تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تو را سفارش مى‏كنم به مداراى با مردم و احترام به علما و گذشت از لغزش برادران (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805370674




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفي نامزدهاي جشن سينماي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:موج: معرفي نامزدهاي جشن سينماي ايران
معرفي نامزدهاي جشن خانه سينما، جرح و تعديل مجموعه‌هاي رمضاني و نمايش "بچه‌هاي آسمان" در آمريكا عناوين برجسته صفحه فرهنگ و هنر مطبوعات امروز يكشنبه 24 شهريورماه 87 هستند.

به گزارش مهر، "جام جم" در صفحه رسانه مي‌پردازد به توليد دو تله فيلم در شبكه دو، رقابت كارگردان‌هاي جوان در جشن خانه سينما و اخبار كوتاه. پرونده آسيب‌شناسي تئاتر كودك و نوجوان و يادداشتي بر نمايشنامه‌هاي كودك در صفحه تئاتر، نگاهي به چند فيلم ساخته شده درباره حادثه يازدهم سپتامبر در صفحه سينما و ساخت انيميشن موزيكال، يادداشتي بر مجموعه "بزنگاه" و معرفي برنامه‌هاي امروز شبكه‌هاي صدا و سيما در صفحه بخوانيد و ببينيد آمده است.

"همشهري" در صفحه تئاتر مي‌پردازد به گفتگو با سعيد آلبو عبادي نويسنده و كارگردان نمايش "1417" و مطلبي درباره نمايش "مرغ دريايي". نگاهي به فيلم "ويكي كريستينا بارسلونا" و يادداشتي بر اين فيلم در صفحه سينما و گزارشي از جشن خانه سينما و نامزدها، نمايشگاه آثار مدرسان نقاشي در موزه هنرهاي معاصر، جرح و تعديل‌هاي وارده بر مجموعه "بزنگاه"، رونمايي از كتاب "سيماي تهران" با حضور شهردار و اخباري كوتاه از مرحوم عطاءالله كاملي، منيژه محامدي، پانته‌آ بهرام و ... در صفحه ادب و هنر كار را تمام مي‌كند.

"ايران" در صفحه فرهنگ و هنر مي‌پردازد به گفتگو با اصغر مهرآئين رئيس فرهنگسراي نياوران و يك يادداشت. معرفي نمايش‌هاي در حال اجرا در تالارهاي تهران، اكران فيلم "آتش سبز" از 15 آبان‌ماه، نمايش فيلم "بچه‌هاي آسمان" مجيد مجيدي در آمريكا، آوازخواني شهرام ناظري در تونس، رونق گيشه سينماهاي جهاني با فيلمي از آل پاچينو و رابرت دنيرو و اخبار كوتاه در صفحه پاياني منعكس شده است.

"اعتماد ملي" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به معرفي نامزدهاي دوازدهمين جشن خانه سينما، خرس طلايي جشنواره چين براي فيلم "اتوبوس شب"، بررسي عملكرد فرهنگي دولت نهم، گپي با عبدالجبار كاكايي، يادداشتي درباره فيلم‌هاي بدون پروانه نمايش در داوري جشن خانه سينما، نمايشنامه‌اي جديد از چيستا يثربي، تازه‌ها و اخبار كوتاه.

"اعتماد" در صفحه سينما مي‌پردازد به گفتگو با مهرشاد كارخاني كارگردان فيلم "ريسمان باز"، گزارش فروش هفته سوم شهريور سينماهاي تهران و اخبار كوتاه. حرف‌هاي بهروز افخمي درباره پشت صحنه مجموعه "كوچك جنگلي" در كانادا، آخرين خبرها از جشن خانه سينما، درگذشت عطاء‌الله كاملي، چند يادداشت و اخبار كوتاه در صفحه پاياني مورد توجه قرار گرفته است.

"حيات نو" در صفحه پاياني مي‌پردازد به معرفي نامزدهاي نهايي جشن خانه سينما، اكران عيد فطر سينماها همچنان در ابهام، نمايش فيلم "بچه‌هاي آسمان" مجيدي در آمريكا و نقش‌آفريني جرج كلوني در فيلمي از جنگ عراق.

"جوان" در صفحه ادب و هنر مي‌پردازد به نقدي بر فيلم "هميشه پاي يك زن در ميان است" و گزارشي از دماوندي تا موذن‌زاده اردبيلي. ادامه انتقادها از مجموعه "بزنگاه"، خشم مسلمانان از يك بازي رايانه‌اي، حرف‌هاي فرج‌الله سلحشور، عداوت وهابيون با ايران در برنامه‌هاي شبكه ماهواره‌اي، يادداشتي بر مجموعه‌هاي رمضاني سيما، روي خط فرهنگ، گزارشي از اجراهاي تالارهاي نمايشي تهران در اين هفته و اخبار كوتاه در صفحه پاياني آمده است.

"كارگزاران" در صفحه تجسمي مي‌پردازد به گزارشي از برپايي نمايشگاه "نقاشي قهوه خانه‌اي"، نگاهي به روند برگزاري نخستين اكسپوي عكس ايران و اخبار كوتاه. جايزه هيئت داوران جشنواره سئول براي فيلم "برف"، آخرين خبرها از جشن خانه سينما، جوايز اصلي جشنواره چين براي "اتوبوس شب"، تشييع پيكر عطاءالله كاملي، واكنش محمود اربابي به حضور فيلم‌هاي بدون پروانه نمايش در جشن خانه سينما و اخبار كوتاه در صفحه پاياني كار را تمام مي‌كند.

نظرات كاربران:
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن