تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821023566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استقبال ميشل عون از آشتي حزب الله و حزب سوسياليست ترقيخواه لبنان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استقبال ميشل عون از آشتي حزب الله و حزب سوسياليست ترقيخواه لبنان
بيروت - بيروت - رييس حزب آزاد ملي لبنان از تلاش طلال ارسلان رييس حزب دمكراتيك لبنان براي آشتي دادن بين حزب الله و حزب سوسياليست ترقيخواه دروزي لبنان استقبال كرد.


به گزارش ايرنا ازبيروت, مشيل عون روز دوشنبه پس نشست فراكسيون نمايندگان خود افزود اميدوارم لبناني ها به رقابت سياسي و نه كشمكش سياسي بازگردند.
نشست آشتي جويانه بين مسوولان حزب الله و حزب سوسياليست ترقيخواه دروزي لبنان به رهبري وليد جنبلاط عصر دوشنبه در منزل طلال ارسلان رهبر حزب دمكراتيك لبنان و رقيب سياسي جنبلاط برگزار شد.
اين ديدار يك روز قبل از آغاز گفت وگوهاي ملي لبنان براي بحث در باره استراتژي دفاعي انجام شده كه قرار است در آن 14 تن ازشخصيت هاي سياسي به سرپرستي ميشل سليمان رييس جمهوري لبنان گشايش يابد.
اين ديدار مي تواند در بهبود روابط حزب الله و حزب سوسياليست ترقيخواه دروزي بسيار مفيد واقع شود.
ميشل عون در باره گفت وگوهاي ملي كه قراراست روز سه شنبه آغاز شود افزود نتايج گفت وگوها بستگي به اهداف و مقاصد شركت كنندگان دارد و اگر شركت كنندگان با جديت با موضوع برخورد كنند به نتيجه مي رسيم در غير از اين صورت چنين نشست هايي تلف كردن وقت خواهد بود.
عون گفت با اشاره به اين كه در گفت وگوهاي ملي بايد به اين پرسش پاسخ داده شود كه آيا وجود مقاومت ضروري است ؟ و اگر ضروري است چه كسي بايد بر ماشه فشار دهد افزود حوادث امنيتي موجود بر روند گفت وگوهاي ملي تاثير ندارد.
رييس حزب آزاد ملي همچنين هشدار داد كه افرادي در لبنان درصدد ايجاد فتنه شيعه و مسيحي هستند .
خاورم 2082 ** 265
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن