تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816172527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/واكنش مردم به نامه رييس جمهوري/ دستور رييس جمهوري، آب رفته ورزش را به جوي بازگرداند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: /واكنش مردم به نامه رييس جمهوري/ دستور رييس جمهوري، آب رفته ورزش را به جوي بازگرداند
ورزش. المپيك . رييس جمهور
كمتر از يك روز از انتشار خبر ارسال نامه محمود احمدي نژاد رييس جمهوري منتخب مردم ايران به رييس سازمان تربيت بدني نمي‌گذرد كه انعكاس آن در جامعه بازتاب گسترده‌اي در ميان مردم داشته است و برخي از آن به عنوان بازگرداندن آب رفته به جوي ياد مي‌كنند.

در اين ميان، برخي از ورزش دوستان كه گمان مي‌كردند با وزيدن تندبادهاي رنگارنگ بازي‌هاي جانبازان و معلولان كشور در پارالمپيك پكن، غباري سنگين بر نتايج نامطلوب به دست آمده در المپيك پكن مي‌نشيند و كم كم اين ناكامي به يك خاطره در اذهان تبديل خواهد شد به اين نتيجه رسيده‌اند كه اين موضوع در نظر رييس جمهور منتخبشان نيز از توجه ويژه‌اي برخوردار است و دولتمردان به دنبال ارتقا و توسعه همه جانبه ورزش كشور هستند.

در اين راستا خبرنگاران ورزشي ايرنا با اقشار مختلف مردم جامعه گفت وگو و از نظرات آنان جويا شدند.

گفتني است، رييس جمهوري روز گذشته در نامه‌اي به رييس سازمان تربيت بدني دستور داد تا با تشكيل هياتي متشكل از صاحب نظران و دانشگاهيان، علل و عوامل نتايج دور از انتظار ورزشكاران در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن بررسي شود.

هادي ركني وكيل پايه يك دادگستري در اين‌باره گفت: ورود محمود احمدي نژاد به عنوان رييس جمهور منتخب مردم براي بررسي ناكامي ورزش ايران در بازيهاي المپيك ‪ ۲۰۰۸‬پكن به موقع و قابل تجليل است.

وي افزود: همه ورزش دوستان مي‌دانند كه تيم ايران در بازي‌هاي المپيك ناكام ماند اما دلايل آن را هنوز به درستي نمي‌دانند چرا كه پاسخي روشن در اين‌باره از سوي مسوولان امر داده نمي‌شود.

به گفته اين وكيل دادگستري، از آنجايي كه اين ناكامي باعث جريحه دار شدن احساسات ملت ايران شده است و رييس جمهوري هم متوجه ناراحتي جامعه از اين روند شده است، به شخصه وارد عمل شد.

ركني تاكيد كرد: ورود مستقيم رييس جمهوري در اين زمينه نشان مي‌دهد كه وي توجه فراواني به خواسته‌هاي ملت ايران دارد.

سيد محمد طباطبايي يكي از مربيان كشتي نيز در اين‌باره گفت: تمام جامعه كشتي منتظر چنين دستوري از سوي رييس جمهوري بودند تا ناكامي‌هاي ورزش ايران و در راس آن كشتي به طور دقيق و شفاف بررسي شود تا اين ناكامي ها در المپيك‌هاي آينده تكرار نشود.

وي افزود: خوشبختانه از آنجايي كه احمدي نژاد خود يك مدير نمونه و وظيفه شناس است در اين رابطه موضع كارشناسانه‌اي اتخاذ كرده است كه اميدواريم نتايج مثبت و حسنه آن به زودي نمايان شود.

طباطبايي ابراز اميدواري كرد كه ورود رييس جمهوري در نهايت به نفع ورزش كشور و مخصوصا كشتي، ورزش اول كشور منجر شود.

چنگيز سليماني يكي از شهروندان تهراني در اين‌باره گفت: دستور رييس قوه مجريه به رييس سازمان ورزش كشور براي رسيدگي به عوامل ناكامي ورزش ايران در المپيك يك هديه از سوي وي به ملت ورزش دوست ايران در ماه رمضان بود.

وي افزود: اين اقدام مقتدرانه رييس جمهوري به مردم نشان داد كه احمدي نژاد از خود مردم است و توجه ويژه‌اي به خواست و نظر ملت دارد.

محمد مهدي پور كه خود را يك جوان بازاري معرفي مي‌كند با بيان اينكه صبح امروز با خواندن جرايد متوجه دستور رييس جمهوري شده است، اقدام ايشان را را مثبت و در جهت كمك به ورزش كشور قلمداد كرده است.

به گفته وي، اين اقدام رييس جمهوري به ديگر مسوولان يادآوري مي‌كند كه به مانند ساليان گذشته، ناكامي‌هاي ورزشي به فراموشي سپرده نمي‌شود و مسببان ناكامي‌ها بايد به مردم پاسخگو باشند.

مهدي پور با تشكر از اين اقدام رييس جمهور آن را بازگرداندن آب از جوي رفته عنوان و ابراز اميدواري كرد كه دستورات رييس جمهوري در عمل اجرا شود و مردم نتايج پربركت آن باشند.

مجتبي احمدوند مرد ميان سالي كه خود را يك كارمند معرفي مي‌كند با بيان اينكه از طريق اخبار شبانگاهي از تصميم رييس جمهوري مطلع شده است، اظهار داشت: به طور قطع بايد دلايل شكست و ناكامي تيم اعزامي به پكن مشخص شود اما اين مسئله نبايد به قيمت از بين بردن ورزشكاران و قهرمانان كشور تمام شود.

وي تصريح كرد: نبايد با ناكامي در يك دوره، هزينه‌هاي صورت گرفته براي آماده كردن قهرمانان و ورزشكاران خود را پس از شكست به رخ آنان بكشيم و در بازگشت آنان از پكن، هيچ كس به استقبالشان در فرودگاه نرود.

احمدوند افزود: در روزنامه خوانده ام كه تيم كشتي آمريكا چندين برابر تيم كشتي ايران (كه ورزش اول كشور محسوب مي‌شود) هزينه كرده است، به همين دليل طبيعي است كه نتيجه بهتري نسبت به تيم ايران بگيرد.

سحر گودرزي كه به گفته خود به دنبال شغلي مناسب است؟ با ابراز گلايه از نتايج به دست آمده تيم اعزامي به المپيك پكن گفت: همواره مسوولان ورزشي از پاسخ دادن به مشكلات و مسائلي كه در پيش رويشان قرار مي‌گيرد، شانه خالي مي‌كنند.

به عقيده وي، تنها رييس جمهور مي‌توانسته در برابر بي‌توجهي مسوولان ورزش به اين مسئله، از آنان پاسخ منطقي و درست بخواهد كه خوشبختانه باخبر هستم كه ايشان خواستار افشا شدن و مشخص شدن دلايل ناكامي تيم اعزامي به پكن شده است.

گودرزي افزود: با شناختي كه از آقاي احمدي نژاد دارم مطمئن هستم كه تنها ايشان مي‌تواند به اين مسئله رسيدگي و دلايل اصلي ناكامي تيم‌هاي اعزامي به المپيك را مشخص كند، چرا كه فرد منتخب مردم از جنس خود مردم است و به خوبي مي‌دانند كه مردم به دنبال دلايل ناكامي ورزشكاران هستند.

علي محمدي كه به گفته خود مهندس عمران است، معتقد به اين نكته است كه بايد مشكلات ورزش كشور ريشه يابي شود تا در هر دوره با مشكلات مشابهي مواجه نشويم.

وي افزود: اين اقدام رييس جمهوري بيانگر آن است كه ايشان به خوبي از دغدغه‌ها و نگراني‌هاي مردم آگاه است و همواره به دنبال رفع نگراني‌هاي مردم در تمام زمينه‌ها حتي ورزش است.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن