تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821298608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

م‍دي‍ر ج‍دي‍د ‌آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان‌ پ‍ل‍دخ‍ت‍ر معرفي شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: م‍دي‍ر ج‍دي‍د ‌آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان‌ پ‍ل‍دخ‍ت‍ر معرفي شد
خرم آباد - خبرگزاري مهر: اكبر قنبري راد به عنوان م‍دي‍ر ج‍دي‍د ‌آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان‌ پ‍ل‍دخ‍ت‍ر در مراسمي با ح‍ض‍ور ج‍م‍‍ع‍‍ي ‌از م‍س‍ئولان‌ ‌اي‍ن‌ ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان‌ و سازمان آموزش و پرورش استان لرستان م‍‍ع‍رف‍‍ي‌ ش‍د.

به گزارش خبرنگار مهر در شهرستان پلدختر، امام جمعه اين شهرستان ظهر امروز در مراسم توديع و معارفه مديران آموزش و پرورش پلدختر ب‍‍ا ‌اش‍‍اره‌ ب‍ه‌ ج‍‍اي‍گ‍‍اه‌ ‌آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ ، اظهار داشت : ب‍‍ا ت‍وج‍ه‌ ب‍ه‌ وج‍ود ‌اس‍ت‍‍ع‍د‌اد‌ه‍‍ا‌ي‌ ف‍ر‌او‌ان‌ در ‌آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ ت‍وس‍‍ع‍ه‌ ف‍‍ع‍‍ال‍ي‍ت‌ ‌ه‍‍ا‌ي‌ ف‍ر‌ه‍ن‍گ‍‍ي‌ م‍ذ‌ه‍ب‍‍ي‌ در سطح مدارس و در ميان فرهنگيان ‌ام‍ر‌ي‌ ض‍رور‌ي‌ ‌اس‍ت .

حجت الاسلام محمد تقي صرفي پور با اشاره به سال نوآوري و شكوفايي خواستار نهادينه شدن اين اصل در صدر فعاليت هاي آموزش و پرورش شد .

در ادامه اين مراسم م‍دي‍ر ج‍دي‍د ‌آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ پ‍ل‍دخ‍ت‍ر در سخناني عنوان كرد : پ‍‍اس‍د‌اش‍ت‌ ‌ا‌ه‍د‌اف‌ ‌ان‍ق‍لاب‌ ‌اس‍لام‍‍ي‌ و ت‍وج‍ه‌ ب‍ه‌ ‌آرم‍‍ان‌ ‌ه‍‍ا‌ي‌ ‌ام‍‍ام‌ ر‌اح‍ل‌ ‌اول‍وي‍ت‌ ‌اول‌ در ب‍رن‍‍ام‍ه‌ ‌ه‍‍ا‌ي‌ ‌ع‍م‍وم‍‍ي‌ ت‍‍ع‍ل‍ي‍م‌ و ت‍رب‍ي‍ت‌ ‌اس‍ت .

اكبر قنبري راد ب‍ه‌ ‌اي‍ج‍‍اد ت‍ح‍ول‌ و نوآوري‌ در ‌ان‍ج‍‍ام‌ ف‍‍ع‍‍ال‍ي‍ت‌ ‌ه‍‍ا‌ي‌ ‌آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ تاكيد كرد و بيان داشت: ح‍رك‍ت‌ در م‍س‍ي‍ر رش‍د و ت‍‍ع‍‍ال‍‍ي و ش‍‍اي‍س‍ت‍ه‌ س‍‍الار‌ي‌ ب‍‍اي‍د س‍رل‍وح‍ه‌ ك‍‍ار م‍دي‍ر‌ان‌ ق‍ر‌ار گ‍ي‍رد .

در پايان اين مراسم كه با حضور معاون پشتيباني سازمان آموزش و پرورش لرستان برگزار شد از زحمات نورالدين احمدي مدير قبلي آموزش و پرورش پلدختر تجليل و اكبر قنبري راد بعنوان م‍دي‍ر ج‍دي‍د ‌آم‍وزش‌ و پ‍رورش‌ ش‍‍ه‍رس‍ت‍‍ان‌ پ‍ل‍دخ‍ت‍ر معرفي شد.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 422]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن