تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804051431




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - دردسرهاي تمام نشدني ميلان


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: ورزش - دردسرهاي تمام نشدني ميلان
ورزش - دردسرهاي تمام نشدني ميلان

ميلان با وجود داشتن ستاره‌هايي مانند رونالدينيو، كاكا و شوچنكو به دومين شكست پياپي‌اش در سري A‌ و در مقابل جنوا دست يافت. ميلان از 22 سال پيش به اين سو چنين شروع ضعيفي نداشته است. آن موقع تازه يك ماه از آمدن برلوسكني مي‌گذشت، «نيلز ليدهلم» روي نيمكت روسونري نشسته بود كه اين تيم در دو بازي اول فصل از آسكولي و ورونا شكست خورد. كارلو آنچلوتي مربي ميلان همين پنج‌شنبه گذشته بود كه در كنفرانس مطبوعاتي مجبور شد براي شكست تيم‌اش مقابل لوگانو توضيح دهد. تيمي كه كلارنس سيدورف قبلا درباره‌اش گفته بود: «تيمي مانند ميلان نبايد در برابر تيمي كه در دسته دوم سوئيس بازي مي‌كند به مشكل بخورد.»

اين هفتمين شكست اين تابستان ميلان بود و روسونري پيش از اين از سويا، چلسي، منچسترسيتي، اسپورتينگ گيخون و بولونيا شكست خورده بود. اكنون 40 هزار هواداري كه براي بازي‌هاي ميلان بليت خريدند و ميليون‌ها هوادار اين تيم در سراسر جهان از خود مي‌پرسند چه بر سر يكي از پرافتخارترين تيم‌هاي جهان آمده است. به‌نظر مي‌رسد آنچلوتي پس از هفت سال حضور روي نيمكت ميلان مشكلاتي جدي در به‌وجود آوردن انگيزه ميان شاگردانش دارد. او پس از باخت به لوگانو به رختكن رفت و در چشمان ميلاني‌ها نگاه كرده و گفت: «شما مرا شكستيد» اما باز هم اتفاقي نيفتاد و ميلان جنگجو نشد. بازيكنان ميلان بايد مسووليت‌پذيري بيشتري داشته باشند. بعضي از آنها خود را به مصدوميت مي‌زنند، اما كلينيك پزشكي ميلان مي‌گويد شرايط همه عالي است. بدون شك اكنون آنچلوتي «سيبل» اصلي منتقدان است، اما شايد بتوان مقصد اصلي را آدريانو گالياني دانست او بازيكناني را به ميلان آورد كه كارلو نمي‌خواست. مثلا اگرچه ميلان رونالدينيو را خيلي ارزان خريد اما او اكنون به سايه‌اي از آن فوق‌ستاره‌اي كه بود تبديل شده و تنها كاري كه انجام مي‌دهد، ايجاد وقفه و فرآيند تاكتيكي ميلان است.
آنچلوتي: درست‌اش مي‌كنم
كارلو آنچلوتي معتقد است مي‌تواند اوضاع نابسامان ميلان را درست كند: «با نگاه كردن به جدول دليلي براي خوشبيني نيست. اما ما زمان براي درست كردن اوضاع داريم و مطمئنم مي‌توانيم اين كار را انجام دهيم. اين ميلان من است و چيزي ندارم كه بخواهم به رئيس و مديركل توضيح دهم. آنها خيلي به من نزديك هستند و مشتاقند تا حد امكان مشكل سريع‌تر حل شود. امروز دو بازي بود. در نيمه اول مشكلات زيادي داشتيم، اما در نيمه دوم حريف را تحت فشار گذاشتيم. از نظر بدني خوب نبوديم و نتوانستيم برش هميشگي را داشته باشيم، اما فراموش نكنيد كه ما فرصت زيادي براي كنار هم بودن نداشتيم.» ميلان در حال حاضر تيم دوم جدول است، البته از آخر و آن‌طور كه گفته مي‌شود دونادوني و رايكارد گزينه‌هاي اصلي جانشيني آنچلوتي هستند.
اخطار گالياني
آدريانو گالياني مديركل ميلان به مربي اين تيم اخطار داد: «او در خطر اخراج قرار ندارد، اما بهتر است ديگر نبازد.» گالياني پس از باخت ميلان به جنوا گفت: «آنچلوتي هشتمين سال حضورش در ميلان را آغاز مي‌كند و فكر مي‌كنم مربيان اندكي بتوانند اين مدت در يك باشگاه بمانند. شغل او مورد تهديد نيست، اما بهتر است بيش از اين نبازد. اين به معني تعويض مربي نيست، اما يكي از وظايف شغل من اين است كه كادر فني را راهنمايي كنم. همچنين فكر نمي‌كنم حضور طولاني كارلو موجب عدم تاثيرگذاري‌اش باشد و مي‌توان در اين مورد از حضور طولاني فرگوسن و ونگر در فوتبال انگليس نام برد.»
شوچنكو: بايد متحد بمانيم
آندري شوچنكو مهاجم كهنه‌كار ميلان كه پس از حضوري ناموفق در چلسي بار ديگر به ميلان بازگشته است، پس از بازي گفت: «لحظات سختي را مي‌گذرانيم و بايد تلاش كنيم به هم نزديك‌تر شويم و راهي براي پيروزي پيدا كنيم. نمي‌توانم به طور دقيق بگويم دليل باخت‌مان چيست، فقط بايد بگويم دوران بدي را مي‌گذرانيم.» شوچنكو كه در پايان نيمه اول به همراه رونالدينيو از بازي كنار گذاشته شد، ادامه داد: «خيلي تلاش كردم كه فضايي پيدا كنم، اما بازيكنان جنوا خيلي نزديك و فشرده كار كردند و نمايش خوبي داشتند. پس از سوت پايان، آنچلوتي فقط به ما گفت متحد باشيم. او تنها كسي است كه مي‌تواند راجع به بازي كردن بازيكنان تصميم بگيرد و من فقط مي‌توانم در صورت حضور در زمين بهترين نمايش را داشته باشم.»
پيروزي يوونتوس
در ديگر بازي مهم اين هفته سري A يوونتوس توانست با يك گل بر اودينزه غلبه كند. يووه در حالي به اين پيروزي دست يافت كه مهاجمان اصلي اين تيم (دل‌پيرو و ترزگه) روي نيمكت نشستند، تا آمائوري و ياكوئينتا در خط حمله قرار بگيرند. آمائوري نيز توانست اولين گل‌اش در سري A را با پيراهن يووه بزند. كلوديو رانيري مربي «بانوي پير» پس از بازي گفت: «از نمايش تيم كاملا راضي هستم و بچه‌ها توانستند در برابر تيم با استعدادي مانند اودينزه كه همواره مترصد ضدحمله بود، ‌موقعيت‌هاي زيادي ايجاد كنند. از ميدان به‌در كردن آنها خيلي سخت بود، اما ما آنها را تحت فشار قرار داده و توپ را سريع به گردش درآورديم.» يوونتوس چهارشنبه اين هفته بايد در ليگ قهرمانان اروپا با زنيت‌ سن‌پترزبورگ بازي كند.
باخت فيورنتينا
فيورنتينا ديگر بزرگ ناكام اين هفته سري A‌ بود كه با نتيجه 2 بر يك در خانه ناپولي شكست خورد. چزاره پراندلي مربي «ويولا» گفت: به نظر مي‌رسيد بازي را تحت كنترل داريم، ‌اما روي دو ضدحمله نتيجه را از دست داديم ما در اين فكر بوديم كه تساوي نتيجه خوبي نيست، اما با باخت از زمين بيرون آمديم. اما به هر حال بايد بگويم اگر بتوانيم اين نمايش را تداوم بخشيم، فصل فوق‌العاده‌اي خواهيم داشت. ما بايد شخصيت تيم‌مان را بيشتر باور كنيم.»
ساير نتايج
ساير نتايج مسابقات يك‌شنبه‌شب سري A‌ به شرح زير است:
بولونيا صفر – آتالانتا يك
لاتزيو 2 – سمپدوريا صفر
لچه 2 – كيه‌وو صفر
رجينا يك – تورينو يك
سينه‌نا 2 – كالياري صفر
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن