تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پاكستان در برابر حملات آمريكا از خود دفاع مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: پاكستان در برابر حملات آمريكا از خود دفاع مي‌كند
جام جم آنلاين: اسلام‌‌آباد تأكيد كرد كه از تماميت ارضي خود در برابر نقض حريم هوايي پاكستان توسط نيروهاي آمريكايي مستقر در افغانستان دفاع خواهد كرد.


به گزارش فارس به نقل از خبرگزاري فرانسه، حملات موشكي آمريكا به پاكستان طي هفته گذشته 38 پاكستاني را به كام مرگ كشاند و اسلام‌آباد اين حملات نيروهاي ائتلاف خارجي به رهبري آمريكايي‌ها را محكوم كرد و آن را عامل تضعيف روابط دوجانبه ميان واشنگتن و اين متحد خود در زمينه مبارزه با تروريسم دانست.

"يوسف رضا گيلاني"، نخست وزير پاكستان، طي تماس تلفني با "آصف علي زرداري"، رئيس جمهور جديد، در آخر وقت شنبه درباره اين حمله مرگبار گفتگو و نقض حريم هوايي و كشتار مردم پاكستان توسط نيروهاي آمريكايي را به شدت محكوم كرد.

بر اساس بيانيه‌اي كه يكشنبه منتشر شد، هر دو مقام ارشد پاكستان در خصوص حملات اخير موضع يكسان داشتند و بر حفظ تماميت ارضي و استقلال كشورشان به هر قيمت ممكن تأكيد كردند.

مقامات افغان و آمريكايي نيز مناطق مرزي و قبيله‌اي پاكستان را محل امني براي شبه‌نظاميان القاعده و طالبان مي‌دانند كه از آنجا به افغان‌ها و نيروهاي ائتلاف خارجي به رهبري آمريكا حمله مي‌شود.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن