تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816863880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازی پر طرفدار شورش در شهر نسخه ۴ Streets of Rage Remake


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: streets-of-rage.jpg]


مطمئنا همه دوستان بازی از یاد نرفتنی شورش در شهر ۱،۲،۳ را فراموش نکرده اید. این بازی جذاب اوقات فراقت خیلی از طرفداران کنسول سگای قدیمی را به طرف خود جلب کرده بود و واقعا یکی از بهترین بازی های ۲ بعدی آنزمان به حساب می آمد. امروز نسخه ۴ شورش در شهر کنسول سگا رو اپلود کردم البته این نسخه برای بازی در کامیوتر طراحی شده است. محیط بازی تا حدودی تغییرکرده است و تمام کارکترهای استریتس اف ریج در این بازی موجود می باشند. افکتها و مراحل جدید از جمله امکانات این نسخه می باشند.

این بازی بر اساس یک موتر بازی که به BOR معروف است ساخته شده است. حالا این کلمه بور خودش به معنی Beat Of Rage می باشد که در واقع اولین بازی از این سری بود. بازی Beat Of Rage در واقع به عنوان شورش ۴ معروف است ولی چون اون زمان شخصیت های شورش هنوز تحت کپی رایت بودن و این یه بازی رایگان بود، امکان استفاده از شخصیت های اصلی بازی شورش وجود نداشت ولی سبک بازی به همون سبک و سیاق بازی شورش بود.

به هر حال این بازی رایگان با یه موتور اوپن سورس و ساده وارد اینترنت شد و علاقه مندان به این بازی و کسانی که یکم از موتور بازی سر در می آوردن شروع کردن به ساخت بازی های مختلف با استفاده از موتور این بازی که بهترین نسخه ای که من دیدم همون نسخه sorr یا Streets of rage remake بوده تنها نسخه ای از بازی که کمی توی موتور بازی دست برده شده بود.

کل سری این بازی ها دارای سه حرکت اصی و یه سری حرکات فرعی هستند ، حر کت های اصلی ضربه زدن و پریدن که با دکمه های Ctrl , Alt انجام می شه و حرکت مخصوص نیز با استفاده از دکمه شیفت که البته این حرکت باعث می شه از انرژی شما تو بازی کاسته بشه و یکی از حرکات فرعی که به نوعی یه نوع فن به حساب می آد با زدن دوبار به جلو و دکمه ضربه حاصل می شه این حرکات در تمام نسخه های بازی یکسان می باشد.

موتور بازی سبک ساده ای رو دنبال می کند و کار با آن بسیار راحت است به اینصورت که هر شخصیت در موتور باز شده بازی می باشد، به صورت یه فایل تصویری با فرمت gif‌ که کلیه حرکات یک شخصیت رو جز به جز در خودش دارد، و به عنوان مثال تمام حرکات یه شخصیت به هنگام ضربه زدن فریم به فریم توسط عکس های gif ساخته می شود. محدوده ای که یه شخصیت می تواند ضربه وارد کند فقط محدود به قسمت هایی می شود که تصویر وجود دارد. پس ضمینه بازی هم به همین صورت ساخته شد است. این سادگی در موتور بازی باعث شده که افراد بسیار بشیشنند و بازی های مختلفی بسازند که اکثرا در نوع خودشون جالبند.

یکی از امکانات دیگه ای که این موتور در دسترس سازنده بازی قرار می دهد امکان تبدیل اون به نسخه های دریم کست و پلی استیشن دو هست . بازی کردن این بازی ها روی تلوزیون از لذتی دو چندان برخوردارد . چون این بازی ها تحت داس اجرا می شوند و عکس های اونها کوچیک می باشند روی ویندوز و مانیتور از کیفیت مناسبی بر خوردار نیستند ولی روی تلوزینون کیفیتی دو برابر را به نمایش می گذارند.

تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۳۸۸
سایت سازنده : www.bombergames.net
تصویر محیط : شماره یک
ژانر و سبک : اکشن ، ضرب و شتم
تعداد بازدید : 13540
تعداد نظرات : ۲۹ نظر
منبع مطلب : ای اف دانلود
نويسنده مطلب : محمود
حجم دانلود : 72 مگابایت
لينك دانلود : مستقیم - کمکی





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 741]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن