تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821019658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استان اردبيل براي برگزاري برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس آماده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استان اردبيل براي برگزاري برنامه‌هاي هفته دفاع مقدس آماده مي‌شود
داخلي. اجتماعي. مناسبت‌ها. دفاع مقدس. جاودانه.

فضاي شهرها، بخش‌ها و روستاهاي استان اردبيل براي برگزاري برنامه‌هاي گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس آماده مي‌شود.

مديركل حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان در تشريح برنامه‌هاي اين هفته گفت: از چند روز قبل مقدمات و فضاسازي اجراي برنامه‌هاي ويژه هفته دفاع مقدس در استان آغاز شده است.

سرهنگ زكي‌الله خوشبخت، روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگارايرنا افزود:
ديدار پيشكسوتان، مسوولان و دست‌اندركاران دفاع مقدس استان با نماينده ولي فقيه و امام جمعه اردبيل در سي‌ام شهريور ماه جاري مقدمه‌اي براي اين برنامه‌هاست.

او گفت: در سي و يكم شهريور ماه كه سالروز آغاز تجاوز همه جانبه رژيم بعث عراق به ايران اسلامي است، فضاي شهر اردبيل سرشار از حالات روحاني آن دوران يعني جهاد، شهادت و دفاع مقدس خواهد بود.

وي اظهارداشت: در اين روز نيروهاي نظامي استان اردبيل آمادگي كامل خود را براي دفاع از مرزهاي ميهن اسلامي با تمام توان و با انجام رژه در خيابان‌هاي مركزي شهر به تماشا خواهند گذاشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا، او گشايش نمايشگاه افلاكيان خاكي توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامي استان در خيابان عطايي جنب رودخانه بالخلو و نمايشگاه اختصاصي شهيدان روحانيت در موزه مفاخر ديني اردبيل را از جمله برنامه‌هاي مهم به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان ذكر كرد.

سرهنگ خوشبخت گفت: همچنين به لحاظ تقارن روز اول مهر با سال روز شهادت اميرالمومنين علي (ع) مجالس ويژه عزاداري با حضور عموم مردم و نيروهاي مسلح در مساجد و تكاياي استان در كنار مراسم مربوط به گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس برپا خواهد شد.

وي افزود: حضور پيشكسوتان دفاع مقدس در مدارس و بيان خاطراتي از جنگ تحميلي براي دانش‌آموزان و برگزاري شب خاطره و ديدار با جانبازان ، غبار روبي مزار شهيدان و قرائت فاتحه براي آنان، برپايي صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح در پادگان تيپ ‪ ، ۴۰‬همايش تجليل از حماسه آفرينان دفاع مقدس ، شركت نيروهاي مسلح در راهپيمايي روز قدس و نماز جمعه ، ديدار با خانواده‌هاي شهيدان و برگزاري مسابقه‌هاي مختلف ورزشي و فرهنگي از ديگر برنامه‌هاي مهم گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس در استان اردبيل مي‌باشند.ك/‪۳‬
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن