تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بنده اى نيست كه به خداوند خوش گمان باشد مگر آن كه خداوند نيز طبق همان گمان با او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798301472




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// تا همديگر را تكه پاره نكرده اند تصميمت را بگير!// كروبي به راه خود، نوري به راه خود!// اين همه دستپاچگي براي يك سفر؟// عقل اگه داشتي يواشكي اسرائيل مي رفتي!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// تا همديگر را تكه پاره نكرده اند تصميمت را بگير!// كروبي به راه خود، نوري به راه خود!// اين همه دستپاچگي براي يك سفر؟// عقل اگه داشتي يواشكي اسرائيل مي رفتي!
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (25 شهريور)، چند خبر ويژه دارد.

تا همديگر را تكه پاره نكرده اند تصميمت را بگير!(خبر ويژه)

تأخير خاتمي در اعلام تصميم نهايي خود براي نامزدي انتخابات يا عدم نامزدي، اعتراض مديركل اسبق مطبوعات داخلي وزارت ارشاد را برانگيخت.

عيسي سحرخيز عضو تيم گرداننده روزنامه هاي زنجيره اي در دولت خاتمي كه گويا به عبدالله نوري تمايل بيشتري دارد، طي تحليلي مي نويسد: دغدغه ها و ترديدهايي كه سيدمحمدخاتمي را براي آمدن يا نيامدن احاطه كرده و به تزلزل وي منتهي شده، اكنون مي رود كه سرمنشأ دلخوري ها و تعميق اختلاف ميان جريان هاي گوناگون اصلاح طلب و حتي لايه هايي از تحول خواهان ]تندروها[ شود. كم نيستند افرادي كه در چند هفته اخير شاهد چالش ها و حتي رد و بدل شدن كلمات تند ميان طيف حاميان سرسخت جريان هاي اصلاح طلب به ويژه حاميان خاتمي و كروبي بوده اند، حرف هايي كه ريشه آن به مجلس ششم و انتخابات مجلس هفتم و هشتم برمي گردد.

وي مي افزايد: ترديد خاتمي باعث نهايي شدن حضور شيخ مهدي كروبي با پيام «خاتمي تو نيا ما هستيم» شده و حتي ديگر نامزدهاي اصلاح طلب را براي شروع كار و راه اندازي ستاد انتخاباتي در ميان آسمان و زمين و پا در هوا نگاه داشته است.

وي مي نويسد: اگر اين تزلزل و ترديدها واقعي نبود، بلكه برآمده از يك برنامه تبليغاتي هوشمندانه براي به تعويق انداختن زمان نامزدي در جهت به هم زدن نظام تفكر و برنامه ريزي جريان سياسي اقتدارگرا بود، و يا حتي به منظور تشنه نگاه داشتن جامعه، مي شد به چنين خط مشي اي نمره مثبت داد و حتي طراحان آن را تشويق كرد كه با روش و راه هاي مناسب تري وضعيتي ادامه پيدا كند. اما، چون اين احتمال بسيار اندك و حتي تا حدي غيرمحتمل است، اين مشي در عمل نتيجه اي عكس دارد كه كمترين هزينه و آثار و پيامد منفي آن تشديد اين دست اختلاف ها و تنش هاست.

سحرخيز مي نويسد: شايد دليل تاخير خاتمي اين باشد كه اين بار مي خواهد احتياط بيشتري به خرج دهد كه باز او را از بالاي آبشار نياگارا به زير نيندازند. برخي نزديكانش مي گويند خاتمي مي خواهد ميزان استقبال افكار عمومي را ببيند، پس بايد نمايشي از نياز و تمناي اصلاح طلبان را در برابر چشمانش قرار داد يا در نوشته ها و مصاحبه ها اين درخواست را به طور مكرر مطرح كرد.

وي در پايان تاكيد مي كند: هر چه هست خاتمي براي اعلام آمدن يا نيامدن ديگر فرصت چنداني ندارد و بار ديگر نبايد متهم به فرصت سوزي در حق آنهايي شود كه بايد بدانند چگونه و چه زماني بازي انتخابات را آغاز و دنبال كنند فرقي هم نمي كند نامشان نوري باشد يا كروبي و عارف يا نجفي و حتي حسن روحاني يا ولايتي. و در كنار آنها طرفداران و حاميان پر و پا قرص هر كدام از اين نامزدها كه اكنون بيش از نامزدها به جان هم افتاده اند.

اولمرت: اسرائيل بزرگ تمام شده خود را گول نزنيم(خبر ويژه)

ايهود اولمرت نخست وزير رژيم اسرائيل ايده صهيونيستي «اسرائيل بزرگ» را در خاورميانه تمام شده دانست.

به گزارش خبرگزاري قدس به نقل از سايت اخبار ملي رژيم صهيونيستي، وي صبح ديروز در نشست كابينه كه به پيشنهاد «حاييم رامون» معاون وي درباره پرداخت غرامت به يهودياني كه خانه هايشان را در شرق ديوار حايل ترك مي كنند برگزار شده بود گفت: طرح اسرائيل بزرگ به پايان رسيده است و ديگر چنين چيزي وجود ندارد و هركسي هم كه چنين فكري در ذهن دارد فقط خود را گول مي زند.

طرفداران طرح اسرائيل بزرگ بر اين باورند كه يهوديان بايد با هدف حفظ حضور قدرتمند يهوديان در سرزمينهاي اسرائيلي به مستعمره نشيني در شرق بيت المقدس و مسير ديوار حايل ادامه دهند.

كروبي به راه خود، نوري به راه خود!(خبر ويژه)

گروهك ادوار تحكيم ضمن تأكيد بر حمايت از نامزدي عبدالله نوري تأكيد كرد آراي كروبي به مراتب بيشتر از خاتمي است.

سايت اين گروه با بيان اينكه «به ميان آوردن نام خاتمي از سوي جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين- كه خود را پيشرو مي دانند- يك عقبگرد است»، تأكيد كرد: خاتمي چه دارد كه مهدي كروبي ندارد؟ خاتمي در هر صورت رقيبي به نام مهدي كروبي خواهد داشت كه خود كروبي در صورت نيامدن خاتمي آن را ندارد. كروبي نشان داده كه رگ خواب توده ها را پيدا كرده و در عين حال در صورتي كه كانديداي واحد اصلاح طلبان باشد آراي آنان را نيز با خود خواهد داشت، اتفاقي كه چهار سال قبل با حضور معين و رفسنجاني نيفتاد. پس با حسابي سرانگشتي كروبي نه تنها از خاتمي چيزي كم ندارد كه در مواردي بر او برتري نيز دارد. در اين ميان نبايد از مقاله اين هفته محمد قوچاني در هفته نامه شهروند امروز به عنوان ارگان غير رسمي ليبرال هاي نزديك به رفسنجاني در دعوت خاتمي به كنار رفتن به سود شيخ مهدي كروبي، به سادگي گذشت. حمايت احتمالي كارگزاران از كروبي، كفه ترازو را به سوي او سنگين كرده است به طوري كه احتمالاً خاتمي را نيز در تصميمش بر نيامدن استوارتر خواهد كرد.

ادوارنيوز آنگاه مي افزايد: مي مانيم ما تحريمي ها كه دلمان را به حضور عبدالله نوري خوش كرده ايم كه مورد احترام بيشتر نيروهاي دموكراسي خواه است. احتمال كنار كشيدن خاتمي و حسن روحاني به نفع او كه در عين حال مورد اعتماد طيفي از كارگزاران است، زياد خواهد بود اما احتمال كنار كشيدن كروبي كم است. اما بدترين حالت رد صلاحيت نوري است كه آرزوي چندين ساله ما را براي ايجاد اپوزيسيوني منسجم برآورده خواهد كرد.

انتقاد رئيس دفتر سابق از مقايسه خاتمي و كروبي(خبر ويژه)

پيشنهاد سر دبير مجله شهروند امروز به خاتمي مبني بر كنار رفتن به نفع كروبي به جبران ايثار كروبي در انتخابات سال 76، با اعتراض محمدعلي ابطحي معاون و رئيس وقت دفتر خاتمي مواجه شد.

ابطحي با رد پيشنهاد قوچاني نوشت: از پيشنهاد آقاي قوچاني جا خوردم. اينكه او از سيدخواسته جبران زحمات كروبي را بكند، توهين به شيخ بزرگوار اصلاحات است. قوچاني مي توانست نكات مثبتي را كه كروبي در رياست جمهوري دارد بي آنكه با خاتمي مقايسه كند، ليست كند.

وي همچنين مي نويسد: كساني در روزنامه اعتماد ملي و يا نزديكان كروبي هم به گمان اينكه رويارويي خاتمي و كروبي به نفع آقاي كروبي است، آتش بيار معركه مي شوند.

اين همه دستپاچگي براي يك سفر؟(خبر ويژه)

جوسازي و هوچي گري محافل صهيونيستي- آمريكايي و ابراز نگراني آنها از حضور رئيس جمهور كشورمان در اجلاس مجمع عمومي سازمان ملل متحد شدت گرفت.

در حالي كه دولت آمريكا در صدور ويزا براي سفر هيئت ايراني كارشكني مي كند، نشريه آمريكايي- صهيونيستي نيويورك سان هم مانند يك وزير اسرائيلي خواستار ربودن احمدي نژاد در جريان سفر به نيويورك شد»!

در همين حال گفته مي شود لابي صهيونيست ها در آمريكا وگروهك هاي سلطنت طلب و منافقين با همكاري برخي مقامات آمريكايي درصددند تجمعاتي در جهت تحت الشعاع قرار دادن سفر رئيس جمهور اسلامي ايران برگزار كنند. همچنين برخي خبرها حاكي است مقامات آمريكايي با دور زدن مقررات، براي احمد باطبي از عوامل ميداني آشوب در تيرماه 78 كارت خبرنگاري صادر كرده اند. رسانه هاي آمريكايي هم تبليغات عليه دكتر احمدي نژاد را با سراسيمگي تمام تشديد كرده اند. در همين حال گفته مي شود برخي نهادها و سازمان هاي مسيحي در تلاش براي دعوت و ميزباني رئيس جمهور اسلامي ايران هستند كه همين خشم صهيونيست ها را برانگيخته است.

حضور سال گذشته رئيس جمهور در اجلاس سازمان ملل و نيز دانشگاه كلمبيا، عملاً افكار عمومي جهان رامتوجه حقانيت جمهوري اسلامي كرد و اجلاس را تحت الشعاع خود قرار داد ضمن اينكه ضربه حيثيتي بزرگي به دولت آمريكا بود.

آنها 22 سال است كه در فاجعه به سر مي برند(خبر ويژه)

سايت ضدانقلابي اخبار روز (با گرايش ماركسيستي) ابراز نگراني برخي جريان هاي اپوزيسيون نسبت به اخراج منافقين از اردوگاه اشرف عراق را پوشاندن فاجعه اصلي ارزيابي كرد.

اين سايت به رغم ابراز دلسوزي هاي رايج نسبت به سرنوشت اعضاي پادگان اشرف مي نويسد: فاجعه انساني را سال ها پيش خود مجاهدين شروع كردند و به آن دامن زدند؛ فرمان مبارزه مسلحانه مسعود رجوي در 30 خرداد 60، انتقال سازمان به عراق تحت حاكميت صدام و حمله به سربازان ايراني تحت حمايت ارتش بعث، حمله به ايران با عمليات فروغ جاويدان كه منجر به كشته و مجروح شدن هزاران عضو سازمان شد، مشاركت با ارتش صدام در سركوب كردها و شيعيان در سال 1990 ميلادي، حبس اعضا و قرار دادن آن تحت پوشش روابط فرقه اي بسته به مدت 22 سال در كمپ اشرف و بستن راه ارتباطي آنها با جهان خارج، زنداني كردن و شكنجه روحي و جسمي افراد خواستار جدا شدن از روابط فرقه اي، و تحويل ناراضيان به صدام و حبس در زندان ابوغريب.

اين سايت مي افزايد: آنها تلاش مي كنند تحت الحفظ آمريكا در عراق بمانند زيرا 22 سال اعضا را در اردوگاه عراق حبس كرده اند و بيرون آمدن و ورود به جهان آزاد را بزرگ ترين تهديد براي سازمان فرقه اي و باعث متلاشي شدن بيشتر آن مي دانند. فاجعه اين است كه سران سازمان مخفي و متواري و از اعضا خارج شده اند اما مي خواهند سازمان زير كنترل آمريكايي ها در عراق بماند. در چنين صورتي ديگر اميدي به نجات افراد از كمپ نيست. اعضا بايد تحت معالجه قرار گيرند.

جشن بزرگ سينما و فيلم هاي فاقد مجوز(خبر ويژه)

روز گذشته و با اعلام اسامي نامزدهاي دوازدهمين جشن بزرگ سينماي ايران، نام سه فيلم كه فاقد مجوز نمايش هستند در ميان نامزدها ديده شد.

اين در حالي است كه دبير و برگزاركنندگان اين دوره از جشن، وعده برگزاري رويدادي سالم، منظم و بي حاشيه را داده بودند. همچنين خبرگزاري مهر گزارش داد كه امين تارخ دبيرجشن و محمود اربابي مديركل نظارت و ارزشيابي معاونت سينمايي وزارت ارشاد اعلام كرده بودند كه در اين جشن اصل بر اين قرار گرفت كه فيلم هايي كه پروانه نمايش عمومي ندارند تنها براي داوران به نمايش دربيايند، ولي در داوري ها لحاظ نشوند، اما اعلام نامزدها خلاف وعده آن ها را فاش كرد. اميد است مسئولان ذيربط اقدامي جهت پيشگيري از اين روند غيرقانوني كه سلامت اين رويداد مهم سينماي ايران را به خطر انداخته است بنمايند.

عقل اگه داشتي يواشكي اسرائيل مي رفتي!(خبر ويژه)

سفر علني يك عضو ضدايراني پارلمان عراق به فلسطين اشغالي به دعوت رژيم صهيونيستي، خشم روزنامه سعودي الشرق الاوسط را برانگيخت.

الشرق الاوسط اگرچه خود سوابق بدي در همسويي با مواضع رژيم صهيونيستي از جمله درباره مسائل ايران، لبنان و فلسطين دارد اما «مثال الالوسي» نماينده پارلمان عراق را به خاطر سفر آشكارش به اسرائيل كه به نفع ايران تمام شده، مورد سرزنش قرار داد و نوشت: الالوسي مي گويد به خاطر هشدار درباره ايران و القاعده به اسرائيل رفته است اما مطمئناً ايراني ها از اين سفر و سخنان به عنوان سلاح استفاده خواهند كرد كه ببينيد دشمنان ما، دوستان اسرائيل هستند.

الشرق الاوسط مي نويسد: همگي ما از خطر ايران در عراق و لبنان و جهان عرب آگاهيم اما سوال اينجاست كه الالوسي از سفر آشكار به اسرائيل چه نفعي برد و چرا بهانه به دست دشمن داد؟ اگر اين شخصيت هاي عراقي عقل بر سياستشان حاكم بود، ايران قادر به نفوذ در عراق و تبديل آن به يكي از استان هاي (!؟) خود نبود.

گفتني است مديرالشرق الاوسط چندي پيش به پاس خدماتش به رژيم صهيونيستي جايزه مالي از سوي حاميان آن رژيم دريافت كرد
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن