تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 28 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811592979




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ميثاقيان له شد ؛ شوك 6 تايي


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ميثاقيان له شد ؛ شوك 6 تايي
* صنم بياناتي

ورق اتفاقات خيلي ناگهاني برگشت. بركناري ضرب الاجل مديرعامل استقلال يك شوك اساسي براي اين تيم بود. شايد زودتر لازم بود

فتح ا...زاده از استقلال برود تا قلعه نويي و سپاهش به خود بيايند. استقلال در مصاف با تيم همنام اهوازي خود به تيم ديگري تبديل شد. نيمكت نشيني حسين كاظمي و محروميت سياوش اكبرپور به كار استقلال آمد. تركيب جديد كمربند مياني متشكل از جباري، جان واريو، يدا... اكبري در كنار نفراتي چون خسرو حيدري و هاشم بيگ زاده نبض ميدان را در شب بي انگيزگي اهوازي ها به قرق تمام و كمال آبي ها درآورد. استقلال خيلي خوب در زمين پخش مي شد و البته بازي اين تيم روي زمين آمد تا نفراتي چون جباري و جان واريو روي زمين بيشتر از گذشته پا به توپ شوند. جان واريو در قلب ميدان با حضور مكرر در چپ و راست زمين توازن قابل قبولي در خط مياني ايجاد كرد. نتيجه تغيير اساسي در شكل بازي استقلال و البته برخي نفرات در كنار بازي ضعيف استقلال اهواز سبب شد تا پاي استقلالي ها 6 بار در اين بازي به گلزني باز شود.
اهوازي ها در اين بازي اصلاً در حد نام خود ظاهر نمي شدند و به طرزي باور نكردني اجازه هر حركتي را به شاگردان قلعه نويي مي دادند. استقلال بازيسازي را از خط دفاع آغاز مي كرد و با فوتبالي كاملاً حساب شده اولين گل خود را توسط آرش برهاني به ثمر رساند. ادامه اين رويه پاي پيروز قرباني را هم به گل باز كرد. در نيمه دوم اما برتري مطلق استقلال تهران با به ثمر رسيدن چهار گل ديگر يك پيروزي به ياد ماندني را براي آنها به همراه داشت. سومين گل به نام هاشم بيگ زاده ثبت شد و آرش برهاني در شرايطي كه در توپگيري و حمل توپ بسيار خوب ظاهر شد، فرصتهاي بسياري را از دست داد تا در نهايت گل چهارم را براي استقلال به ثمر برساند.
حضور فرهاد مجيدي به جاي عباسفرد كه يك بيكاره در تركيب استقلال بود معنايي جز تداوم گلزني استقلال نداشت. گل پنجم و ششم توسط فرهاد مجيدي به تور دروازه حريف دوخته شد و البته گل دوم مجيدي به زيبايي هر چه تمامتر با ضربه سر او يك برد دلچسب را در اولين روز استقلال بدون فتح ا...زاده نصيب اين تيم كند. تشويقهاي مكرر امير قلعه نويي در روز خوشبختي استقلال بعد از چند هفته ناكامي معنايي جز احياي استقلال نداشت. احياي تيمي كه مدير عامل معزولش در اولين پيروزي پس از او حتي در لا به لاي تشويق هواداران هم فراموش شد...
اما درساير ديدارها نتايج زير بدست آمد:
ذوب آهن اصفهان 2 - سپاهان اصفهان يك
مس كرمان 2 - پاس همدان صفر
پيكان قزوين 3 - ملوان بندرانزلي 1
پگاه گيلان 2 - راه آهن شهرري 2
مقاومت سپاسي يك - صباباتري قم يك
فولاد خوزستان صفر - ابومسلم مشهد صفر
در اين هفته ديدار تيمهاي فوتبال برق شيراز و سايپا به دليل حضور سايپا در رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا برگزار نشد. ضمن اينكه پرسپوليس در نخستين روز اين هفته با نتيجه 2 بر يك پيام مشهد را شكست داد.

ميثاقيان: اگر اين توانايي واقعي تيمم باشد، بيچاره ام
اكبر ميثاقيان گفت: واقعيت فوتبال استقلال اهواز آن چيزي نبود كه مقابل استقلال تهران اتفاق افتاد.
سرمربي استقلال اهواز در پايان ديدار تيمهاي استقلال تهران و استقلال اهواز كه با برتري 6 بر صفر تيم تهراني پايان يافت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال واقعيتهايي دارد و واقعيت تيم ما چيزي نبود كه اتفاق افتاد. البته استقلال اهواز توانايي اش از نظر بازيكن همين نفراتي بودند كه در زمين حضور داشتند. مردم خونگرم اهواز مي دانند كه بيشتر بازيكنان اصلي استقلال اهواز در ابتداي فصل از تيم جدا شدند. با اين وجود ما تاكنون پنج امتياز گرفته ايم و بازيكنان تلاش خود را انجام مي دهند، اما بيشتر از اين نفراتي كه مقابل استقلال به زمين رفتند، بازيكن ديگري نداريم.
وي افزود: اطمينان داشته باشيد استقلال اهواز در ادامه راه موفق مي شود. البته كار دشواري پيش رو داريم. من ابتدا بايد خود را تقويت كنم و سپس تيم استقلال اهواز را. اين براي نخستين بار بود كه چنين شكستي را تجربه مي كردم و تا اين اندازه كنف شدم.
ميثاقيان در ادامه تصريح كرد: بازيكنان ما در زمين گيج شده بودند و اگر اين توانايي واقعي تيم استقلال اهواز باشد، من بيچاره ام. من از هفته سوم به اين تيم اضافه شده ام، با اين حال من ضعيف را قوي مي كنم و استقلال اهواز را در ليگ نگه مي دارم.

پيرواني: تعويض انجام نشده تمركزمان را گرفت
سرمربي تيم فوتبال مقاومت سپاسي شيراز گفت: در دقايق پاياني به دليل مشكلي كه در تعويض پيش آمد، تمركز ما برهم زده شد.
غلامحسين پيرواني اظهار داشت: تيمي كه گل نزند گل دريافت مي كند و قبل از اينكه گل را دريافت كنيم دو موقعيت مسلم را از دست داديم.
وي افزود: به نظر مي رسيد يك پنالتي هم روي خالقي فر انجام شد كه داور آن را نگرفت. از بازيكنان تيم راضي هستم؛ اما بايد دقت بيشتري را انجام مي دادند.
پيرواني تأكيد كرد: ما بايد بازي را آرام مي كرديم؛ اما در همان دقايق پاياني به دليل تعويضي كه انجام نشد و اشتباهي كه در شماره پيراهن بازيكنمان به وجود آمد، اين گل را دريافت كرديم.

مظلومي: مي توانيم تماشاگر بيشتري را به ورزشگاه بكشانيم
سرمربي تيم فوتبال مس كرمان گفت: بازيكنانم نشان دادند كه مي توانند با بازيهاي زيباي خود تماشاگران بيشتري را به ورزشگاه بكشانند.
پرويز مظلومي پس از پيروزي دو بر صفر برابر پاس همدان گفت: حريف بسيار فشرده بازي مي كرد و در نيمه نخست ما را زياد عذاب داد؛ اما در نيمه دوم با شناسايي نقاط ضعف حريف و چند جابه جايي توانستيم پرس تيم پاس را بشكنيم.

فيرات: منافع تيم فوتبال سپاهان بر منافع شخصي ارجحيت دارد
سرمربي تيم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: هيچكس نمي تواند در تيم سپاهان براساس ميل شخصي خود عمل كند، چرا كه منافع تيمي بر منافع شخصي ارجحيت دارد.
«انگين فيرات» در پايان دربي اصفهان، درباره اعتراض «عماد رضا» بازيكن عراقي تيم فوتبال سپاهان به هنگام تعويض گفت: در اين خصوص با هيأت مديره باشگاه صحبت خواهم كرد، زيرا در اين جا مسأله منافع تيم سپاهان در ميان است و هركس نمي تواند به ميل خود عمل كند.
وي درباره اعترض پورسينا رئيس هيأت مديره باشگاه سپاهان نسبت به تعويض بهمن طهماسبي نيز يادآور شد: تيم توسط من چينش مي شود و چنانچه اشتباهي از اين بابت مرتكب شوم، خودم پاسخگو خواهم بود.

برگي زر: بازي در خانه حريفان سخت است
سرمربي ابومسلم گفت: بازي درخانه حريفان سخت و دشوار است، به همين منظور كسب يك امتياز در برابر فولاد خوزستان براي ما بسيار ارزشمند بود.
«هادي برگي زر» اظهار داشت: از تيم فوتبال فولاد خوزستان شناخت داشتيم، به همين دليل هدف ما ابتدا اين بود كه دروازه خود را حفظ كنيم و سپس از طريق ضدحمله به دروازه حريف نزديك شويم.
وي در ادامه اظهار داشت: با كسب اين يك امتياز، تيم ما از بحران بازي بيرون از خانه خارج شد، زيرا در دو بازي كه تاكنون بيرون از خانه انجام داديم، صاحب هيچ امتيازي نشده بوديم.

ابراهيم زاده: اين پيروزي را به كارگران زحمتكش تقديم مي كنم
منصور ابراهيم زاده سرمربي تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان پس از پيروزي تيمش مقابل سپاهان در هفته هفتم ليگ برتر باشگاههاي كشور گفت: اين پيروزي را كه در شرايطي سخت و با همت بازيكنان به دست آمده است، به كارگران زحمتكش و مجموعه كادر اجرايي ورزش كارخانه ذوب آهن تقديم مي كنم.

جلالي: مقابل ابومسلم پرفشار ظاهر شديم
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در نيمه دوم در برابر ابومسلم مشهد پرفشار ظاهر شديم، به طوري كه تيم ما صاحب چندين موقعيت گل شد كه بر اثر بدشانسي و درخشش دروازه بان حريف از دست رفت.
«مجيد جلالي» اظهار داشت: اين بازي و مسابقه هفته قبل در شيراز نشان دادكه تيم فولاد در روند روبه رشد و آمادگي جسماني قرار گرفته است.

مدير روستا: با حل مشكلات تيم نتيجه گرفتيم
سرمربي تيم فوتبال پيكان پس از پيروزي سه بر يك برابر ملوان افزود: در اين ديدار دروازه بان و خط دفاعي ما باهوش عمل كردند و در دقايقي از بازي ضد حمله هاي خوبي را صورت دادند و ما مي توانستيم تعداد گلهاي خود را افزايش دهيم.
مديرروستا در ادامه عنوان كرد: با حل مشكلات تيم فشار ناشي از اين مسائل و مشكلات در تيم از بين رفت و بازيكنان توانستند در اين هفته تمرينات خوب و بدون حاشيه اي را سپري كنند.

احمدزاده: استحقاق گرفتن حتي يك امتياز را هم نداشتيم
محمد احمدزاده پس از شكست سه بر يك ملوان در خانه پيكان افزود: من از بازيكنان خود به هيچ عنوان راضي نيستم و مي توانم بگويم استحقاق گرفتن حتي يك امتياز را هم نداشتيم.
وي ادامه داد: داوري بازي مشكلي نداشت و به نظر من داور شايد درخصوص گرفتن يك پنالتي و دادن يك كارت زرد به بازيكنان ما اشتباه كرده باشد.
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن