تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816814613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصويب مفاد آيين‌نامه‌ ارايه‌ MMS


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: تصويب مفاد آيين‌نامه‌ ارايه‌ MMS
مفاد آيين‌نامه‌ ارايه‌ خدمات پيام چندرسانه‌يي (MMS) در جلسه‌ كميسيون تنظيم مقررات ارتباطات كه روز دوشنبه برگزار شد، مطرح و مورد تصويب اين كميسيون قرار گرفت.

حسين نوري - مسوول دبيرخانه‌ كميسيون تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - در گفت‌وگو با ايسنا با بيان اين مطلب اظهار كرد: اين آيين‌نامه بعد از اصلاح موارد مورد نياز مورد تصويب قرار گرفته و ظرف هفته‌ آينده به اپراتورها ابلاغ خواهد شد.

محمود خسروي - رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي - نيز در گفت‌و‌گو با ايسنا ابلاغ اين آيين‌نامه را به تصويب مراجع مربوطه منوط دانسته و گفته بود: آيين‌نامه‌ MMS پس از تصويب نهايي و اعمال نظر نهادهاي مربوطه از طريق سازمان تنظيم مقررات به اپراتورها ابلاغ مي‌شود.

گفتني است GPRS استفاده از اينترنت را از طريق تلفن همراه امكان‌پذير مي‌كند و سرويس MMS نيز ارسال مالتي‌مديا (عكس ، صوت و تصوير) را از اين طريق ممكن مي‌كند.

به گزارش ايسنا هنگامي كه پيام كوتاه تلفن همراه ارسال مي‌شود تنها توانايي ارسال يك متن ساده وجود دارد اما با سرويس مولتي مديا يا MMS مشترك قادر خواهد بود تا نه تنها متن، بلكه اطلاعات از جمله عكس و موسيقي را نيز از گوشي تلفن همراه خود ارسال كند اما استفاده از اين سرويس هنوز براي مشتركان تلفن همراه در كشور امكان‌پذير نشده است و در واقع MMS، سرويس پيام‌رسان چندرسانه‌يي است كه ساختار جديد و بهتري از سرويس پيامك به شمار مي‌رود.

اين سرويس به كاربران تلفن‌هايي كه با يكديگر هم‌سازي دارند، اجازه مي‌دهد كه پيام‌هاي چندرسانه‌يي را بين يكديگر مبادله كنند، پيام‌هايي همانند كارت پستال‌هاي گرافيكي، انيميشن‌ها يا پويانمايي‌ها، كليپ‌هاي ويديويي، نقشه‌ها و كارت‌هاي ويزيت تجاري و غيره.

به گزارش ايسنا سرويس MMS در كشور در ابتدا براي مشتركان اپراتور دوم تلفن همراه كشور راه‌اندازي شد اما بحث توقف ارايه‌ آن در كشور اوايل سال گذشته توسط شوراي عالي انقلاب فرهنگي و با انتشار ابلاغيه‌اي اعلام شد تا آيين‌نامه‌ مربوطه از سوي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي تدوين شود.

طبق ابلاغيه‌ شوراي عالي انقلاب فرهنگي با درخواست وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مقرر شد تا اين وزارتخانه به منظور جلوگيري از تبادل داده‌ها و اطلاعات مغاير با قانون، شرع و اخلاق عمومي در سيستم MMS، دستورالعمل تهيه سخت‌افزار، نرم‌افزار، تجهيزات لازم و ساير ساز و كارهاي مقتضي براي صيانت از فضاي شبكه‌هاي اطلاع‌رساني را به شركت‌هاي طرف قرارداد اعلام كند تا پس از فراهم آوردن تمهيدات فوق و تاييد وزارت ارتباطات و فن‌آوري اطلاعات، سرويس MMS ايجاد و فعال شود. آيين‌نامه مذكور طبق اعلام مسوولان بعد از بررسي و گرفتن نظرات نهادهاي مربوطه تا چند روز آينده از طريق سازمان تنظيم مقررات به اپراتورها ابلاغ خواهد شد.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن