تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر بنده اى بر همان چيزى كه در درون داشته و با آن از دنيا رفته، برانگيخته مى شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817051679




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه پيام نور آذربايجان شرقي: افزايش كمي مراكز دانشگاه پيام نور و تعداد دانشجويان سبب تنزل كيفي نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: رئيس دانشگاه پيام نور آذربايجان شرقي: افزايش كمي مراكز دانشگاه پيام نور و تعداد دانشجويان سبب تنزل كيفي نمي شود
رئيس دانشگاه پيام نور استان آذربايجان شرقي با بيان اينكه جامعه را افراد باسواد خواهند ساخت، افزايش كمي مراكز و دانشجويان را معقول و منطقي برشمرد و آن را سبب تنزل كيفي ندانست.
به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از تبريز، دكتر آقاپور 26 شهريور ماه در نشست خبري كه در سالن كنفرانس دانشگاه پيام نور تبريز برگزار شد، با اشاره به جايگاه مهم اين دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پيام نور تبريز بعد از تهران، دومين دانشگاه برتر در ميان دانشگاه هاي پيام نور كشور است و نقش به ايي در توليد علم و انديشه دارد و اين مطلب از تعداد زياد قبولي كارشناسي ارشد و دكتراي اين دانشگاه مشهود است.

وي ارتباط بيش از پيش مطبوعات و دانشگاه را خواستار شد و ابراز داشت: امروز ما مي توانيم اين ادعا را داشته باشيم كه با برگزاري كارگاه ها، جلسات و همايش ها در سطح كلان، اخبار مطبوعي براي رسانه ها خواهيم داشت.

آقاپور در پاسخ به سئوالي مبني بر معرفي دانشگاه پيام نور تبريز اظهار داشت: در حال حاضر 60 هزار دانشجو در 47 رشته كارشناسي و چهار رشته كارشناسي ارشد در 35 مركز و واحد استان مشغول به تحصيل هستند و براي ايجاد و تصويب 30 رشته جديد و تحصيلات دكترا نيز اقداماتي صورت گرفته است.

رئيس دانشگاه پيام نور استان آذربايجان شرقي تصريح كرد: كلاس هاي دانشگاه به صورت حضوري و نيمه حضوري بوده و تمام آزمايشگاه ها و كارگاه ها به صورت كاملاً حضوري بر مبناي ساعت مشخص شده سازمان مركزي است، همچنين انتخاب اساتيد توسط هيئت جذب كه متشكل از اعضاي هيئت علمي دانشگاه و برخي اساتيد مجرب است، صورت مي گيرد.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر نقش دانشگاه پيام نور در جنبش نرم افزاري خاطرنشان كرد: اگر مي خواهيم دانشگاهي رشد يافته از لحاظ علمي و فرهنگي داشته باشيم، بايد به توليد علم و فكر بينديشيم نه انتقال علم و از مصداق هاي اين توليد علم و انديشه مي توانيم به انتخاب دكتر عباسيان به عنوان برترين نخبه استان از سوي مقام معظم رهبري و از اساتيد دانشگاه پيام نور يا مدال آوري دانشجوي پيام نور در ژنو و ساير المپيادهاي كشوري، تجهيز دانشگاه به كيوسك هاي ارتباطي حاوي اطلاعات آموزشي دانشجويان، برگزاري سمينارها و همايش هاي كشوري براي اساتيد و دانشجويان اشاره كنيم.

آقاپور براي تحقق اهداف فرهنگي در دانشگاه بر همسويي علم و دين اشاره و تصريح كرد: برگزاري مراسمات مذهبي و مسابقات فرهنگي و هنري، توزيع كتاب هايي با اين محوريت، وجود انجمن ها و هسته هاي علمي و فرهنگي هنري در هر رشته از برنامه هاي مثبت دانشگاه است كه مي تواند تاثيرگذار باشد.

رئيس دانشگاه پيام نور تبريز در مورد برنامه هاي آتي اين دانشگاه عنوان كرد: تمركز بر فعاليت هاي پژوهشي، بالا بردن كيفيت آموزشي و تحصيلات تكميلي از مهم ترين اين برنامه ها خواهد بود.

در ادامه دكتر معصومي، معاون آموزشي دانشگاه پيام نور تبريز در مورد تجهيز علمي مراكز اسكو و خسروشهر به ارائه توضيحاتي پرداخت و برنامه هاي آموزشي ترم جديد و ثبت نام دوره هاي فراگير را تشريح كرد.

جعفرزاده، معاون توسعه و پشتيباني دانشگاه نيز با اشاره به بودجه مصوب 60 ميليارد ريالي، آن را در مقايسه با تعداد دانشجويان مشغول به تحصيل، كم تر از حد نياز دانست و گفت: اميدواري دانشگاه در اين مورد با تكيه بر بومي بودن دانشجويان و حمايت خانواده هاي آنها در رفع مشكلات اقتصادي و علمي است./انتهاي پيام/
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 440]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن