تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816704500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از آغاز پيش‌فروش تندر90 پارس‌خودرو؛ ايران‌خودرو تا پيش از زمستان مي‌تواند اين كار را انجام دهد؟


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پس از آغاز پيش‌فروش تندر90 پارس‌خودرو؛ ايران‌خودرو تا پيش از زمستان مي‌تواند اين كار را انجام دهد؟


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: خودرو

در حالي كه پيش فروش تندر90 پارس خودرو چند روز پيش آغاز شد و اين شركت اعلام كرد كه كليه تعهدات ثبت‌نامي خود را انجام داده است، ولي هنوز ايران خودرو نتوانسته با توجه به تعهدات ثبت نامي گذشته، اقدام به پيش فروش اين محصول مشترك كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالي كه شرط پيش‌فروش اين خودرو پاسخ دادن به حداقل 90درصد از تعهدات ثبت‌نامي تعيين شده است، ولي شركت ايران‌خودرو هنوز نتوانسته به اين رقم دست يابد.

اين شركت اواخر سال 1385 از حدود 52 هزار متقاضي دريافت تندر90 ثبت نام كرد كه تا پايان مرداد امسال با توجه انصراف 12 هزار ثبت‌نامي و توليد بيش از 23 هزار و 600 دستگاه از اين خودرو، مي‌توان گفت كه بيش از 16 هزار از تعهدات اين شركت باقي مانده بود. حال با توجه به شرط تحويل حداقل 90درصدي از تعهدات براي آغاز پيش‌فروش اين خودرو، اين خودروساز بايد در ماه شهريور حداقل 12 هزار دستگاه تندر90 توليد كرده باشد.

اين در حالي است كه ايران‌خودرو در تير ماه با تحقق 100درصدي برنامه توليد بيش از 3هزار دستگاه و در ماه گذشته با تحقق 57 درصدي برنامه توليد تندر90 بيش از 1500 دستگاه از اين خودرو توليد كرده بود، بنابراين در خوش‌بينانه‌ترين حالت و در صورت توليد 3 هزار دستگاه از اين خودرو در ماه شهريور، اين شركت براي آغاز پيش‌فروش تندر90 هنوز به توليد 9 هزار دستگاه ديگر نياز دارد كه در بهترين شرايط بايد تا پايان پاييز امسال صبر كند.

البته توليد تندر90 در شركت ايران خودرو غير از مرداد ماه كه به 1529 دستگاه رسيد، در ماه‌هاي قبل روند رو به رشدي را تجربه كرد؛ به طوري كه اين شركت از برنامه توليد 41 هزار و 793 دستگاه امسال خود تا پايان مرداد ماه با توليد 10 هزار و 582 دستگاه انواع تندر90 حدود 90 درصد از برنامه توليدش را محقق كرد.

البته محمد حسين فقيه - معاون تندر 90 ايران خودرو - چندي پيش گفته بود كه "اين شركت تا زماني كه به تمام تعهدات خود درمورد تندر90 عمل نكند، براي خودرو جديدي ثبت‌نام يا فروش فوري نخواهد داشت" كه با اين شرايط فروش فوري تندر90 ايران‌خودرو در سال جاري منتفي خواهد بود.

اما وضعيت امسال توليد تندر90 پارس خودرو نيز در نوع خود جالب توجه است. با اين‌كه توليد اين شركت در ماه‌هاي اخير شرايط چندان خوبي را تجربه نمي‌كند، ولي چند روز پيش از طرف اين شركت اعلام شد كه تعهدات پارس خودرو به اتمام رسيده و به صورت محدود نيز پيش فروش خود را آغاز كرده است.

اين شركت تا پايان مرداد با توليد 22 هزار و 600 دستگاه تندر90 توانسته بود حدود 95درصد از تعهد خود را جامه عمل بپوشاند. اين شركت امسال برنامه توليد 85 هزار دستگاه تندر90 را دارد و اين در حالي است كه برنامه توليد تندر90 ايران‌خودرو حدود 42 هزار دستگاه است.

پارس خودرو تا پايان پنج ماهه امسال توانست با توليد 8 هزار و 735 دستگاه تندر90 فقط حدود 32 درصد از برنامه‌اش را محقق كند.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن