تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820921025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي مركزي روحانيت مبارز كشور: انبيا، شهدا و علما شافعان روز قيامت هستند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: عضو شوراي مركزي روحانيت مبارز كشور: انبيا، شهدا و علما شافعان روز قيامت هستند
تهران – حيات

گفت: انبيا، شهدا و علما شافعان روز بهشت هستند.
به گزارش حيات به نقل از روابط عمومي سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همدان، جعفر شجوني با بيان اين مطلب در آيين گراميداشت دومين شهيد محراب آيت الله مدني در سالن اجتماعات تالار فجر همدان افزود: سرنخ تمامي علوم نشات گرفته از انبياست و بعد از اين بزرگواران شهدا و علما اين ويژگي بارز را دارا هستند.
وي تاكيد كرد: درروز قيامت سه گروه از انسان ها به خاطر عزت و كرامت و بزرگي مي توانند انسان ها را در مقابل مشيت الهي شفاعت كنند كه اين عزيزان، انبيا و علما و شهدا هستند و رهروان واقعي دين به شمار مي آيند.
وي كه از ياران مبارز امام خميني(ره) و شهيد نواب صفوي و شهيد آيت الله مدني است با اشاره به گوشه هايي از مصائب علماي دين در دوران طاغوت و شاهنشاه مخلوع اظهار داشت: امروز اغلب پولدارها، ملي گراها و بي غيرت ها مي گويند شهدا بي دليل به جبهه رفته اند درحاليكه با خون اين بزرگواران عزت و افتخار و سربلندي در دنيا براي كشور به ارمغان آورده شد.
شجوني يادآور شد: خدعه پردازان در جهان امروز سعي دارند تا مقام و جايگاه شامخ علما را با دست آويز قراردادن هنر به تمسخر بگيرند درحاليكه چنين جايگاه باارزشي به دليل سرچشمه گرفتن از دين و آيات الهي هيچگاه ثبات و دوام خود را از دست نمي دهد و در پناه ايزد باريتعالي سرافرازند.
وي با بيان مقام و منزلت شهداي محراب خاطرنشان كرد: منافقان كوردل تصور مي كردند با ترور شخصيت هاي بزرگواري چون شهيد صدوقي، شهيد دستغيب، شهيد اشرفي اصفهاني و شهيد مدني مي توانند نظام را متزلزل كنند و سبب خشنودي صدام حسين و حاميانش را فراهم سازند در حاليكه شهدا براي رسيدن به مقصود خود و سرافرازي نظام اسلامي با خدا معامله كرده بودند.
مراسم گراميداشت دومين شهيد محراب حضرت آيت الله سيداسدالله مدني (اسدالله ده خارقاني) با عنوان طلايه دار محراب روز گذشته به همت رهپويان خورشيد ولايت در همدان برگزار شد.
پايان پيام
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 194]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن