تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816898409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قصاص براي جاني باغ انگور


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: قصاص براي جاني باغ انگور
شكري- پسر جواني كه دختر نوجواني را پس از تجاوز به قتل رسانده بود، با تصميم هيئت قضايي شعبه ٧٤ دادگاه كيفري تهران به قصاص محكوم شد.سال گذشته پسر ١٩ ساله در باغ انگوري شهرستان شهريار، دختر ١٦ ساله اي را مورد آزار و اذيت قرار داد؛ زماني كه دختر نوجوان اصرار كرد كه بايد به خاطر هتك حرمتش، او را به عقد خود درآورد، پسر جوان به دليل اين كه دختر ١٦ ساله ديگري را به عقد خود درآورده بود، براي فرار از دست خديجه، او را با ضربات چاقو به قتل رساند و متواري شد. متهم دو روز پس از وقوع قتل، به پاسگاه شهريار مراجعه و خود را تسليم پليس كرد.به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته قاضي كوه كمره اي رئيس شعبه ٧٤ دادگاه كيفري تهران همراه هيئت قضايي اين پرونده قضات تردست مرندي، باقري و محمدي به محاكمه متهم پرداخت. در ابتداي جلسه دادگاه قاضي خاكي، نماينده دادستان، با قرائت كيفرخواست صادره از سوي دادسراي جنايي شهريار گفت: در اين پرونده اميد ١٩ ساله متهم به قتل عمدي خديجه با ضربات متعدد چاقوست.

با اين توضيح كه در روز ٢٧ شهريور ماه سال گذشته، جسد دختر جواني كه با ضربات چاقو به قتل رسيده بود، در باغ انگوري روستاي فرازت شهرستان شهريار كشف شد. در حالي كه تحقيقات براي دستگيري متهم به قتل آغاز شده بود، متهم دو روز بعد از ارتكاب قتل، خود را تسليم كرد و ارتكاب قتل را پذيرفت.متهم به قتل انگيزه ارتكاب قتل را درخواست دختر نوجوان براي ازدواج عنوان كرد.نماينده دادستان اضافه كرد: با توجه به اقارير صريح متهم، مدارك موجود در پرونده و درخواست اولياي دم مقتول ، تقاضاي صدور حكم مقتضي را دارم.سپس پدر مقتول با حضور در جايگاه با طرح شكايت گفت: دليل اصلي قتل دخترم را نمي دانم و فقط قصاص مي خواهم. هرچه هم پول فاضل ديه اش باشد، مي پردازم تا او را قصاص كنيد. درادامه متهم به قتل ١٩ ساله به جايگاه آمد. قاضي اتهام قتل عمد و آزار و اذيت مقتول را تفهيم كرد. متهم گفت: قتل را قبول دارم ولي تجاوز و يا جرم ديگري مرتكب نشدم. من را هم كسي دستگير نكرد، بلكه من خود را تسليم كردم.

قاضي: قتل چگونه رخ داد؟

متهم: يك ماهي بود كه من و خديجه با هم دوست شده بوديم؛ چهار روز بعد از آشنايي ما من به او گفتم كه دختري را عقد كرده ام و قرار است عروسي كنيم. او هم پذيرفت و گفت كه نمي خواهد وارد زندگي من شود. من با زنم حرفم شد و او به خانه پدرش رفت. بعد از اين قضيه ارتباط من با خديجه بيشتر شد؛ دو روز قبل از حادثه خانواده من با خانواده زنم صحبت كردند و زنم به خانه برگشت تا به جاي برگزاري مراسم عروسي به مشهد برويم و زندگي مشتركمان را شروع كنيم. صبح روز جمعه بود كه خديجه تماس گرفت و گفت كه مي خواهد مرا ببيند. ما هم به باغ انگوري رفتيم. درآنجا چند ساعتي بوديم، خديجه اصرار داشت كه بايد او را عقد كنم. با هم درگير شديم من با چاقويي كه داشتم به او ضرباتي زدم كه باعث قتل او شد.

قاضي: چاقو را از كجا تهيه كردي؟

متهم: چاقو هميشه در جيبم بود.

قاضي: چرا او را كشتي؟

متهم: قصد قبلي نداشتم.

قاضي:در بازپرسي شهريار گفتي كه او با چاقو تو را تهديد كرد كه اگر با او ازدواج نكني، تو را مي كشد و تو چاقو را گرفتي و او را كشتي؟

متهم:در مراحل بازجويي متوجه نبودم كه چه مي گويم.

قاضي: با چه انگيزه اي او را كشتي؟

متهم:من تازه زنم را عقد كرده بودم، خديجه را هم دوست داشتم.

قاضي: بعد از قتل چه كار كردي؟

متهم:از ترس فرار كردم و سه روز بعد خود را تسليم كردم.گزارش خبرنگار ما حاكي است كه در اين بخش از محاكمه وكيل مدافع متهم به دفاع از موكلش پرداخت. سپس متهم به قتل در آخرين دفاع خود گفت: قتل را گردن مي گيرم اما جرم ديگري مرتكب نشدم بر اساس اين گزارش پس از اعلام ختم رسيدگي، هيئت قضايي پرونده به مشورت پرداختند و با اكثريت آرا حكم به قصاص متهم به قتل دادند.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن