تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813290182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از هفته دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از هفته دفاع مقدس
نوآوري در برنامه هاي دفاع مقدس
سنندج- خبرنگاركيهان: اسماعيل نجار استاندار كردستان دست اندركاران برگزاري آيينهاي هفته دفاع مقدس را به پرهيز از ارائه برنامه هاي تكراري فراخواند و خواستار ارائه فكر و ايده نو در اين حوزه شد و گفت: برنامه هاي هفته دفاع مقدس بايد متناسب با نيازهاي نسل جوان براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت باشد، آشنا نبودن جوانان كشور با حماسه دفاع مقدس به اقتضاي سن، امري طبيعي است و اين هنر گردانندگان برنامه هاست تا با ابتكار و ارائه طرحهاي نو ارزشهاي دفاع مقدس را در انديشه نسلهاي بعدي ماندگار كنند.
ويژه برنامه هاي دفاع مقدس
سرويس شهرستانها: به گزارش روابط عمومي و تبليغات سپاه ناحيه اقليد، سرهنگ پاسدار حسين مسموعي فرمانده مركز آموزش امام سجاد«ع» با تأكيد بر هرچه باشكوه برگزار شدن برنامه هاي هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس تنها تعلق به نيروهاي نظامي و انتظامي ندارد بلكه اين هفته متعلق به آحاد ملت شريف ايران اسلامي است و در اصل مردم بايد اين هفته را گرامي بدارند.
براساس اين گزارش رژه نيروهاي مسلح بويژه بسيجيان گردانهاي عاشورا و الزهرا«س» غبارروبي و عطرافشاني گلزار مطهر شهدا- ديدار از خانواده معظم شهدا و ايثارگران- ديدار با نماينده ولي فقيه و امام جمعه شهرستان اقليد از ويژه برنامه هاي اين هفته است.
نمايشگاه ادوات جنگي
تبريز- خبرنگاركيهان: ادوات مختلف جنگي و مجموعه اي از تجهيزات نظامي نيروهاي مسلح، بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس، در نمايشگاهي كه به همين منظور در تبريز گشايش يافت در معرض ديد عموم قرار گرفت. اين نمايشگاه در فضاي باز و سالنهاي نمايشگاهي داير شد و ناگفته هاي جنگ را به مردم بخصوص نسل جوان به تصوير كشيد.
بازگو كردن دستاوردهاي دفاع مقدس
رشتخوار- خبرنگاركيهان: سرهنگ پاسدار غلام علي تيموري فرمانده نيروي مقاومت رشتخوار گفت: دستاوردهاي دفاع مقدس بايد براي نسل سوم انقلاب بازگو شود، تيموري گفت: براي اجراي برنامه هاي هفته دفاع مقدس در رشتخوار كميته فرهنگي، تبليغات، بسيج و جوانان، ايثارگران، بانوان، ورزشي، روستايي، دانش آموزي و اطلاع رساني تشكيل شده است.
عجز دشمنان
ساري- خبرنگاركيهان: «سرهنگ پاسدار احمد كوهستاني» رئيس ستاد هفته دفاع مقدس مازندران در جلسه كار گروه دفاع مقدس استان گفت: مقاومت و سرسختي رزمندگان پرتوان اسلام در جنگ تحميلي نشان داد كه دشمن قادر به پيشبرد اهداف خود در جبهه نظامي مقابل ملت ما نيست همچنين دشمنان از مهار قدرت نظامي ايران عاجزند.
آرمانهاي انقلاب
بناب- خبرنگاركيهان: ولي الله فرج اللهي معاون فرماندار بناب گفت: ملت ايران در طول دوران دفاع مقدس با جان و دل از كشور محافظت كرد تا مملكت عزيز ايران از آسيبها مصون بماند همچنين آشنايي نسل جوان با ارزشهاي دفاع مقدس و نشر و گسترش آرمانهاي والاي انقلاب مهمترين پيام گراميداشت هفته دفاع مقدس است.
انتشار كتاب معبر آسمان
سرويس شهرستانها- كتاب معبر آسمان، برگزيده فصلي از خاطرات شهيد عليرضا عاصمي منتشر شد.
به گزارش روابط عمومي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان خراسان رضوي اين كتاب به قلم زهرا فرخي در 10 فصل تدوين شده و فصلي از آن به زندگي نامه شهيد باعنوان «شبنمي از عشق» اختصاص يافته است. در كتاب معبر آسمان نويسنده سعي كرده، توالي خاطرات را رعايت كند، به گونه اي كه خواننده همگام با شهيد از حوادث و رخدادهاي سالهاي اوليه جنگ مي گذرد و با رسيدن به فصل «روايت شهادت» تصوير واقعي از آن سالها و مجاهدت هاي شهيد عليرضا عاصمي در ذهن خود ثبت مي كند.
افتخار بزرگ ايرانيان
گرگان- خبرنگاركيهان: جعفر گرزين فرماندار گرگان گفت: دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان يك دستاورد بزرگ ايرانيان افتخار آفرين است. وي در جلسه هماهنگي بزرگداشت هفته دفاع مقدس در گرگان افزود: بحث دفاع مقدس در تاريخ جمهوري اسلامي ايران از جايگاه و اهميت ويژه اي برخوردار است، و با توجه به اينكه نسل جديدي وارد جمعيت كشور شده كه اغلب از دفاع مقدس و جنگ تحميلي اطلاع كافي ندارند بنابراين شايسته است دوران دفاع مقدس به آگاهي نسل جديد رسانده شود، و بنابراين هفته دفاع مقدس يادآور فداكاريها، رشادتها و حضور در صحنه ملت ايران و يادآور وحدت روحانيت با نيروهاي مسلح و قشر دانش آموز دانشجو و طلبه است.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن