تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه مؤمن به برادر [دينى] خود تهمت بزند، ايمان در قلب او از ميان مى‏رود، همچنان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820864349




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

34 واحد در شهركهاي صنعتي استان قزوين به بهره برداري مي رسد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 34 واحد در شهركهاي صنعتي استان قزوين به بهره برداري مي رسد


قزوين - مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت : تاپايان امسال 34 واحد در شهركهاي صنعتي استان به بهره برداري مي رسد.
"عبدالقهار ناصحي " روز دوشنبه درجمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق افزود: از اين تعداد، 13واحد در شهرك صنعتي ليا، چهار واحد در شهرك حيدريه ، دو واحد در شهرك آراسنج 12 واحد در شهرك كاسپين ،يك واحد در شهرك خرمدشت و دو واحد در شهرك صنعتي آوج به بهره برداري خواهد رسيد .
وي تصريح كرد : براي اين 34 واحد صنعتي اعتباري بالغ بر سه هزار و 905 ميليارد و 582 ميليون ريال هزينه شده است .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان خاطرنشان كرد: از مجموع قراردادهاي منعقد شده 40 درصد به بهره برداري رسيده كه با اين تعداد قراردادها پيش بيني مي شود 10 هزارنفر مشغول فعاليت شوند .
ناصحي درادامه همچنين ازساخت سه شهرك صنعتي حكيميه ،شال و رامشان و يك ناحيه صنعتي اسفروين خبر داد و اضافه كرد:از جهت تامين اعتبار براي تملك اين زمينها با مشكل خاصي روبرو نيستيم ضمن آنكه پيش بيني مي شود براي ساخت اين واحدها 100 ميليارد ريال هزينه شود.
وي با اشاره به ساخت يك ناحيه صنعتي درمعلم كلايه الموت اضافه كرد: اين ناحيه در زميني به مساحت 35هكتار مكان يابي شده است كه با راه اندازي اين واحد صنعتي از مهاجرت روستاييان به شهرها تا حد بسيار زيادي كاسته مي شود ضمن اينكه اين امر به اشتغال و جذب سرمايه گذار هم كمك شاياني خواهد كرد.
اين مسوول در خصوص شهرك صنعتي آبيك اظهار داشت : اين شهرك با توجه به نزديكي به تهران از ويژگي منحصر به فردي برخوردار است كه هم اكنون مرحله خاكريزي آن به اتمام رسيده و در مرحله زيرسازي آن مي باشيم .
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين همچنين از رتبه 16 استان در زمينه آماده سازي زمينها طبق ارزيابي هاي سازمان صنايع كوچك وشهركهاي صنعتي ايران تا پايان سال 86 خبر داد و اضافه كرد : با آماده سازي هزار و 200 هكتار زمين ، 35 درصد ازميانگين كشوري پايين تر هستيم .
ناصحي ادامه داد: در تعداد قراردادهاي منعقد شده رتبه 20كشوري را داريم كه 55 درصد از ميانگين كشوري پايين ترمي باشيم .
وي همچنين اظهار داشت :از جهت تعداد واحدهاي بهره برداري رتبه 20 و از جهت اشتغال نيز داراي رتبه 15 مي باشيم كه به ترتيب 50و 37درصد از ميانگين كشوري پايين تر مي باشيم .
اين مسوول با اشاره به جذب اعتبارات گفت :تا پايان سال 86 با 13ميليارد ريال رتبه 24 كشوري را در تملك دارايي ها كسب كرديم كه امسال 85 درصد به اين اعتبارات افزوده شده است .
ناصحي همچنين از طرح مطالعات مديريت پسماند در شهركهاي صنعتي خبر داد و گفت : اين طرح با 60 درصد پيشرفت فيزيكي تا دي ماه امسال به بهره برداري مي رسد.
وي در ادامه با اشاره به پروژه هاي ملي شركت شهركهاي صنعتي استان گفت : احداث سه تصفيه خانه در شهرك صنعتي كاسپين ،ليا وحيدريه با اعتباري بالغ بر 60ميليارد ريال ازمنابع ملي با 30درصد پيشرفت فيزيكي در حال احداث مي -باشد.ك /2
7388/ 3404/ 1645
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن