تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس سه خصلت داشته باشد، دنيا و آخرتش سالم مى‏ماند: به خوبى فرمان دهد و خود به آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820844787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حكم توقيف اموال باشگاه پرسپوليس صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: حكم توقيف اموال باشگاه پرسپوليس صادر شد
جام جم آنلاين: يكي از طلبكاران گذشته باشگاه پرسپوليس حكم توقيف اموال اين باشگاه را دريافت كرده و قصد دارد فردا براي اجراي اين حكم به محل باشگاه برود.


باشگاه پرسپوليس از سالهاي گذشته به افراد و نهادهاي بسياري بدهكار است كه يكي از آنها مرتضي جعفري قائم مقام باشگاه پرسپوليس در زمان مديرعاملي حجت الله خطيب است.

جعفري كه از چك هاي شخصي اش براي باشگاه پرسپوليس هزينه كرده بود مبلغ 44 ميليون و 600 هزار تومان از اين باشگاه طلبكار است اما با وجود اقدامات قانوني هنوز نتوانسته مطالباتش را دريافت كند.

وي در گفتگو با خبرگزاري مهر با بيان اينكه حكم توقيف اموال باشگاه پرسپوليس را از سوي دادگاه 86 حقوقي تهران دريافت كرده است گفت: با وجود درخواست هاي فراوان و گذشت بيش از چهار سال ازهزينه كردن اين مبلغ هنوز موفق به دريافت آن نشده ام.

مرتضي جعفري ادامه داد: با تشخيص دادگاه امروز نماينده ام را به ديدار آقاي مصطفوي فرستادم اما با وجود مذاكرات صورت گرفته مديرعامل باشگاه پرسپوليس پاسخ مشخصي به نماينده بنده نداد و اعلام كرد؛ برويد با مامور بياييد !

قائم مقام پيشين باشگاه پرسپوليس ادامه داد: اين آقايان كه ادعاي هزينه هاي ميلياردي در باشگاه را دارند چرا نمي خواهند به حكم دادگاه عمل كنند و بدهي بنده را بدهند. در اين مدت سعي در آبروداري كرده ام اما وقتي مديرعامل باشگاه مي گويد برو با مامور بيا ديگر چاره اي جز اجراي حكم دادگاه را ندارم.

جعفري در پايان گفت: فردا به باشگاه پرسپوليس مي روم تا تكليفم را با مسئولان اين باشگاه و طلبم مشخص كنم.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن