تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814722548




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محقق ايراني روش خارق العاده اي براي درمان افسردگي و ...........


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: محقق ايراني روش خارق العاده اي براي درمان افسردگي و عارضه بي انگيزگي ، ابداع کرده است
يک محقق ايراني روش جديد و منحصربفردي را جهت درمان بيماري افسردگي و عارضه بي انگيزگي ابداع کرده است . در اين تکنيک منحصربفرد تمرين هاي ذهني خاصي به فرد داده مي شود که انجام مستمر آن در طول چند هفته ، منجر به ايجاد دگرگوني هاي مثبت در ذهن نيمه هوشيار بيمار مي گردد و همين امر بصورت خودکار منجر بهبود و بازيابي سلامت روحي و درمان افسردگي بيمار مي شود .

به گزارش روزنامه Usa today ، دکتر مهدي آريافر مشاور موفقيت فردي و ابداع کننده اين تکنيک، با انجام اين روش بر روي تعدادي از بيماران انستيتو مهارتهاي زندگي نيويورک که دچار بيماري افسردگي شديد شده بودند ، ثابت کرده است که اين روش در مدت 12 هفته ، منجر به درمان و بهبود 94 درصد اين بيماران شده است .


[تصویر: aryafar-image.jpg]

دکتر باربارا جيسون عضو کلينيک روان درماني کاليفرنيا در اين باره مي گويد: روش جديد درماني دکتر آريافر نتايج بسيار جالبي به همراه داشته است. ما پاسخ‌هاي مثبت زيادي از بيماراني که اين تکنيک را امتحان کرده‌اند ، دريافت کرده ايم. آنها نسبت به افرادي که در خانه مي نشينند و انواع داروهاي ضدافسردگي را مصرف مي کنند ، بهبودي بسيار مطلوبتري ، کسب کرده اند .

محققان مي‌گويند اين تکنيک در حال حاضر بهترين روش درمان افسردگي بشمار مي رود زيرا در مقايسه با داروهاي ضد افسردگي هيچ عارضه جانبي ندارد. اين يافته به تازگي در کنفرانس سلامت رواني در بوستن آمريکا نيز ارائه شده و با استقبال خوب متخصصين مواجه شده است .

اين تکنيک تاکنون بر روي 243 بيمار در ايران ، آمريکا و امارات آزمايش شده است و اکنون آريافر و گروهش اميدوارند اجراي آن را در ساير کشورهاي ديگر نيز آغاز نمايند.

همچنين نتايج انجام تمرين ذهني مهدي آريافر بر روي 35 نفر از دانش آموزان سطح پايين دبيرستان استيون اسويل ميشيگان نشان مي دهد که اين روش در مدت 14 هفته باعث پيشرفت چشمگير دانش آموزان در کسب نمرات بالا گرديده است .

[تصویر: CB037598.jpg]

مهدي آريافر در اين خصوص به نشريه ديلي ژورنال گفته است : مشکل اين دانش آموزان بي استعدادي يا پايه هاي ضعيف نبوده است ، بلکه آنها انگيزه لازم براي کسب نمرات خوب را نداشته اند ، من و همکارانم به کمک تمرين هاي ذهني باورهاي آنها را تغيير داده و انگيزه آنها را براي کسب موفقيت بازسازي نموديم و همين نکته منجر به کسب آن نتايج درخشان گرديده است .

دکتر ساره صفايي عضو تيم تحقيق دکتر آريافر در ايران مي گويد : نتايج آزمايش صورت گرفته بر روي دانش آموزان يکي از مدارس تهران نيز ، موفقيت اين تکنيک ذهني در ارتقاي نمرات دانش آموزان و ايجاد انگيزه کسب موفقيت هاي بزرگ تحصيلي در آنها را تاييد کرده است.

دکتر آماندا کلاير استاد دانشگاه جان هاپکينز که از تکنيک مهدي آريافر در افزايش انگيزه کارمندان چند شرکت بزرگ آمريکايي بهره گرفته است ، از تاثيرگذاري شگرف اين روش در جهت کسب موفقيت شغلي کارمندان و افزايش بهره وري سازماني تمجيد کرده است.

آريافر اميدوار است به کمک تمرين هاي ذهني خود بتواند ، ساير بيماري هاي ذهني و رواني ، چاقي ، وسواس ، ترس ، سکته و حملات قلبي را نيز بهبود ببخشد.

شايان ذکر است مهدي آريافر و گروهش بيش از اين نيز ، روش درماني جديدي را در زمينه " جلوگيري و نيز رفع کامل خيانت هاي زناشويي " ابداع کرده اند که با استقبال بسياري از متخصصين حوزه روابط خانوادگي و نيز خانواده هاي ايراني و خارجي مواجه گرديده است .





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 338]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن