تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را با غیر زبانتان بخوانید تا از شما پارسایی و کوشش و نماز و خوبی را ببینند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820585075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه هاي هفته دفاع مقدس خراسان رضوي تشريح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برنامه هاي هفته دفاع مقدس خراسان رضوي تشريح شد
مشهد - خبرگزاري مهر: معاون هماهنگ كننده سپاه امام رضا(ع)، برنامه هاي هفته دفاع مقدس خراسان رضوي را تشريح كرد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، سردار يعقوبعلي نظري، ظهر امروز در نشستي خبري از برگزاري ويژه برنامه هاي هفته دفاع مقدس در اين استان خراسان خبر داد و گفت: امسال هم مانند سالهاي گذشته برنامه هاي مربوط به هفته دفاع مقدس متاثر از سه ويژگي خاص در اين سال پيش بيني شده و به صورت سراسري در تمامي رده هاي مقاومت و تيپهاي تابعه اجرا مي شود.

وي با بيان اينكه امسال هفته دفاع مقدس در ماه مبارك رمضان قرار گرفته و نحوه برگزاري برنامه ها در اين ماه بسيار مهم است اظهار داشت: برنامه هاي هفته دفاع مقدس طوري تنظيم شده است كه ضمن بهره مندي از ماه رمضان، خدشه اي به برنامه ها وارد نمي شود.

سردار نظري افزود: با توجه به اينكه امسال برنامه برگزاري كنگره سرداران و 23 هزار شهيد در دستور كارقرار دارد، بايد برنامه ها متاثر از فرهنگ شهيد فرهنگ شهيد و شهادت باشد.

وي برنامه هاي هفته دفاع مقدس را در سه بخش عنوان كرد و گفت: برنامه هاي هفته دفاع مقدس در كل استان به صورت مشترك اجرا مي شود و رژه نيروهاي مسلح، شركت در راه پيمايي روز قدس و به صدا در آمدن زنگ مقاومت در مدارس از جمله اين برنامه ها است.

وي اظهار داشت: در مجموع 15 برنامه مشترك و همزمان بين سپاه و بسيج در كل استان خراسان و همچنين حدود 48 عنوان برنامه ويژه خواهران و برادران و دانش آموزان در طول هفته اجرا خواهد شد.

وي گفت: برنامه هاي هفته دفاع مقدس در بخشهاي فرهنگي، نظامي، ورزشي و عمراني در سراسر استان خراسان رضوي برگزار مي شود.

سردار نظري شركت در مراسم شبهاي قدر و عزاداري، برگزاري مسابقات كتابخواني با موضوع دفاع مقدس برگزاري دعاي كميل و ندبه، عطر افشاني مزار شهدا، ديدار با علما و ائمه جمعه توسط پاسداران در كل استان خراسان، ديدار با خانواده هاي شهدا، برگزاري نمايشهاي خياباني با موضوع دفاع مقدس و فلسطين، رژه نيروهاي مسلح، اعزام نيروهاي پزشكي به مناطق محروم، اجراي مسابقات تيراندازي و افتتاح پروژه هاي عمراني و ... را از جمله برنامه هاي اين هفته عنوان كرد.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن