تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815647770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بشار اسد : سوريه به رژيم صهيونيستي اعتماد ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بشار اسد : سوريه به رژيم صهيونيستي اعتماد ندارد
رئيس جمهوري سوريه تاكيد كرد: احساس ما در سطوح رسمي و مردمي اين است كه به رژيم صهيونيستي اعتماد نداريم و تجربه نشان داده است اين رژيم به دنبال صلح كردن نيست.
به گزارش شبكه خبر، بشار اسد ، در گفتگو با خبرنگار صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران در دمشق، با بيان اين مطلب به تشريح مهم ترين مسائل منطقه‌اي و جهاني پرداخت.

رئيس جمهوري سوريه درباره طرح ‌هاي توسعه مشترك منطقه‌اي گفت: در بخش نفت در سوريه، ايران و ونزوئلا مشاركت دارند و به نظر مي رسد مالزي هم تصميم گرفته است به اين شراكت بپيوندد.

همچنين ما اكنون سرمايه‌ گذاري مشتركي بين سوريه و ايران را در زمينه خودروسازي شاهديم و موضوع بازار مشترك يا منطقه تجارت آزاد بين سوريه و ايران را بررسي مي‌كنيم كه بايد در آينده، ديگر كشورهاي عربي نيز به آن بپيوندند.

اسد درباره حضور آمريكا در منطقه خاورميانه تاكيد كرد: ما اصولاً مخالف اين هستيم كه روي نقش قدرت‌هاي خارجي حساب باز شود؛ تكيه كردن به قدرت هاي خارجي هميشه به ناكامي منجر مي‌ شود.

رئيس جمهوري سوريه افزود: دولت آمريكا از يك شكست به شكست بعدي مي رسد و حتي سريع تر از گذشته شكست مي‌خورد؛ الآن دولت كنوني آمريكا به پايان عمرش ‌رسيده و در چند ماه باقيمانده، فقط مي‌تواند مشكلات بيشتري براي خود و ديگران ايجاد كند و توانايي ارائه هيچ راه ‌حلي براي هيچ مشكلي را ندارد؛ زيرا كسي كه در 7 سال و 8 ماه مرتباً شكست خورده است، منطقي به نظر مي رسد در چهار ماه باقيمانده موفق شود، به ويژه اينكه آنها هيچ چيزي را عوض نكرده‌اند؛ نه در مباني فكري و نه در گفتمان سياسي خود تغييري داده اند، بنابراين به چه علت بايد موفق شوند.

بشار اسد، درباره موضع گيري اروپا در قبال فعاليت هاي هسته اي جمهوري اسلامي ايران گفت: شما در ايران هم اين را مي‌دانيد كه موضع اروپا در قبال فعاليت هسته‌اي ايران، يك موضع درست و واقع‌ بينانه نيست. آنها حق ايران در داشتن فناوري هسته‌اي را قبول ندارند و در ماه هاي گذشته هر مسئول غربي كه با ما ملاقات داشته است، به ما گفته كه برنامه هسته‌اي ايران بايد متوقف شود. طرف اروپايي به ما مي‌گويد، از ايران بخواهيد توليد سوخت براي نيروگاه را متوقف كند. آنها مي‌گويند، ما به ايران اعتماد نداريم. خوب اعتماد نداشتن شما به ايران سبب نمي‌شود ايران از حق خود چشم ‌پوشي كند.

رئيس جمهوري سوريه، درباره تحولات منطقه اي با اشاره به رخدادهاي گرجستان و با تاكيد بر اينكه "سوريه از نظام تك قطبي و از تكروي ايالات متحده، آسيب زيادي متحمل شده است"، افزود: حتي اروپا نيز از يكجانبه ‌گرايي آمريكا صدمه خورده و زيان بسيار ديده است.

اسد درباره ايجاد توازن راهبردي كشورش در قبال رژيم صهيونيستي گفت: دشمن ما به سبب برخورداري از حمايت آمريكا، امكانات پيشرفته‌اي دارد، اما با وجود اين، ديديم كه در سال 2000 و همچنين در جنگ تابستان 2006، در برابر حزب‌الله شكست خورد و گروه‌هاي كوچكي از مقاومت توانستند در برابر يكي از قوي‌ترين ارتش‌ها، نه فقط در سطح خاورميانه، بلكه در سطح جهاني، به يك پيروزي بزرگ دست يابند. اين همان توازن راهبردي يا آغاز توازن راهبردي است، يعني به امكاناتي كه در اختيار داريم و نه فقط به مقدار يا نوع سلاح ايمان داشتن.

رئيس جمهوري سوريه درباره مذاكرات غير مستقيم سوريه با رژيم صهيونيستي گفت: آنچه اكنون در جريان است، مذاكره نيست. احساس ما در سوريه در سطوح رسمي و مردمي اين است كه ما به اسرائيل اعتمادي نداريم و تجربه نشان داده كه رژيم اسرائيل به دنبال صلح كردن نيست.

اسد تصريح كرد: آنچه در رسانه‌ ها گفته مي‌شود مبني بر اينكه مذاكرات با رژيم صهيونيستي، بر مبناي جدا كردن سوريه از ايران شروع شده، كاملاً نادرست است.

رئيس جمهوري سوريه در پايان اين گفتگو اعلام كرد: سوريه پيوسته در همه خواسته ‌هاي بحق ايران در كنار ايران خواهد بود و مطمئن هستيم اين ديدگاه را برادران ايراني ما هم در قبال ملت و دولت سوريه دارند.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن