تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان زيرك، دوستش حق است و دشمنش باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816825754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - جنايت در باغ انگور


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: حوادث - جنايت در باغ انگور
حوادث - جنايت در باغ انگور

گروه حوادث:مردي كه براي پايان دادن رابطه‌اش با دختري او را به قتل رسانده بود، ديروز در شعبه 74 دادگاه كيفري به مرگ محكوم شد.

مهرماه سال 86 بنا بر گزارش كشف جسد به كلانتري شهريار سريعا اكيپي از ماموران به همراه بازپرس ويژه قتل در محل حادثه واقع در يك باغ انگور حاضر شدند. با بررسي‌هاي صورت گرفته دستور انتقال جسد به پزشكي قانوني صادر و تحقيقات پيرامون كشف معماي اين قتل آغاز گرديد. دو روز بعد از وقوع اين حادثه پسر جواني به نام اميد با مراجعه به پليس عنوان كرد دوست‌دخترش را به نام خديجه بر سر مسائلي به قتل رسانده و جسدش را در باغ انگور واقع در فرارت شهريار رها كرده است. اميد در جريان بازجويي‌ها گفت: من تازه عقد كرده بودم و بر سر مسائلي با زنم اختلاف پيدا كردم. همسرم به بهانه اين اختلاف قهر كرد و به خانه پدرش رفت. من هم براي اينكه از فشار عصبي راحت شوم چند روزي را به خانه خاله‌ام كه در همسايگي خانواده مقتول بود آمدم. در اين چند روز مهماني با خديجه آشنا شدم چند روز بعد از دوستي‌مان به او گفتم كه همسر دارم و او هم عنوان كرد كه هيچ ايرادي ندارد. متهم افزود: يك ماه از دوستي بين ما مي‌گذشت كه مقتول اصرار به ازدواج داشت و تهديد مي‌كرد كه در صورت زير بار نرفتن من، موضوع را به خانواده‌اش اطلاع مي‌دهد. من و خديجه در مدت اين يك‌ماه با هم رابطه داشتيم و من تمام واهمه‌ام از اين بود كه اين موضوع به اطلاع خانواده او برسد. روز حادثه با خديجه به باغ انگور رفتيم كه باز او حرف ازدواج را پيش كشيد. بر سر همين موضوع بين‌مان درگيري لفظي پيش آمد كه من در حالي كه عصباني بودم با چاقويي كه هميشه همراه داشتم چند ضربه به گردنش وارد كردم. با توجه به اعترافات صريح متهم، بازسازي صحنه قتل، نظريه پزشكي قانوني و ساير شواهد و قرائن براي اميد به اتهام قتل عمد و زناي محصنه از سوي دادسراي شهريار كيفرخواست صادر و به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد. در جلسه رسيدگي به اين پرونده كه ديروز در شعبه 74 دادگاه كيفري به رياست كوه‌كمره‌اي و چهار مستشار شعبه (تردست، مرادي، باقري، محمدي) برگزار شد ابتدا صفر خاكي نماينده دادستان به تشريح كيفرخواست پرداخت و اظهار داشت: اميد متهم پرونده 27 مهرماه سال 86 در حوزه قضايي شهريار جنايتي هولناك را رقم زده و دختري به نام خديجه را با ضربات متعدد چاقو و با سوء نيت به طور فجيعي به قتل رساند. پس از دستگيري متهم پرونده تا مرحله آخرين دفاع او به قتل و ايجاد رابطه با مقتول اقرار و صحنه قتل را به طور كامل بازسازي كرد. با توجه به اعتراضات متهم، نظريه پزشكي قانوني و ساير شواهد بزهكاري متهم از نظر دادسرا محرز است و به‌همين دليل تقاضاي كيفر قانوني را دارم.
پدر مقتول نيز در جريان اين جلسه با حضور در جايگاه از قاتل دخترش شكايت كرد و خواستار حكم قصاص شد. هنگامي كه نوبت دفاع به متهم 20 ساله رسيد تمامي اتهامات مربوط به قتل را پذيرفت و منكر هرگونه رابطه نامشروع با مقتول شد.
اميد بعد از تفهيم اتهام مجدد از سوي رياست شعبه و در آخرين دفاع خود عنوان كرد كه هيچ عملي كه زنا محسوب شود مرتكب نشده و تنها ارتكاب قتل را قبول دارد. پس از پايان يافتن دفاعيات اميد، كوه‌كمره‌اي و چهار مستشار شعبه با اجماع نظر متهم 20 ساله را به مرگ محكوم كردند.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 495]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن