تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815314006




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسئول مركز اطلاعات راههاي كشور: برخي راه‌هاي كشور در روزهاي آينده بسته است


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: مسئول مركز اطلاعات راههاي كشور: برخي راه‌هاي كشور در روزهاي آينده بسته است
جام جم آنلاين: مسئول مركز اطلاعات راه هاي كشور اعلام كرد؛ برخي مسيرهاي ارتباطي كشورمان به منظور ترميم و بازسازي ، طي روزهاي آينده مسدود خواهند بود.


«محمدرضا علامي» امروز شنبه در گفتگو با ايرنا با بيان اين مطلب گفت: محور فيروزكوه (تهران - قائمشهر) به منظور تعمير و مرمت پل ورسك و همينطور تونل چپ دره واقع در استان مازندران از روز يكشنبه (فردا) تا سه ‌شنبه هفته جاري از ساعت هفت تا 18 به طور كامل مسدود خواهد شد.

وي در ادامه اظهار داشت: طي اين مدت رانندگان وسايل نقليه مي‌توانند از طريق ديگر محورهاي شمالي كشور با احتياط و رعايت نكات ايمني تردد كنند.

علامي در مورد ديگر محورهاي ارتباطي كشور گفت : همچنين محور سمنان - فيروزكوه واقع در استان سمنان به علت انجام عمليات بهسازي محور و روكش آسفالت حدفاصل پاسگاه پليس راه "افتر" تا "گردنه بشم" از تاريخ بيست و ششم شهريور ماه جاري به مدت يك ماه مسدود اعلام شده است.
به گفته وي، در مدت مسدود بودن اين محور ، رانندگان وسايل نقليه مي‌توانند از طريق محورهاي سمنان - شهميرزاد - فولاد محله - ساري و هميطور از طريق محور ايوانكي - آبسرد تردد كنند.

علامي همچنين از مسدود شدن محور داران - اليگودرز واقع در استان اصفهان خبر داد و گفت: اين محور به منظور احداث يك دستگاه پل در محدوده روستاي حصور (كيلومتر 13) ، از تاريخ بيست و چهارم شهريور ماه 87 به مدت يك ماه مسدود شده است.

وي سپس جاده انحرافي احداثي در محدوده اجراي عمليات را به عنوان مسير جايگزين براي رانندگان وسايل نقليه عبوري عنوان كرد.
مسئول مركز اطلاعات راه هاي كشور همچنين گفت: در استان هرمزگان نيز در مسير حاجي آباد - سيرجان (حدفاصل كيلومتر 38 تا 40 و 70 تا 75) و مسير حاجي آباد - سيرجان (كيلومتر 55 تا 64) از امروز به مدت يك ماه بين ساعت هاي هفت تا 18 همزمان با عبور ترافيك، عمليات مرمت و لكه گيري آسفالت انجام خواهد شد.

اين مقام مسئول همچنين افزود: همچنين در مسير كلات - مشهد حد فاصل كيلومتر هشت تا 10 و 19 تا 85 از تاريخ 18 شهريورماه جاري به مدت يك ماه عمليات ريزش برداري همزمان با عبور ترافيك انجام مي‌شود.

وي ادامه داد: در محور هنديجان - ديلم واقع در استان خوزستان نيز به منظور احداث يك دستگاه پل در محدوده كيلومتر 28 ، از تاريخ 17 شهريور ماه 87 تا اطلاع بعدي مسدود است و تردد وسايل نقليه وسايل نقليه از طريق جاده انحرافي احداث شده ، صورت مي‌گيرد.

علامي سپس به محور شمشك به ديزين اشاره كرد و گفت: محور شمشك به ديزين حدفاصل قله تا هتل ديزين كه به منظور انجام عمليات راهسازي از تاريخ 11 شهريور ماه 87 مسدود شده بود، همچنان تا اطلاع ثانوي مسدود است.

وي افزود: رانندگان وسايل نقليه بايد صرفا از طريق جاده كرج - چالوس تردد كنند.
مسئول مركز اطلاعات راه هاي كشور سپس ادامه داد: تردد در مسير باخوز - تربت حيدريه واقع در استان خراسان رضوي به دليل انجام عمليات بهسازي در محدوده كيلومتر 32 كه از تاريخ دهم شهريور ماه جاري به مدت يك ماه مسدود اعلام شده بود، از طريق جاده انحرافي صورت مي‌گيرد.

علامي همچنين اظهار داشت: در مسير اروميه - سلماس و همچنين خوي - بازرگان در استان آذربايجان غربي نيز تا اطلاع بعدي در طول روز عمليات راهسازي همزمان با عبور ترافيك انجام مي‌شود.

وي در پايان گفت: محور اردبيل - مغان در استان اردبيل به دليل احداث پل زيرگذر، در محدوده كيلومتر سه و همينطور كيلومتر 17 تا اطلاع بعدي مسير مسدود است و تردد وسايل نقليه از طريق كنارگذر صورت مي‌گيرد.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن