تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816159284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
متلاشي شدن باند متجاوزان كودكان

باندي كه در قالب يك باشگاه فوتبال، كودكان را در پايتخت اغفال مي كرد، توسط پليس متلاشي شد.
سرهنگ احمدي - رييس مركز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ - در گفت و گو با ايسنا، درباره جزييات اين خبر، گفت: با اعلام گزارشي به پليس امنيت درباره اين كه عده اي با تشكيل يك باشگاه فوتبال غيرمجاز، قصد انتقال تعدادي از كودكان از طريق راه آهن به اصفهان را دارند، ماموران پليس براي شناسايي و دستگيري اين افراد به محل اعزام شدند.
وي با اشاره به اين كه ماموران پس از حضور در پايانه، از انتقال كودكان به مقصد مورد نظر جلوگيري كردند، افزود: پليس در بازرسي از وسايل يكي از متهمان اصلي اين پرونده، تعداد زيادي تصاوير مستهجن مربوط به كودكان خردسال را كشف كرد. سرهنگ احمدي اظهار كرد: متهم دستگير شده در بازجويي هاي خود، از وجود يك باند براي اغفال كودكان در قالب يك باشگاه فوتبال پرده برداشت و اعتراف كرد كه سركرده اين باند، با اعضاي تيم فوتبال كه كودكان هفت تا 15 ساله بوده اند، رابطه جنسي داشته است. رييس مركز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ، با اشاره به اين كه در ادامه تحقيقات ماموران، سركرده اين باند روز دوشنبه در منطقه سعادت آباد تهران، شناسايي و دستگير شد، افزود: متهم اصلي اين پرونده پس از دستگيري به اعمال مجرمانه خود اعتراف كرده است، همچنين در حال حاضر تلاش پليس براي دستگيري ساير اعضاي اين باند ادامه دارد.
رييس مركز اطلاع رساني پليس تهران بزرگ، از خانواده ها خواست با مراقبت بيشتر از فرزندانشان، اگر قصد ثبت نام آن ها را در باشگاه هاي ورزشي و گيم نت ها دارند، با احراز هويت، از قانوني بودن اين اماكن اطمينان حاصل كنند. وي در ادامه به تبهكاراني كه با اعمال مجرمانه خود قصد بي آبرو كردن افراد را دارند، نيز هشدار داد: پليس با اين مجرمان برخوردي سخت خواهد داشت.

شكار 2 گرگ آدم ربا

گرگ هايي كه يك دختر بچه را در بيابان هاي استان همدان ربودند و خوردند با تلاش يك شكارچي حرفه اي كشته شدند.
به گزارش ايسكانيوز: «زهرا» سه ساله، هفته گذشته داخل حياط خانه شان در محله «راه گنبدان» شهرستان «لالجين» همدان، كنار مادرش نشسته بود كه ناگهان دو قلاده گرگ وارد آنجا شدند. حيوان هاي گرسنه، كودك بيچاره را مقابل چشمان وحشتزده مادرش به دندان گرفتند و ربودند. ساعتي بعد جمعيت هلال احمر همدان با تماس تلفني ستاد رخدادهاي غيرمترقبه اين استان، دست به كار شد و از سگ هاي تجسس، كمك گرفت. جست و جوها، كمك رسانان را به كشتزار ذرت اطراف «لالجين» كشاند و ابتدا گردنبند و سپس قسمتي از موي سر دختربچه كشف شد. بقاياي پيكر زهرا كوچولو نيز پس از هفت ساعت تلاش بدست و با دستور قضايي، تحويل پزشكي قانوني شد. گزارش ايسكانيوز مي افزايد، در همين حال يك شكارچي حرفه اي به نام «علي عنايت نوري» 40 ساله كه در روستاي «عليصدر» زندگي مي كند به ياري مردم «لالجين» شتافت و پنج شبانه روز در منطقه مورد نظر كمين زد. وي كه 20 سال، پيشينه شكار دارد سرانجام دو گرگ آدمخوار را با شليك گلوله كشت و آرامش نسبي را به ساكنان «راه گنبدان» برگرداند.
«علي» مي گويد: هنوز يك يا چند گرگ صحرايي ديگر در منطقه وجود دارند و براي جلوگيري از حوادث احتمالي ديگر بايد به فكر راهكار اساسي بود.

دستگيري 2 جوان در جريان پرونده قتل مزاحم تلفني

دو جوان به اتهام فراري دادن متهم اصلي پرونده قتل يك مرد 35 ساله مزاحم تلفني دستگير شدند.
به گزارش فارس، ساعت 19 شامگاه 19 شهريور ماه سال جاري ماموران كلانتري 127 نارمك از وقوع يك فقره فوت مشكوك يك مرد جوان در بيمارستان با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند مرد جوان 35 ساله اي به نام محسن بر اثر اصابت ضربات چاقو به بيمارستان منتقل شده و سپس فوت كرده است. شاملو بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران در خصوص اين پرونده گفت: با بررسي بيشتر مشخص شد مقتول و قاتل با يكديگر در ساعت 13 ظهر درگير شده و در آن زمان مقتول مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است و سپس در بيمارستان فوت كرده است.
وي ادامه داد: با بررسي بيشتر مشخص شد قاتل جوان 28 ساله اي به نام جعفر است كه با همدستي خواهر خود اقدام به قتل محسن كرده و سپس از صحنه متواري شده است. وي افزود: خواهر قاتل كه به عنوان معاونت در قتل متهم بود دستگير شد و به ارتكاب قتل توسط برادرش اعتراف كرد و مدعي شد مقتول مزاحم تلفني وي بوده است. زن جوان دستگير شده مدعي شد مقتول از مدتها پيش براي وي مزاحمت ايجاد كرده بود تا اينكه سرانجام در يك قرار صوري، برادرم وي را به قتل رساند و از صحنه متواري شد. بازپرس شعبه اول دادسراي امور جنايي تهران گفت: روز گذشته با تحقيقات تكميلي دوجوان متهم به فراري دادن جعفر دستگير شدند كه يكي از آنها داماد اين خانواده و ديگري همسايه آنها بوده است.
وي افزود: اين دو نفر از روز حادثه تا دو روز قبل مقدمات فرار جعفر را آماده كرده و باعث شدند تا اين فرد متواري شود. وي ادامه داد: تحقيقات در خصوص زواياي پنهان اين پرونده و همچنين دستگيري جعفر آغاز شده است.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن