تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815488546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهاي كوتاه از مناطق خبري چهارم و هشتم ايرنا


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهاي كوتاه از مناطق خبري چهارم و هشتم ايرنا
***

* سميرم، فرمانده سپاه ناحيه سميرم گفت: معرفي دفاع مقدس به عنوان تجربه گرانقدر ايران اسلامي، عامل بيداري و عزت مسلمانان در سراسر جهان است.

به‌گزارش ايرنا،سرهنگ پاسدار "حسن عرب" روز سه‌شنبه در جلسه‌شوراي هماهنگي هفته‌دفاع مقدس، از جمله اهداف گراميداشت هفته دفاع مقدس و ايثارگري حماسه سازان را ارتباط بين نسلها و بيان ارزشهاي آن دوران عنوان كرد.

وي اظهار داشت: در اين راستا برنامه ديدار با ايثارگران و رزمندگان برگزاري شب خاطره و يادواره شهداي سميرم و ونك در دستور اجرايي برنامه‌هاي سپاه اين ناحيه مي‌باشد.

***

* بندرعباس، يك مددجو به نام" ساجي.ر" اهل و تبعه كشور هندوستان به دين مبين اسلام و مذهب تشيع مشرف شد.به گزارش ايرنا،اين تعبه هندي مدتي بود كه به اتهام قاچاق سوخت در بازداشتگاه قشم به سر مي‌برد و تحت تاثير كلاسهاي فرهنگي اين اداره به دين اسلام روي آورد. وي هدف وانگيزه خود از مشرف شدن به‌دين‌اسلام را علاقه‌مندي به اين دين وتحت تاثير قرارگرفتن فرهنگ ديني و احكام آن عنوان كرد.

ساجي.ر در حضور حجت‌الاسلام غلامي روحاني اعزامي از قم به شهادتين اقراركرد واحكام شرعي توسط روحانيون به وي آموزش داده شد.

اين تبعه هندي بعد از مشرف شدن به دين اسلام به محمد علي تغيير نام داد.

***

* ياسوج ، شهردار ياسوج مركز كهگيلويه و بويراحمد گفت:اين دستگاه براي توسعه روزافزون ورزش وبه ويژه فوتبال و واليبال در ياسوج و استان سرمايه گذاري ويژه‌اي كرده است."محمد بهرامي" در گفت و گو با ايرنا افزود: اين شهرداري از يك تيم فوتبال اين استان در ليگ دسته دوم و يك تيم واليبال استان در ليگ دسته يك باشگاه‌هاي كشور حمايت مالي مي‌كند.

وي، اعتبار هزينه شده از سوي شهرداري ياسوج براي تيم فوتبال دسته دوم كهگيلويه و بويراحمد را درطول يك فصل دو ميليارد ريال و براي تيم واليبال دسته يك استان در طول يك فصل را نيز يك ميليارد ريال اعلام كرد.

***

* قشم، جلسه پيشگيري از بيماري وبا و ارايه راهكار درخصوص اين بيماري با حضور نمايندگان ادارات و نهادهاي مستقر در شهرستان قشم، تشكيل شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ايرنا، مدير شبكه بهداشت و درمان شهرستان قشم در اين جلسه، گفت: تاكنون در شهرستان قشم موردي از بيماري وبا گزارش نشده است.

دكتر مهدي فكوري، افزود: بهورزان شبكه بهداشت و درمان شهرستان‌قشم‌در سراسر اين شهرستان در راستاي ارتقاء سطح سلامت و آگاهي مردم جهت پيشگيري از بيماري وبا، تمام سعي و تلاش خود را بكار گرفته‌اند.

وي، ميزان كلر موجود را طبق استانداردهاي جهاني بين ‪ ۲‬تا ‪ ۸‬دهم دانست و گفت: بايد در سرتاسر قشم آب آشاميدني از سطح استاندارد برخوردار باشد.

***

* قشم،جشن شكوفه‌ها همزمان با بازگشايي مدارس و ورود كلاس اولي‌هاي سراسر كشور، در مدارس قشم و جزيره هرمز نيز برگزار شد.

به‌گزارش روز سه‌شنبه ايرنا، جشن شكوفه‌ها و آغاز سال تحصيلي كلاس اولي‌ها در شهر قشم با حضور دانش‌آموزان مدرسه پسرانه شهيد محمد جهان‌آرا و دبستان دخترانه شكوفه‌هاي انقلاب و با حضور مدير آموزش وپرورش شهرستان قشم، برگزار شد.

در اين مراسم دانش‌آموزان دختر و پسر با خواندن سرود ملي جمهوري اسلامي، ورود خود به صحنه علم و معرفت را اعلام كردند.

***
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن