تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816596561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استفاده از ابزار ضميمه رجيستري ويندوز


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ويندوز 98 و Me داراى يك برنامهBackground بنام Registry Checker هستند. وقتى كامپيوتر خود را بوت ميكنيد، Registry Checker كار اسكن را به منظور يافتن مشكلات آغاز ميكند و اگر نتواند آنها را برطرف نمايد، مجددا آخرين پشتيبان رجيسترى را ذخيره ميكند.

اگر بگذاريد كامپيوترتان بطور تمام وقت كار كند، اين روش خوبى براى از نو بوت كردن كامپيوتر در طى روز خواهد بود وRegistryChecker نيز مي تواند كارش را بخوبى انجام دهد. همچنين ميتوانيدRegistryChecker را بطور دستى فعال كنيد. براى انجام اينكار بايد روى كليد Start و گزينه هاى Programs_ Accessories_ System Tools _System Information را كليك نماييد، منوى Tools باز كرده و Registry Checker را كليك كنيد.

اين ابزار در سري ويندوزهاي NT و2000 تعبيه نشده است .براي اين منظور ميتوان از نرم افزار System Mechanic که يک نرم افزار قدرتمند در اين زمينه مي باشد و يا نرم افزارهاي معادل آن استفاده کرد.

برنامه System Restore

كاربران ويندوز Me، XP ميتوانند براى پشتيبان گيري از كل اطلاعات (وحتى پشتيبان از رجيسترى) مختصات System Restore را ايجاد نمايند. بنابراين ميتوانيد از سيستم خود بطور كاملا" دقيقى كپى بگيريد. براي اين منظور روى كليد Start و گزينهاى ProgramAccessoriesSystem Tool System Restore كليك كرده و سپس Create a restore Point را در پنجره جاري انتخاب نماييد. سپس روى Next كليك كنيد و بقيه مراحل را دنبال نماييد. و نيز براي بازيابي دوباره تنظيمات همين مراحل را دنبال ميکنم ولي بجاي انتخاب گزينه Create a restore Point بر روي Restore my computer to an earlier time کليک ميکنيم و سپس بر رو ي Next کليک ميکنيم و در صفحه بعد تاريخ بازگشت مورد نظرمان را مشخص ميکنيم.اگر بعد از ايجاد يک SnapShot نرم افزاري بر روي سيستم نصب يا از آن حذف شد و يا تغييري در رجيستري ويندوز توسط نرم افزاري ديگر ايجاد شد ، نام آن تغيير به همراه تاريخ و ساعت آن درSystem Restore نشان داده ميشود و ميتوان بجاي اينکه به Snapshot ايجاد شده توسط خودمان Back کنيم به تاريخ قبل از تغييرات انجام شده بعد ازSnapShot مان برگرديم.

بعد از انجام عمل Restore گزينه جديدي به نام Undo my last restoration در برنامه System Restore ظاهر ميشود که تا اولين ريستارت ويندوز باقي مي ماند وتا اينکه ويندوز ريستارت يا ShutDown شد اين Option نيز از بين ميرود. و براي اين منظور مي باشد که اگر از نقطه اي که به آن Restore کرديد نا راضي هستيد ميتوانيد توسط اين گزينه به نقطه قبليمان بر گرديم.ناگفته نماند که بهتر است قبل از ايجاد Snapshot تمام پنجره ها را بسته و تمام برنامه هاي در حال اجرا را نيز ببنديد. و همچنين بهتر است برنامه هاي موجود در System Try را نيز Close کنيد و همچنين تنظيمات موجود در استارت آپ و اسکول تسک را نيز حذف کنيد چون ممکن است به طور مثال نرم افزاري را بعد از ايجاد اسنپ شوت حذف کنيد و بعدا که ميخواهيد تنظيمات ذخيره شده توسط سيستم ريستور را باز يابي کنيد بعضي از تنظيمات مربوط به آن نرم افزار نيز دوباره شروع به کار ميکنند.پس قبل از اجراي سيستم ريستور بايد تا حد ممکن تنظيمات مربوط به نرم افزارهاي نصب شده روي ويندوز را از بين برد.اين موضوع ممکن است باعث ايجاد اشکال در سيستم شود چون ممکن است در هنگام ايجاد يک Snapshot ، در سيستم ويروس يا برنامه مخربي در حال اجرا باشد و بعد از ايجاد يک نقطه بازگشت آن برنامه مخرب پيدا شده و پاک شود و بعدا وقتي که دوباره به آن نقطه بازگشت Restore کرديم دوباره تنظيمات مربوط به آن برنامه مخرب فعال شود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن