تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى لله  عليه  و  آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815050736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امروز، مصاف ايران - فلسطين


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: جام جم آنلاين: تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای صعود به جام جهانی برزیل آماده می کند، ساعت 19:30 امشب در دیداری دوستانه به مصاف تیم فلسطین می رود.

به گزارش واحدمركزي خبر، این مسابقه بخشی از برنامه آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای رویارویی با تیم بحرین در چارچوب مرحله سوم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل است.
جلسه هماهنگی دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین عصر دیروز برگزار شد که براساس آن هر تیم مجاز به انجام هفت تعویض در این دیدار خواهد بود.
عباس ترابیان سرپرست تیم ملی ، امید جمالی سرپرست کمیته بین الملل ، طاهریان نماینده کمیته داوران ، ابراهیمی مدیر تدارکات تیم ملی و نمایندگان کمیته های روابط عمومی و تشریفات به همراه «نبی اکرم» سرپرست و «حسام یونس» مربی تیم ملی فلسطین در این جلسه شرکت کردند.
پس از خوشامدگویی ترابیان و جمالی، نکاتی از سوی این دو به نمایندگان تیم ملی فوتبال فلسطین تذکر داده شد.

لباس تیم ملی ایران سفید و دروازه بانان آبی می پوشند. لباس تیم ملی فلسطین قرمز، دروازه بانان نارنجی و سیاه می پوشند. همچنین این بازی هفت تعویض خواهد داشت که چهار تعویض آن به صورت الزامی در بین دو نیمه صورت گیرد.
تیم ملی فوتبال فلسطین ساعت 19 دیشب در ورزشگاه آزادی تمرین کرد.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان برای دیدار دوستانه با فلسطین دیروز در زمین شماره یک کمپ تیم های ملی برگزار شد.
در بخش ابتدایی این تمرین که با حضور 23 بازیکن برگزار شد بازیکنان ابتدا به مدت 20 دقیقه به کار با توپ پرداختند و با این کار بدن های خود را گرم کردند. در ادامه به چهار گروه سفید، آبی، سفید و نارنجی تقسیم شدند.
در گروه سفید محمدرضا خلعتبری، علی کریمی، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، میلاد میداودی و کریم انصاریفرد و محمد قاضی حضور داشتند و با کاور زرد ترکیب اصلی را همراهی می کردند. در تیم آبی نیز غلامرضا رضایی، مجتبی جباری، محسن مسلمان، پژمان نوری و جواد کاظمیان حضور داشتند.
این دو گروه زیر نظر کارلوس کرش ، امید نمازی و دانیل گاسپا به سانتر از جناحین، استفاده از پاس های عمقی و مرور کارهای تاکتیکی می پرداختند. گروه سفید و نارنجی نیز همین تمرینات را زیر نظر آنتونیو سیموئز و مارکا آقاجانیان انجام می دادند.
در تیم سفید خسرو حیدری، سید جلال حسینی، هادی عقیلی و مهرداد پولادی حضور داشتند. در تیم نارنجی نیز حسین ماهینی، مازیار زارع، پژمان منتظری و احسان حاج صفی حضور داشتند. این تمرین به مدت 25 دقیقه به طول انجامید. در بخش پایانی تمرین که 30 دقیقه ادامه داشت بازیکنان در قالب دو تیم سفید و آبی تقسیم شدند و به بازی فوتبال پرداختند.
ترکیب تیم سفید متشکل از شهاب گردان (علیرضا حقیقی)، خسرو حیدری، هادی عقیلی، سید جلال حسینی، مهرداد پولادی، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، علی کریمی، میلاد میداودی، محمدرضا خلعتبری و کریم انصاریفرد بود.
در ترکیب آبی نیز سید مهدی رحمتی، احسان حاج صفی، مازیار زارع، پژمان منتظری، حسین ماهینی، جواد کاظمیان، پژمان نوری، محسن مسلمان، غلامرضا رضایی، مجتبی جباری و محمد قاضی حضور داشتند. در پایان این بازی تیم سفید با گل های محمدرضا خلعتبری و میلاد میداودی در مقابل تک گل آبی که توسط محسن مسلمان به ثمر رسید به برتری دست یافت.
تیم کشورمان در هفته سوم از مرحله چهارم مسابقات انتخابی جام جهانی برزیل 19 مهر برابر بحرین به میدان می رود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن