند كه باعث التهاب در جامعه مي شود و بايد به جاي اين كار ،كارشناسان و منتقدين راه حل هاي اصلاحي ارائه دهند.
**چرا فضاي باز سياسي در كشور به غبار آلودگي تبديل شود؟
سخنگوي جامعه روحانيت مبارز گفت: در حال حاضر در كشور فضاي باز سياسي وجود دارد پس چرا اين فضا بايد به غبار آلودگي تبديل شود؟ با توجه به اين كه رهبري از اين موضوع به فتنه تعبير كرده اند و به فرموده امام علي (ع) اگر بخشي از حق را انسان بگيرد و با بخشي از باطل مخلوط كند در آن صورت قدرت تشخيص از مردم گرفته مي شود.
**فضايي شفاف و روشن با اطلاع رساني مستند عملياتي مي شود
وي خاطر نشان كرد: نبايد فضاي كشور را آلوده كرد و ايجاد فضاي روشن نيز با اطلاع رساني مستند عملياتي مي شود.
در شرايط كنوني كه دشمن از هر لحظه براي ورود به كشور استفاده مي كند تا اقتدار امروزه كشور را بر هم زند بايد آب صاف و روشن باشد تا جايي براي دشمن باقي نماند.
**كانديداها بايد برنامه هاي خود را متناسب با آرمان هاي انقلاب ارائه دهند
سالك تصريح كرد: كانديداها بايد برنامه هاي خود را متناسب با آرمان هاي انقلاب ارائه دهند تا مردم آگاهانه مطالعه كنند و مطمئن باشيد مردم از اين گونه فضاسازي ها راضي نيستند.
**بايد به هشت اصل اصولگرايي از نگاه رهبري توجه كرد
وي با بيان اينكه مهمترين عامل در رسيدن به امنيت سياسي و رواني در جامعه توجه به هشت اصل اصولگرايي از ديدگاه رهبري است، گفت: اولين اصل از نگاه رهبري اصل ايمان، انقلاب اسلامي و برنامه ريزي براي اجراي عدالت است.
سالك در ادامه تصريح كرد: حفظ استقلال همه جانبه كشور با توجه به تهاجمات كشورهاي غربي و تقويت خود باوري و اعتماد به نفس از ديگر اركان اصولگرايي از نگاه رهبري است.
وي خاطر نشان كرد: اصل جهاد علمي و تقويت نهضت علمي و حركت براي كارهاي بزرگ، افزودن به ثروت علمي بشري، تثبيت و تامين آزادي و آزاد انديشي و اصل اصلاحات اصولگرايانه و اصولگرايي مصلحانه كه به ضابطه مند شدن مسائل مبتني بر معيارهاي اسلامي بر مي گردد از ديگر اركان اصولگرايي از ديدگاه رهبر معظم انقلاب است.
وي در پايان اظهار داشت: شكوفايي اقتصادي يكي ديگر از مباني اصولگرايانه از نگاه رهبري است كه لازمه آن مقابله با بيكاري، بازاريابي جهاني و استفاده صحيح از نفت و انرژي است كه اگر به اين بيانات رهبري توجه شود، امنيت و آرامش سياسي و اجتماعي در كشور برقرار خواهد شد./05/110
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن