تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816526003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// همان سيلي را مي خورديم بهتر از اين مشت بود// آمريكا سازمان ملل را گروگان بگيرد!// عقبگرد در تبادل يكطرفه نفوذي// اميد اروپا به انرژي ايران// به سراغ خاتمي نمي رفتيم اما مجبوريم!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// همان سيلي را مي خورديم بهتر از اين مشت بود// آمريكا سازمان ملل را گروگان بگيرد!// عقبگرد در تبادل يكطرفه نفوذي// اميد اروپا به انرژي ايران// به سراغ خاتمي نمي رفتيم اما مجبوريم!
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (26 شهريور)، اخبار ويژه زير را درج كرده است.

همان سيلي را مي خورديم بهتر از اين مشت بود(خبر ويژه)

مقاومت جانانه ملت فلسطين، احزاب تندروي صهيونيستي را به جان هم انداخته است.

هدرشارپ خبرنگار بي بي سي نيوز از بيت المقدس گزارش مي دهد «خيلي ها كه در اعتراض به سياست هاي حزب ليكود و نتانياهو در قبال نوارغزه از اين حزب جدا شده و با آريل شارون حزب كاديما را تشكيل دادند، اكنون پشيمان شده اند و مي گويند ما از نتانياهو (ليكود) سيلي خورديم اما از كاديما مشتي به صورت دريافت كرديم! آنها سه سال پس از جدايي از ليكود كه به بيگ بنگ (انفجار بزرگ) تعبير شد، اكنون به شدت سرخورده شده اند».

گفتني است شارون به عنوان بولدوزر اسرائيلي ها شناخته مي شد و قرار بود كار فلسطينيان را در غزه يكسره كند اما پس از زمينگير شدن در اين امر، دستور عقب نشيني را صادر كرد كه باعث خشم صهيونيست هاي خيال زده و افراطي شد.

بي بي سي در اين باره مي نويسد: «از عقب نشيني بيشتر، كمتر سخني گفته مي شود. غزه اي كه آن سال تخليه شد هم اكنون تحت كنترل حماس است و از اين منطقه براي پرتاب صدها راكت به سمت شهرهاي اسرائيلي استفاده شده است. آقاي شارون به دنبال سكته در كما به سر مي برد. ايهود اولمرت، جانشين او به دليل عملكردش در جريان جنگ با حزب الله به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و قرار است به دليل انجام تحقيقات در مورد فساد از سمت خود كناره گيري كند».

خيلي ساده با يك پلاتفورم حل مي شود...(خبر ويژه)

سردبير نشريات زنجيره اي توقيف شده جامعه و توس و نشاط مي گويد: اصلاح طلبان از شوك ضربه هاي سال اخير به هوش نيامده اند و هنوز بحران زده هستند.

محمود شمس الواعظين در گفت وگو با روز آن لاين در اظهاراتي پريشان و متناقض مي گويد: پراكندگي در ميان اصلاح طلبان بسيار بيشتر از اصولگرايان است. مهاجرت به خارج در ميان آنها بسيار ديده مي شود، نااميدي شان نسبت به حوزه سياسي افزايش پيدا كرده و خود داراي بحران رواني- سياسي هستند. هرچه به انتخابات نزديك تر شويم شاهد افزايش شكاف ها خواهيم بود.

وي با بيان اينكه «من عقلانيت بلوغ يافته اي در ميان اصلاح طلبان نمي بينم» گفت: نبايد از مظلوميت رسانه اي دم زد. ديگر بس است. پيام مظلوم نمايي به مردم اين است كه توان زايش الگوهاي جديد و پشت سرگذاشتن موانع را ندارند. نبايد آقايان به اين مسئله چشم بدوزند كه از طريق مظلوم نمايي بر حريف غلبه كنند... آنها همچنين نبايد تصور كنند بايد ناجي كشور باشند. مردم وقتي ديدند احمدي نژاد ملموس حرف مي زند به او روي آوردند و گرايش پيدا كردند. اصلاح طلبان بايد پلاتفورم هاي خود را حداقلي، ساده و مبتني بر الگوهاي توسعه تنظيم كنند.

وي در عين حال مدعي شد اجماع اصلاح طلبان به سادگي اتفاق مي افتد اما توضيح نداد اين همه مسئله را چگونه مي توان با يك پلاتفورم ساده حل كرد، مسئله غامضي كه خيلي از بزرگان اصلاح طلب سالهاست در آن مانده اند.

آمريكا سازمان ملل را گروگان بگيرد!(خبر ويژه)

روزنامه آمريكايي واشنگتن تايمز از قول يك سناتور جمهوري خواه خواستار به گرو گرفتن سازمان ملل و جلوگيري رايس از حضور رئيس جمهور اسلامي ايران در نشست مجمع عمومي ساليانه سازمان ملل شد.

جان براسو عضو كميسيون روابط خارجي سنا، دكتر احمدي نژاد را به تروريسم و توسعه تسليحات هسته اي متهم كرد و سازمان ملل را به علت ناكارآمد بودن تحريم ها عليه ايران مورد انتقاد و سرزنش قرار داد. وي در عين حال هراس اصلي خود را بروز داده و مي نويسد: احمدي نژاد اين را مي داند كه براي سخن راندن در سازمان ملل نيازي به تعديل ديدگاه هايش ندارد. او به سخنراني براي كم اهميت نشان دادن نگراني ها درباره برنامه هسته اي ايران ادامه خواهد داد. مي داند كه با وجود سخن گفتن عليه آمريكا همچنان دعوت نامه سازمان ملل را دريافت مي كند و بدين ترتيب اجازه خواهد داشت پيامش را در صحنه جهاني منتشر كند. جاي تاسف و ناخشنودي است كه سازمان ملل اجازه حضور ايران را در مجمع عمومي مي دهد و مشروعيت مي بخشد. اما دولت آمريكا نبايد به رئيس جمهور ايران رواديد بدهد. من از كاندوليزا رايس مي خواهم محكم بايستد و مانع از مشروعيت بين الملل احمدي نژاد شود. نبايد صداي مخالفت احمدي نژاد از خاك ما به گوش جهانيان برسد.

پفك اما بي نمك(خبر ويژه)

«صداي آمريكا» پس از 53 سال، پخش برنامه هاي راديوئي خود را براي هند تعطيل مي كند تا از امكانات آن براي تبليغ در كشورهاي مسلمان غير عرب مانند ايران و اندونزي استفاده كند.

به گزارش البرز روزنامه واشنگتن پست گزارش داد: سياست گذاران «صداي آمريكا» تصميم گرفته اند در ماه جاري برنامه روزانه هفت ساعته راديويي به زبان هندي و سه زبان ديگر را در اروپاي شرقي تعطيل كنند.

يكي از مقامات «صداي آمريكا» مي گويد: در هفت سال گذشته صداي آمريكا بر اجراي برنامه هايي براي جهان اسلامي غيرعرب مانند ايران، اندونزي، نيجريه و افغانستان متمركز شده است.

گسترش حجم برنامه هاي صداي آمريكا در حالي است كه عناصر ضدانقلاب بسياري در همين اواخر بر ناكارآمدي اين رسانه حجيم شده! و بي اعتمادي گسترده مردم ايران نسبت به آن تاكيد كرده اند.

عقبگرد در تبادل يكطرفه نفوذي(خبر ويژه)

نشريه آمريكايي بوستون گلوب از قول گلي عامري معاون وزير خارجه آمريكا در امور فرهنگي و آموزش فاش كرد دو ايراني مدعي مبارزه با ايدز كه اخيرا دستگير شده اند، بخشي از پروژه ارتباط گيري اين وزارت با محافل داخلي ايران بوده اند.

اين روزنامه با اشاره به گزارش وزارت خارجه آمريكا، نوشت: دستگيري كاميار و آرش علايي، نوعي عقبگرد براي برنامه هاي وزارت خارجه آمريكا در جهت ارتباط با مردم(!؟) ايران است.

بوستون گلوب مي افزايد: در سال 2006 كاميار علايي در كنفرانس سازمان «تبادل و تحقيق» شركت كرد. مايك مك فال از شركت كنندگان و اعضاي «هيئت تبادل» برنامه اي را در دانشگاه استنفورد اداره مي كند كه مربوط به توسعه دموكراسي در ايران است. در ماه ژوئن]خرداد[ يكي از اعضاي اين گروه در ايران بازداشت شد... وزارت خارجه آمريكا در سال 2006 برنامه تبادل با مردم ايران را به راه انداخت و تامين بودجه كرد. وكلا، هنرمندان، ورزشكاران، پزشكان محور اين برنامه تبادل بودند و درباره ويزاي آنها سخت گيري كمتري صورت گرفت. جشنواره فيلم مشترك نيز در دستور كار قرار گرفته است. گفته مي شود رئيس جمهور ايران هم به نوعي ديگر از طرح تبادل مردمي ]؟![ حمايت كرده است.

ادعاي مبادلات فرهنگي و هنري و رسانه اي در حالي از سوي دولتمردان آمريكا مطرح مي شود كه معمولا دستگاه هاي مربوط در اين كشور در قبال حضور هيئت هاي فرهنگي ايران به انحاء مختلف كارشكني مي كنند.

به سراغ خاتمي نمي رفتيم اما مجبوريم!(خبر ويژه)

عضور مشترك حزب مشاركت و سازمان مجاهدين (انقلاب) با تحقير خاتمي گفت: اگر انتخابات آزاد بود به سراغ خاتمي نمي رفتيم!

تاج زاده با ادعاي اينكه خاتمي تنها نامزدي است كه مي تواند از هفت خوان بگذرد، گفت: در انتخابات هاي اخير بسياري از چهره هاي اصلاح طلب مشهور و محبوب رد صلاحيت شدند.

وي كه با ايلنا گفت وگو مي كرد، همچنين خاتمي را جمع بين نوري ين (عبداله نوري و ناطق نوري!) خواند و در تحليلي كاملا بي مبنا مدعي شد خاتمي در صورت نامزد شدن راي حاميان اين دو را به سوي خود جلب مي كند.

تاج زاده در عين حال تصريح كرد: اگر انتخابات آزاد بود سراغ خاتمي نمي رفتيم و ايشان مي توانست نقش پدر معنوي را براي اصلاحات داشته باشد. اما در واقع نمي توانيم با فرد ديگري غير از او هفت خوان انتخابات را پشت سر بگذاريم. در عين حال اگر او حاضر به نامزدي نشود پيشنهاد داديم گروه هاي اصلاح طلب در مورد محبوب ترين نامزد اجماع كنند و در صورت رد صلاحيت او در انتخابات شركت نكنند.

وي گفت: اگر خاتمي نيامد بايد بحث كنيم كه در انتخابات شركت كنيم يا خير. غير از او اجماع بر فرد ديگر سخت است مگر اينكه نيروها بپذيرند از محبوب ترين نامزد حمايت كنند، كه تصور مي شود برخي نپذيرند ... اگر خاتمي را به حال خود رها كنيم، مي گويد شركت نمي كنم.

تاج زاده برخلاف عملكرد 8 ساله اصلاح طلبي كه قبل از هر چيز سهم خواهي را به رخ مي كشيد، مدعي شد اصلاحات گوشت قرباني نيست كه بخواهيم سهم بندي كنيم. مردم از اين نوع نگاه رضايت ندارند و سياست را اخلاقي مي خواهند.

اميد اروپا به انرژي ايران(خبر ويژه)

دويچه وله آلمان تاكيد كرد: وقت آن فرا رسيده اتحاديه اروپا براي رهايي از وابستگي به گاز روسيه و فشارهاي اين كشور، به اهميت گاز ايران و نيز راه ارتباطي اين كشور براي دريافت گاز توليدي تركمنستان و قزاقستان پي برد.

رسانه رسمي دولت آلمان از قول ولاديمير سوكور كارشناس موسسه تحقيقاتي بنياد جيمز تاون در واشنگتن مي نوسيد: اروپا براي رهايي از وابستگي به گاز روسيه كه به وضع هشدار آميزي رسيده بايد به منابع گازي جديد دست يابد. در اين ميان عدم صدور گاز ايران به اروپا موجب بالا رفتن بهاي آن در بازار جهاني شده است. واقعه قفقاز (گرجستان) وابستگي اروپا به روسيه را آشكارتر كرد و باعث شد اتحاديه اروپا به فكر منابع گاز غيرروسي بيفتد. اروپا نه تنها مجبور است فعلا گاز خود را از روسيه بخرد بلكه نفت و گاز قزاقستان و تركمنستان را نيز از طريق روسيه وارد كند.

دويچه وله با اشاره به تحريم هاي موجود كه كار خريد گاز ايران را براي اروپايي ها دشوار كرده مي نويسد: «عدم صدور گاز ايران تا به حال براي كشورهاي پيشرفته صنعتي اروپا و هم براي ايران ضررهاي اقتصادي زيادي به بار آورده است.

شركت هاي بزرگ نفت و گاز اروپايي مثل شل و توتال اعلام كرده اند كه در آينده قصد دارند در استخراج و صدور گاز ايران مشاركت كنند ولي آمريكا با آن مخالفت مي كند. اين بدان معناست كه بهاي گاز بطور غيرطبيعي بالا رود. سياست آمريكا در قبال ايران يك اشتباه استراتژيك است. تا به حال در آمريكا بحث هاي زيادي درباره برنامه هسته اي ايران، دخالت اين كشور در امور عراق، افغانستان و لبنان انجام گرفته ولي مشخصا در مورد نفت و گاز اين كشور صحبتي نشده است.»

گفتني است تامين انرژي از طريق ايران به بحثي فراگير در محافل مختلف اروپايي تبديل شده و بسياري از كارشناسان اين اتحاديه زبان به انتقاد از سياست هاي آمريكا در اين زمينه گشوده اند.

جاسوس ضدايراني از پارلمان عراق اخراج شد(خبر ويژه)

پارلمان عراق با اتفاق آرا مصونيت پارلماني مثال الآلوسي را به خاطر سفر به فلسطين اشغالي (به دعوت رژيم صهيونيستي) لغو و همزمان وي را ممنوع الخروج از كشور كرد.

اعضاي پارلمان عراق ضمن تأكيد بر رسيدگي قضايي به حضور آلوسي در نشست مبارزه با تروريسم(!) در تل آويو، اقدام وي را خيانت ملي و اهانت به احساسات ديني، ملي و قومي ملت عراق دانستند.

آلوسي رئيس حزب الامه براساس پژوهش هاي منتشر شده در عراق از جمله جاسوسان فعال رژيم صهيونيستي در اين كشور است. وي به داشتن مواضع شديد ضدايراني هم معروف است.

اخراج آلوسي از پارلمان عراق همزمان با انتقاد روزنامه سعودي الشرق الاوسط از وي صورت گرفت كه وي را به خاطر سفر آشكار به اسرائيل متهم به بي عقلي كرده و آن را «موجب قوي تر شدن كفه كشوري (ايران) خوانده بود كه آلوسي به درستي و به خاطر ناسيوناليسم عربي(!) با آن دشمني مي كند»!

در همين حال سايت العربيه كه توسط مافياي رسانه اي گرداننده الشرق الاوسط اداره مي شود، طي گزارشي با انتقاد از اقدام پارلمان عراق، نوشت: «آلوسي ضمن شركت در هشتمين نشست جهاني مبارزه با تروريسم در تل آويو، دولت ايران را مورد انتقاد قرار داده و خواهان همكاري بين المللي عليه اين كشور شده بود. وي همچنين گفته بود امروز ايران مركز تمامي مصيبت ها در منطقه است و اكثريت مردم عراق رژيم تهران را تأييد نمي كنند. ما بايد براي ايجاد يك دستگاه اطلاعاتي مشترك با اسرائيل و آمريكا و نيز كويت و تركيه همكاري كنيم تا مبادله اطلاعات براي مبارزه با تروريسم در خاورميانه تضمين شود».

اقدام پارلمان با اتفاق آرا، اعتماد ملت عراق نسبت به جمهوري اسلامي و تنها ماندن عناصري چون آلوسي را نشان مي دهد.

آلوسي در پارلمان با نمايندگان شيعه درگير شد و پس از خروج از پارلمان مدعي شد نحوه برخورد پارلمان را در محاكم بين المللي پيگيري مي كند
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن