تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816525537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم واليبال نشسته ايران قهرمان شد


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: تيم واليبال نشسته ايران قهرمان شد
تيم ملى واليبال نشسته كشورمان در ششمين حضور متوالى خود در فينال بازيهاى پارالمپيك، كاروان ورزش ايران را صاحب سومين مدال طلاى پارالمپيك پكن كرد. رقابت ۲ تيم ايران و بوسنى براى تصاحب عنوان قهرمانى و مدال طلاى واليبال نشسته سيزدهمين دوره بازيهاى پارالمپيك ديروزدر سالن كشاورزى شهر پكن با برترى ۳ برصفر تيم ملى ايران به پايان رسيد. ملى پوشان واليبال نشسته ايران كه از حمايت بى دريغ تماشاگران حاضردر سالن برگزارى مسابقه بهره مند بودند در ۳ گيم متوالى با نتايج (۲۵ بر۲۲)، (۲۵ بر ۱۸) و (۲۵ بر۲۲) حريف بوسنيايى خود را كه در پارالمپيك ۲۰۰۴ آتن مانع از قهرمانى آنها شده بود، با شكست مواجه كردند. گفتنى است كه اين دومين شكست تيم ملى واليبال نشسته بوسنى مقابل ايران طى ۶ ماه گذشته است. ايران درمسابقات جام بين قاره اى كه در مصر برگزار شد با غلبه بر بوسنى جام قهرمانى اولين دوره اين بازيها را از آن خود كرده بود. تيم ملى واليبال نشسته ايران كه هر۴ ديدار گذشته خود در بازيهاى پارالمپيك ۲۰۰۸ پكن را با پيروزى ۳ بر صفر مقابل ژاپن، برزيل، مصر (مرحله مقدماتى) و روسيه (مرحله نيمه نهايى) پشت سر گذاشته بود در فينال پارالمپيك ۲۰۰۰ سيدنى نيز موفق به شكست بوسنى و دست يابى به مدال طلا شده بود. ديدار حساس تيمهاى واليبال نشسته ايران و بوسنى با قضاوت «ويكتور فلدشتين» از اوكراين و «يانكو پكفنيك» از اسلوونى به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد. قهرمانى تيم ملى واليبال نشسته ايران در اين دوره از بازيهاى پارالمپيك ۲۰۰۸ پكن پنجمين قهرمانى واليبال نشسته ايران در اين مسابقات محسوب مى شود. تيم ملى واليبال نشسته ايران در پارالمپيك هاى ۱۹۸۸ سئول، ۱۹۹۲ بارسلونا، ۱۹۹۶ آتلانتا و ۲۰۰۰ سيدنى به ترتيب با غلبه بر هلند (دو دوره متوالى)، نروژ و بوسنى به مقام قهرمانى دست يافته بود. ملى پوشان واليبال نشسته كشورمان در پارالمپيك ۲۰۰۴ آتن با متحمل شدن شكست مقابل بوسنى به مدال نقره اكتفا كردند.
هزار دلار پاداش قهرمانى
اعضاى تيم ملى واليبال نشسته كشورمان به مناسبت قهرمانى و كسب مدال طلاى سيزدهمين دوره بازيهاى پارالمپيك، هزار دلار جايزه نقدى دريافت مى كنند. در اين خصوص پاداش قهرمانى بازيكنان و مربيان تيم ملى واليبال نشسته كشورمان شب گذشته در مراسم جشنى كه از سوى مسئولان كاروان در دهكده بازيها برگزار شد، به آنها اهدا شد.
رضايى : اين قهرمانى را به ملت ايران تقديم مى كنيم
«هادى رضايى» پس از قهرمانى تيم ملى واليبال نشسته ايران در بازيهاى پارالمپيك ۲۰۰۸ پكن گفت: كارمان هنوز تمام نشده است و بايد از همين حالا براى حضور در رقابتهاى جهانى ۲۰۱۰ برنامه ريزى كنيم. سرمربى تيم ملى واليبال نشسته ايران پس از قهرمانى تيمش در سيزدهمين دوره بازيهاى پارالمپيك گفت: از كسب اين قهرمانى خوشحالم چرا كه فكر مى كنم مزد تلاش ۱۸ ماهه خود را مى توانستيم فقط با تصاحب اين عنوان به دست بگيريم كه خوشبختانه اين اتفاق افتاد. رضايى در ادامه تصريح كرد: از اين پس بايد تلاش خود را براى حفظ اين موقعيت و بهتر شدن ادامه دهيم. بايد بتوانيم در رقابتهاى آتى و به خصوص بازيهاى پارالمپيك ۲۰۱۲ لندن باز هم دل مردم را شاد كنيم. سرمربى تيم ملى واليبال نشسته خاطر نشان كرد: قهرمانى تيم ملى واليبال نشسته در بازيهاى پارالمپيك را كه براى پنجمين بار اتفاق افتاد به همه مردم ايران تقديم مى كنيم.
«سپهوند» در پرتاب ديسك چهارم شد
«فرزاد سپهوند» به مقام چهارم بازيهاى پارالمپيك پكن دست يافت. در نهمين روز بازيهاى پارالمپيك ۲۰۰۸ پكن در دووميدانى ماده پرتاب ديسك مردان فرزاد سپهوند با كسب ۹۴۸ امتياز در مكان چهارم قرارگرفت. در اين كلاس F44جرمى كمبل از آمريكا با ۱۰۱۹ امتياز قهرمان شد، جكى كريستيانسن از دانمارك با ۹۹۳ امتياز در مكان دوم ايستاد و مدال نقره را از آن خود كرد. همچنين«دانيل گريوز» از انگليس با ۹۸۱ امتياز در مكان سوم قرار گرفت و مدال برنز را از آن خود كرد. از سوى ديگر در رشته پرتاب وزنه كلاس F55 و F56 جليل باقرى در پيكار با ۱۶ پرتابگر ديگر كار به جايى نبرد ودر مكان دوازدهم قرار گرفت. باقرى در رقابت خود با ۸۸۲ امتياز در پرتاب اول خود توانست اين مكان را به خود اختصاص دهد. وى در پرتابهاى دوم و سوم خود نيز به ترتيب ۴۹۸ و ۸۶۱ امتياز را كسب كرد اما اين امتيازات براى راهيابى او به جمع ۸ نفر پايانى كافى نبود. در اين ماده پرتابگران آذربايجان، لهستان و روسيه به ترتيب مكانهاى اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن